"Απο τοτε που σε γνωρισα σε σκεφτομαι συνεχεια. Και η ζωη μου εχει αλλαξει. Ειμαι πολυ χαρουμενος. Περιμενω καθε μερα να περασεις για να σε δω!",ειπε.
"Πας καλα;Ασε με πρεπει να φυγω!",ειπα
"Οχι. Μεινε εδω. Σε παρακαλω.",ειπε.
"Γιατι θες τοσο να μεινω;",ρωτησα.
"Επειδη μου αρεσεις.Και θελω να προσπαθησουμε να ειμαστε μαζι.",ειπε.
"Και μενα μου αρεσεις αλλα πρεπει να φυγω!Ισως να μην ειναι γραφτο να ειμαστε μαζι.",ειπα και πηγα να φυγω.
"Οχι. Λοιπον περιμενε εδω. Θα βρω τον πατερα σου και θα του πω οτι πηγες στο Βολο.Αλλα σε παρακαλω μεινε.",ειπε.
"Ενταξει..",ειπα.
"Δε θα αργησω.",ειπε και μου εδωσε να πεταχτο φιλι στο στομα.
Η καρδια μου χτυπουσε τοσο δυνατα που νομιζα οτι θα παθω κατι.Αλλα κατι δε μου αρεσε σε αυτα που μου ελεγε. Ομως δεν υπαρχει λογος να μου λεει ψεματα.Πραγματικα θελω να προσπαθησω να ειμαι μαζι του. Πιστευω αξιζει.
Μετα απο καμια ωρα ακουσα την πορτα να ανοιγει.
"Χρηστο;",ειπα.
Εκεινος μολις με ειδε με αγκαλιασε. Και ενιωθα τοσο ομορφα στην αγκαλια του. Σαν να ειμουν σπιτι.
"Ολα ενταξει μικρη μου!",ειπε και φιλησε το μετωπο μου.
"Ποτε προλαβες να τον βρεις;",ρωτησα.
"Μου εδωσε το κινητο μου σε περιπτωση που σε βρω!",ειπε.
"Καλως..παμε τωρα;",ειπα.
Μολις φυγαμε απο εκει πηγαμε στις πλακες. Οι πλακες ειναι ενα μερος με βραχια που εκει κολυμπαει κοσμος.
"Πες μου οτι θα κολυμπησουμε εδω;",ρωτησα.
"Οχι βρε χαζουλα μου!Αλλα αν θες κολυμπαμε!",ειπε.
"Δεν πας καλα!",ειπα και τον εσμπρωξα και μετα αρχισα να τρεχω.
Εκεινος φυσικα με εφτασε και μολις φτασαμε στα βραχια με βοηθησε να περασω. Οταν φτασαμε στην ακρη καθησαμε πανω στο βραχο.
"Λοιπον πες μου κατι για σενα!",του ειπα και του επιασα το χερι.
"Εε λοιπον..Βασικα δεν ειμαι κανενας σπουδαιος. Και για καποιο λογο παντα μπλεκω με κοπελες που πρεπει να φυγουν. Δεν εχω αδελφια και δουλευω επειδη οι γονεις μου δε μου δινουν χαρτζιλικι. Αυτα νομιζω."
"Εγω ομως δε θα φυγω!",ειπα και τον φιλησα.
"Πες μου και συ για σενα.",ειπε.
"Πφφ..Ηρθα εδω με τον πρωην μου και τωρα με αφησε μονη μου. Και ο πατερας μου μου κατεστρεψε την εφηβεια.",ειπα.
"Γιατι το λες αυτο;",ρωτησε.
"Δε θελω να το συζητησω..Ετσι κι αλλιως δεν εχει σημασια το παρελθον. Σημασια εχει το τωρα και τωρα ειμαι εδω μαζι σου!"
"Μα ποσο γλυκουλα παιζει να σαι;",ειπε.
Μιλουσαμε μεχρι αργα το βραδυ. Βασικα ειναι υπεροχος. Δε θελω να τον χασω.
"Ειναι σχεδον 1:00 νομιζω πρεπει να φυγουμε!",ειπε.
"Λες;",ειπα.
Εκεινος σηκωθηκε και με βοηθησε να σηκωθω. Μετα με πηγε σπιτι.
"Καληνυχτα!",ειπα και του εδωσα ενα πεταχτο στο στομα.
"Τι ετσι θα με αποχαιρετησεις;",ρωτησε και με τραβηξε κοντα του.
Μετα με φιλησε γλυκα στο κατω χειλος και εγω τον αγκαλιασα. Δε του ειπα να μπει μεσα. Ειναι πολυ νωρις. Αν και δε μου φαινεται να θελει μονο αυτο.
Συγγνωμη αν δεν ηταν ωραιο..!Αα και ευχαριστω πολυ για ολα,μολις ξεκινησα να γραφω δεν περιμενα να το διαβασει κανενας..❤️
YOU ARE READING
Κωδικας προστασιας
Teen FictionΗ 16χρονη Εβελινα αναγκαζεται να φυγει απο το σπιτι της γιατι ο μπαμπας της λεει πως δεν ειναι ασφαλης. Εκει που παει να μεινει γνωριζει τον Αγγελο.