Λοιπον θελω να πω οτι δεν ειμουν σιγουρη αν επρεπε να ανεβασω αυτο το κεφαλαιο...Νιωθω πολυ περιεργα,θα καταλαβετε γιατι και τελος δεν ξερω αν θα σας αρεσει
Εκανα την αδιαφορη και τον ειδα να πλησιαζει προς το μερος μου φορωντας μονο το μποξερακι του.Μετα απο λιγο ενιωσα δυο χερια να τυλιγονται στη μεση μου.Και μονο με το αγγιγμα του ανατριχιασα.Αρχισε να με φιλα σιγανα στο λαιμο και παραληλλα με χαιδευε στην κοιλια.Γυρισα καπως αποτομα και τον κοιταξα.Εκεινος τρομαξε λιγο μα εγω τον επιασα απο το λαιμο και τον εφερα κοντα μου.Επειτα κολλησα τα χειλια μου με τα δικα του.Του χαιδευα τα μαλλια και μερικες φορες τα τραβουσα ελαφρα.Εκεινος χαιδευε τη μεση μου και γενικα τα χερια του εκαναν βολτες σε ολο μου το σωμα.Με σηκωσε με μια αποτομη κινηση και τυλιξε τα ποδια μου γυρω απο τη μεση του.Σιγα σιγα εβγαινε απο τη θαλασσα χωρις να σταματισει το φιλι μας.Αφου βγηκε απο το νερο με ξαπλωσε στην αμμο και με κοιταξε για λιγο.
"Εισαι σιγουρη;",ρωτησε.
"Ναι!",ειπα και του εδωσα ενα παθιασμενο φιλι.
Μετα με πειρε στην αγκαλια του και μπηκαμε στο σπιτι.
"Μη μου κρυωσεις κιολας.",ειπε σιγανα.
Με ξαπλωσε στον καναπε και χαριζε φιλια σε ολο μου το σωμα.Σιγα σιγα προσπαθουσε να μου ξεκουμπωσει το σουτιεν και αφου τα καταφερε το πεταξε κατω.Με χαιδευε παντου και κατεβασε το εσωρουχο μου.Τοτε ανεβηκα πανω του και κατεβασα το μποξερακι του και το πεταξα κατω. (Χριστε μου τι γραφω)
Με μια αποτομη κινηση ανεβηκε πανω μου και χωρις να το καταλαβω ειχε μπει μεσα μου.Εγω εβγαζα κραυγες ευχαριστησης και μετα απο τις διαταγες μου ο Αγγελος επιταχυνε. Μετα απο μια ωρα περιπου ξεπλωσε διπλα μου ιδρωμενος και μου εδωσε ενα γλυκο φιλι στο μετωπο.
"Σ'αγαπαω.",ψυθιρισε και ετσι μας πειρε ο υπνος.
YOU ARE READING
Κωδικας προστασιας
Teen FictionΗ 16χρονη Εβελινα αναγκαζεται να φυγει απο το σπιτι της γιατι ο μπαμπας της λεει πως δεν ειναι ασφαλης. Εκει που παει να μεινει γνωριζει τον Αγγελο.