Εγω φορεσα ενα πολυ κοντο φουστανι. Ειπε να μη βαλω σορτς οχι φουστανι.Ο Αγγελος ειχε γυρισμενη την πλατη και δε με εβλεπε ενω ο Πετρος με κοιτουσε με ανοιχτο το στομα.Ο Αγγελος απορρημενος απο τη συμπεριφορα του Πετρου γυρισε να με δει.
"Κ-κατι σου ειπ-πα πριν!",ειπε ο Αγγελος.
"Μα δεν εβαλα σορτς!",ειπα και πλησιασα τον Πετρο και τον αγκαλιασα."Μου ελειψες!",του ειπα και το χερι του τριγυρνουσε στο σωμα.
Καποια στιγμη επιασε το ποδι μου και ενιωσα καποιον να με τραβαει απο τον Πετρο.Και αυτος ηταν ο Αγγελος ο οποιος με κοιτουσε με θυμο.
"Εισαι βλαμμενο;",ειπε και με τυλιξε με την κουβερτα που ηταν πανω στον καναπε.
"Μα τι κανεις;"
"Τι κανω;Κοιτα πως εισαι;"
"Τι εχω;"
"Κανενα ιχνος ρουχου!",ειπε και με κοιταζε απο πανω μεχρι κατω.
"Δεν σε καταλαβαινω.",ειπα κανοντας την ανηξερη."Μας πες και συ Πετρο! Χαλια ειμαι;
"Μα καλα δεν τον βλεπεις τον λιγουρη; Εγω στο πα!Και συ μη χασεις!Ολες τσουλες ειστε!",ειπε ο Αγγελος και χτυπησε το χερι του στον τοιχο.
Εγω βουρκωσα.Ηταν νευριασμενος και κοκκινος.Τον πλησιασα.Πηγα να τον χτυπησω.Εκεινος εκλεισε τα ματια του. Κατεβασα το χερι μου.Τα δακρυα κυλουσαν ποταμι.
"Δε σου αξιζει ουτε να σε χαστουκισω.",ειπα και ετρεξα στο δωματιο μου κλεινοντας δυνατα την πορτα πισω μου.
Αρχισα να μαζευω τα πραγματα μου. Η αποφαση μου ηταν οριστικη.Αφου τα μαζεψα ολα ανοιξα το παραθυρο και κοιταξα κατω.Ηταν πολυ ψηλα.Μπορει να σκοτωνομουν.Ετσι εκανα το γνωστο κολπο.Εδεσα τα σεντονια και κλειδωσα την πορτα ωστε να μην το καταλαβει.
*το σαββατο θα παω κατασκηνωση και δεν εχει ιντερνετ οποτε δεν θα ανεβαζω:/ θα προσπαθησω να ανεβαζω πολλα τωρα αλλα εχω και διαβασμα...και αν θελετε διαβαστε: Το στοιχημα της καρδιας μου
Ειναι πολυ ωραιο😊
YOU ARE READING
Κωδικας προστασιας
Teen FictionΗ 16χρονη Εβελινα αναγκαζεται να φυγει απο το σπιτι της γιατι ο μπαμπας της λεει πως δεν ειναι ασφαλης. Εκει που παει να μεινει γνωριζει τον Αγγελο.