Πηγα στην κουζινα νιωθωντας αμηχανα και εβαλα να πιω λιγο νερο. Καποια στιγμη χτυπησε η πορτα.
"Ο Πετρος.",σκευτηκα και πηγα γρηγορα να ανοιξω την πορτα.
Μολις τον ειδα επεσα στην αγκαλια του.
"Τι κανεις εσυ βρε;",ειπε γελωντας.
"Καλα..εσυ;"
"Καλα.Που ειναι ο βλακας;"
"Αν εννοεις τον Αγγελο ειναι στο μπανιο!"
Εκεινη τη στιγμη κατεβηκε ο Αγγελος. Ηταν σοβαρος και ειπε ενα κρυο "γεια" στον Πετρο.Πηγα να πω κατι μα με προλαβε ο Αγγελος.
"Πηγαινε στο δωματιο σου και κατεβα μονο για φαγητο.",ειπε και με κοιτουσε παλι οπως την πρωτη φορα με αυτο το κρυο βλεμμα.
Εγω ειχα παραξενευτει απο τη σταση του.
"Μαα...",ειπα.
"Ειπα κατι!"
Εγω τον κοιταξα απογοητευμενα και ανεβαινα τις σκαλες.Καποια στιγμη σταματησα.Τον κοιταξα,με κοιταξε και εκεινος για λιγο και μετα κοιταξε αλλου.
"Μερικες φορες ευχομαι να μην σε ειχα γνωρισει ποτε.Να μην ηξερα το ονομα σου!",αυτα ειπα και γυρισα το κεφαλι μου ξανα.Ανεβηκα τα σκαλια και πηγα στο δωματιο μου κλεινοντας την πορτα πισω μου με ορμη.
*Ο Αγγελος με τον Πετρο*
"Ρε φιλε εισαι μαλακας;",ειπε ο Πετρος.
"Ρε τι με βριζεις;",ειπε ο Αγγελος κανοντας τον αθωο.
"Καλα πως της μιλησες ετσι;"
"Πως δηλαδη;"
"Ναι κανε και τον ανηξερο τωρα!"
"Εε ρε φιλε δε μπορω αλλο!",ειπε βαζοντας τα χερια του στο κεφαλι του.
"Τι εχεις ρε;",ρωτησε ο Πετρος.
"Ρε μου εχει γινει εμμονη!Την βλεπω στον υπνο μου!Και αν σου πω τι εγινε χθες,δε θα με πιστεψεις!",του ειπε.
"Πες τι εγινε;"
"Αστο αστο τιποτα."
"Καλα τι να πω...φιλε μου φαινεται ερωτευτηκες!"
Ο Αγγελος σηκωθηκε πανω,"Τι;Εγω;", ειπε."Ποτε ξανα το ιδιο!Λαθος!Και εκεινη συγκεκριμενα ποτε!"
Τοτε ακουστηκε ενας γδουπος.Ο Αγγελος γυρισε μα εγω ειχα φυγει και ειχα κλεισει δυνατα την πορτα.Ναι ειχα κρυφακουσει.Μα μονο και μονο για να μαθω γιατι μου ειχε μιλησει ετσι.Τωρα πια τον μισουσα.Ηθελα να ηταν εδω για να τον χτυπησω.Τωρα ο Αγγελος ηταν μπροστα μου γιατι με ειχε ακολουθησει και ηταν πολυ θυμωμενος.
"Σου ειπα να μεινεις εδω!",ειπε και τοτε το χερι μου εγινε ενα με το μαγουλο του.
YOU ARE READING
Κωδικας προστασιας
Teen FictionΗ 16χρονη Εβελινα αναγκαζεται να φυγει απο το σπιτι της γιατι ο μπαμπας της λεει πως δεν ειναι ασφαλης. Εκει που παει να μεινει γνωριζει τον Αγγελο.