Κεφαλαιο 24

1.6K 153 9
                                    

Ξαφνικα ακουσα ενα πολυ δυνατο ηχο. Γυρισα τρομαγμενη και ειδα τον Αγγελο να εχει σπασει την πορτα.Με το που τον ειδα ενιωσα ασφαλεια.Το "αφεντικο" πλησιασε τον Αγγελο για να τον χτυπησει αλλα διστακτικα γιατι εβλεπε το θυμο στα ματια του.Ο Αγγελος του εριξε μια μπουνια με αποτελεσμα να πεσει κατω με δυναμη. Εγω εκλαιγα.Ειχα βγει εξω και παρακολουθουσα απο μακρια τον αγωνα.Εκεινος σηκωθηκε και χτυπησε τον Αγγελο δυνατα στο ποδι.Εκεινος εβγαλε ενα δυνατο ηχο πονου αλλα δεν επεσε.Με ολη του τη δυναμη ο Αγγελος του εριξε μια μπουνια στην κοιλια και επεσε κατω.Μετα τον κλωτσησε στα πλευρα.

"Ξανα τολμησε να την αγγιξεις και θα σου φυτρωσω σφαιρα στο κεφαλι!",ο αλλος ηταν πολυ αδυναμος για να απαντησει.

Ο Αγγελος βγηκε εξω και με ειδε να κλαιω.Με πλησιασε και εσκυψε διπλα μου.

"Σηκω...ελα παμε πριν σηκωθει ο αλλος.",εγω σηκωθηκα και εκεινος με επιασε απο το χερι αλλα εγω τραβηχτηκα μακρια του.

"Μα τι σκευτοσουν;Γιατι το εκανες αυτο;Θες να πεθανεις;",ρωτησε μετα απο λιγη ωρα.

"Δεν ηξερα οτι εισουν δολοφονος!", ειπα.

"Αυτος στο ειπε;"

"Δεν εχει σημασια ποιος μου το ειπε! Απαντησε μου!Εισαι;"

"Οχι..."

"Ναι ε;Και γιατι ηθελε να με σκοτωσει;",ειχαμε φτασει εξω απο το σπιτι και ειμασταν στην αμμο.Εγω του ειχα γυρισει την πλατη μου.

"Κοιτα...πριν μερικα χρονια αυτος ηταν με μια κοπελα.Εκεινη ηθελε να αυτοκτονησει.Εγω με τον πατερα σου προσπαθησαμε να τη σωσουμε μα ηταν αργα.Και τωρα νομιζει πως τη σκοτωσα εγω μα δεν το εκανα!Ποτε δε θα σκοτωνα ανθρωπο!",με πλησιασε.

Εγω γυρισα και τον κοιταξα στα ματια. Το εβλεπα πως μου ελεγε αληθεια.Τον πλησιασα.Εκεινος με επιασε απο τη μεση και με εφερε κοντα του.Εγω τυληξα τα χερια μου γυρω απο το λαιμο του.Ακουμπησα το κουτελο του με το δικο του και ενιωθα την αναπνοη του.

"Με πιστευεις τωρα;",ρωτησε.

"Ν-ναι.."

Με πλησιασε κι αλλο με αποτελεσμα τα χειλια μας να ενωθουν.Με φιλουσε τοσο γλυκα και τρυφερα.Ειχαμε κλεισει και οι δυο τα ματια και απολαμβαναμε τη στιγμη.Εκεινος με απομακρυνε λιγο.

"Αν παθαινες κατι θα πεθαινα.",ειπε.

*ανεβασα πολλα σημερα γιατι αυριο φευγω και θα γυρισω την επομενη Δευτερα!Μπορει να ανεβασω και αυριο το πρωι<3

Κωδικας προστασιαςWhere stories live. Discover now