"Εισαι βλακας!",του ειπα.
Θυμωσε και με χαστουκισε.Μετα τον χαστουκισα και γω και στο τελος ειχαμε και οι δυο κοκκινα μαγουλα. Μισος και θυμος ηταν τα συναισθηματα μας.Με κοιταζε με τα μελι του ματια που πριν λιγα λεπτα ελαμπαν και τωρα με κοιταζε με θυμο.
"Μη μου ξαναμιλησεις.",ειπε ηρεμα και εφυγε.
Τι παει λαθος μ'αυτον;Στην αρχη με φιλαει και μετα με χαστουκιζει.Αλλα για να ειμαι ειληκρινεις,το αγγιγμα του με μαγευε.Οταν με κρατουσε ενιωθα κατι περιεργο.Σαν να εχω παραδοθει στο αγγιγμα του.
Σηκωθηκα και εβαλα ενα σορτσακι και μια ασπρη μπλουζα.Εβαλα τα παπουτσια μου και καθησα στο δωματιο μεχρι το βραδυ.Δεν ηθελα να παω κατω.Και αν πηγαινα τι θα του ελεγα;Μου ειπε να μην του ξαναμιλησω και αυτο θα εκανα.Ηταν 11:00 και σκευτηκα οτι ο Αγγελος θα κοιμαται.Κατεβηκα κατω και δεν ηταν εκει.
Λιγο αργοτερα ακουσα βηματα απο το πανω πατωμα.
Ετρεξα στην κουζινα και εκανα πως πινω νερο.Ο Αγγελος κατεβηκε χωρις μπλουζα,με αγνοησε και ηπιε νερο.Οταν καταλαβα πως τοση ωρα κοιτουσε το σωμα του πηγα στο σαλονι και καθησα σε ενα καναπε.Εκεινος ηρθε στο σαλονι και λιγο αργοτερα πηγε πανω.
"Καληνυχτα.",ειπα και με αγνοησε,κατι το οποιο δε μου εκανε εντυπωση.
Ο Αγγελος κατεβηκε παλι κατω και εκανα πως κοιμαμαι.Με σηκωσε,με πηγε πανω και με αφησε σε ενα κρεβατι.Δεν ηθελα να τον αφησω οποτε εβαλα τα χερια μου γυρω απο το λαιμο του και κοιμηθηκα ηρεμα.
YOU ARE READING
Κωδικας προστασιας
Teen FictionΗ 16χρονη Εβελινα αναγκαζεται να φυγει απο το σπιτι της γιατι ο μπαμπας της λεει πως δεν ειναι ασφαλης. Εκει που παει να μεινει γνωριζει τον Αγγελο.