Eκείνος πετούσε πετραδακια στη θάλασσα και έπινε.Εκατσα δίπλα του.Αρχισα να πετάω και εγω πετραδάκια στην θάλασσα.Γύρισε αργά και με κοίταξε.Μόλις τον είδα τραβήχτηκες πίσω.Ηταν αυτος που ειχε προςπαθησει να με σκοτωσει. Καθάρισε τα θολά μάτια του και με κοίταξε καλύτερα.Γέλασε ειρωνικά και πέταξε το μπουκάλι μακριά.
"Πως τα καταφέρνεις κάθε φορά.?",ρωτησε.
"Τι εννοεις?",ειπα και απομακρύνθηκα.
Με τραβηξε κοντά του.Ηταν φανερά μεθυσμενος.
"Πάντα πας στο στόμα του λύκου.Τωρα που είναι ο άλλος να σε σώσει?Α ναι φοβάται!",ειπε και γελασε.
Εγω ''χτυπιόμουν'' να με αφήσει μα ήταν πιο δυνατός.
"Ασε με!",φωναξα.
Με χαστουκισε και επεσα κάτω. Αρχισα να κλαιω.Αυτός κλότσησε ένα μπουκαλι.Πήγα σηκωθω μα με έποιασε από το μπρατσο και με κόλλησε πάνω του.Άρχισε να με φιλάει στον λαιμό.Μπορούσα να καταταλάβω ότι ειχε πιει πάρα πολύ αφού η αναπνοή του μύριζε ποτό.Τότε άρχισε να με φιλά δυνατά στο στόμα και εγω τον χτυπούσα με όλη μου τη δύναμη στο στήθος μα δεν σταματουσε.Κάποια στιγμή σωριάστηκε κάτω.Εγω είδα μια μορφή να πετάει κάτω το μπουκαλι με το οποίο τον χτύησε.Δεν μπορούσα να δω καθάρα γιατί τα μάτια μου είχαν θολώσει από τα δάκρυα.Σκούπισα με το μανίκι μου τα μάτια και είδα καθαρά.Είδες αυτοβ που κάθε φορά με σώζει.Τον Αγγελο.Με πλησιασε και με έσφυξε στην αγγαλιά του.Εγω άρχισες να κλαιω ξανα.Δεν ήξερα γιατι μα τώρα πια ένιωθα τόσο ασφαλής στην ζεστή αγγαλιά του.Είχα κλείσει τα μάτια μου και έκλαιγα σιγανά.Μου χαιδευε το κεφαλι προσπαθωντας να με ησυχάσει.
"Σςσς...Ηρέμησε.Εγώ είμαι εδώ τώρα.",είπε και με φιλησε στο μέτωπο.
"Παμε να φύγουμε!",με έπιασε από το χέρι και κατεύθυνε προς το αμάξι του.Με έβαλε στο αμάξι και εγω κουλουριάστηκα στο κάθισμα.Μπηκε και εκείνος στο αμαξι και με πλησιασε.Μου έπιασε το χέρι και το φιλησε.Εσύ γύρισα και τον κοίταξα στα ματια.Με πλησιασε και ακούμπησε το κούτελο του με το δικό μου.
"Δεν θα σε ξαναφήσω ΠΟΤΕ!,πλησιασε κι αλλο και με φιλησε απαλά.
Απομακρύνθηκε και άρχισε να οδηγάει.Η διαδρομή ήταν πολύ γνωστη.Μετά από αρκετή ωρα το αυτοκίνητο σταματησε.Βγηκε έξω και μου ανοιξε την πόρτα.Εγω αγγαλιασα το μπρατσο του και προχωρισαμε.Το μέρος ήταν γνωστο.Φυσικα! Ηταν το μέρος που πέρασα τις ομορφοτερες αλλα και άσχημες στιγμες της ζωής μου.Εκει που ερωτέυτηκα.Μπήκαμε μέσα και νε πήρε αγγαλια.Καθισαμε στον μεγαλο καναπε και κουλουριάστηκα στην μεγαλη αγκαλια του.Δεν μιλούσαμε.Απολαμβαναμε τη στιγμη που μετα από τοσο καιρό είμαστε ξανα μαζι χωρις κανενα να θελει να μας χωρίσει.Γύρισα και το κοίταξα στα μάτια.Τον πλησίασα και τον φιλησα αυτή τη φορα όμως με πάθος.Μου αγγαλιασε την μέση και εγω έκατσα στα γόνατα του.Τον απομάκρυνα λιγο και του χαίδεψα το μάγουλο.Χαμογέλασε και με πηρε αγγαλια...Ετσι σιγα σιγά αποκοιμηθηκαμε.
Συγγνωμη που αργησα να ανεβασω αλλα ειμαι διακοπες και δεν εχω ιντερνετ..
YOU ARE READING
Κωδικας προστασιας
Teen FictionΗ 16χρονη Εβελινα αναγκαζεται να φυγει απο το σπιτι της γιατι ο μπαμπας της λεει πως δεν ειναι ασφαλης. Εκει που παει να μεινει γνωριζει τον Αγγελο.