Κεφαλαιο 3

1.9K 166 4
                                    

Ανοιξα τα ματια μου και προσπαθησα να καταλαβω που βρισκομαι.

"Αρα δεν ηταν εφιαλτης.",σκευτηκα μολις καταλαβα που βρισκομαι. Ανοιγοκλεισα τα ματια μου 2-3 φορες. Ειμουν ακομη κουρασμενη απο το χθεσινο.

Αποφασισα να αλλαξω ρουχα και πειρα ενα τζιν σορτσακι και μια μαυρη μπλουζα απο τη βαλιτσα μου,πηγα στο μπανιο,αλλαξα ρουχα,εκανα τα μαλλια μου κοτσιδα και αρχισα να ψαχνω τον Αγγελο.

Ξαφνικα ενιωσα ενα κρυο αερακι να χαϊδευει τον λαιμο μου.Ενα παραθυρο ηταν ανοιχτο.Πλησιασα για να το κλεισω αλλα αυτο που ειδα ηταν υπεροχο.Το σπιτι αυτο ηταν παραθαλλασιο!Ετσι αποφασισα να παω βολτα στην παραλια.

Ο ηλιος ελαμπε και τα κοιματα εσκαγαν γαληνια στην αμμο.Η αμμος ηταν χρυση και τα κοχυλια εκαναν την παραλια ομορφοτερη.Εκλεισα τα ματια μου και ανεπνευσα βαρια.Πλησιασα τη θαλασσα και καθησα στην αμμο,στο σωστο μερος ωστε τα ποδια μου να βρεχονται.Θαυμαζα το ομορφο τοπιο και ο φοβος επεστρεψε.Αλλα το ειχα συνηθισει.

Ξαφνικα ενιωσα ενα χερι να ακουμπαει τον ωμο μου.Ηταν ο Αγγελος.

"Καλημερα!Βλεπω ξυπνησες.",ειπε και καθησε διπλα μου.

Τον κοιταξα και δεν ειπα τιποτα.Δεν ειχε κανει κατι κακο αλλα ειχα θυμωσει επειδη δεν μου ελεγε γιατι ειμαι εδω.

"Εε ειπα καλημερα!",ξαναειπε ο Αγγελος.

Γυρισα και τον κοιταξα στα ματια.Ειχε ωραια,μελι,ματια.Με μαγευαν.Αλλα δεν πιστευα στα μαγια απο τοτε που ειμουν 5.

"Εξηγησε μου.",ειπα ηρεμα.

"Τι;"

"Γιατι ειμαι εδω;Σε εχω ρωτησει απειρες φορες και αποφευγεις να μου απαντησεις.Κυνδυνευω απο κατι που δεν ξερω!",ειπα και σηκωθηκα.

Εκεινος σηκωθηκε και με πλησιασε.

Κωδικας προστασιαςWhere stories live. Discover now