evett çok sık bölüm atmaya başladım. biliyorum ama aklımda bir sürü fikir var ve birine sürprizim var demiştim. o kendini biliyor.😂😂😂 ondan da en yakın zamanda bir sürpriz daha bekliyorum. 😂😂😂😂💙😍😍😍😍💙💙💙💙 neyse ben sizi daha fazla tutmayım iyi okumalar 😍😍😍😍😍💙💙💙
sabah kalktığımda ayla yanımda yoktu. herhalde benden önce uyandı. o sırada telefon çaldı. serhat komutan arıyordu. biraz konuştuktan sonra telefonu kapattım. operasyon çıkmış. bu yüzden hızlıca tabura gitmem gerekliydi. hemen kalkıp odama gittim ve üstümü giyindim. hızlı hızlı aşağı inerken bir yandan da bağırıyordum çünkü geç kalamam;
- defne teyze?! deyip hızlıca indim. herhalde salondalar bende direkt oraya gittim. karşımdaki koltuğa mert amca oturmuş, onun yanına onur ve ege oturmuş. yan koltuğa da defne teyze ve asena, ayla ve kumsal oturmuş. noluyor ya? neyse hızlı bir şekilde askılıktan deri ceketimi üstüme geçirdim ve salona geçtim. mert amca hayırdır dercesine bakıyordu. doğru ya ben onlara söylemeyi unuttum.
- operasyon çıktı, bende gidiyorum ve büyük ihtimalle 1 hafta sürecek dedim. ama dediğim gibi defne teyzeler ayağa kalktı. zaten ayla koşarak gelip bana sarıldı.
- abi? dedi. bende ona sarılıp saçlarını öptüm ve;
- abim dedim. o bana daha çok sarılırken korktuğu belliydi. ama ne yapabilirim?. asena niye öyle bakıyor ya? neyse bir kolumu açıp;
- aaa artık sarılmak da mı yok? deyince gülüp bana sarıldı. onun da saçlarını öptüm ve sonra eğilip yanaklarımı gösterdim. onlar da öptüler. sonra geri çekildim de çekilmese miydim ki? defne teyzeni gözleri dolmuş. ya ama neden kimse alışamıyor ya? neyse sonra gelip bana sarıldı ve;
- kahvaltı yapmadan mı gideceksin? dedi. defne teyze askerim ben asker de gel de onu defne teyzeme anlat. sonra öyle bir baktım ki anlayıp geri çekildi ve;
- tamam tamam sustum. çok dikkatli ol ama dedi. ya niye ağlıyorsun? sonra daha fazla ağlamasın diye yanağını öptüm ve onayladım. kumsal yanıma gelmemişti. bende mert amcaya ve onur ile egeye de sarıldım. sonra uzaklaşıp, konuştum.
- neyse ben geç kalıp, ceza almak istemiyorum. daha tabur da hazırlanacağım. ben çıkayım artık dedim. tam salondan çıkıyordum ki biri gelip arkamdan sarıldı. asena bu kadar duygusal biri değil. bu yüzden ya ayla yada kumsal. emin olmak için arkamı döndüğümde kumsal olduğunu gördüm. sonra uzaklaşıp, bana bakarak konuştu.
- alparslan söz verdin dedi. ben de daha fazla ağlamasın diye eğildim ve suratına bakarak konuştum.
- verdim kumsal, söz verdim dedim. bunu deyince öyle bir baktı ki o mutluluk için her şeyimi verebilirdim. ama bizden olmaz olamaz! bir kere ben askerim. olmaz! babamlardan oldu da noldu? yok ben bunu ne kumsala, ne de kendime yapamam. kumsala bir şey olmasa da ben şehit olursam yine üzülür. bu yüzden olmaz, olamaz. neyse kumsal bana tekrar sarıldı ben de ona sarıldım ve evden çıkıp, arabama bindim. kumsal geldi ama gitme vakti de yaklaştı. bir de o var ama gidecek çünkü okul bu yani. ama giderse sanırım ayla falan da olmasaydı, ben nasıl olurdum bilmiyorum. kumsalın yanında sırf onun için arada sırada tebessüm ediyordum. ama o giderse herhalde tebessüm bile etmem. ama o gitmezse ben onu gönderirim, okul bu keyfe gitmiyor ya. neyse ben bu sırada tabura geldim. üniformamı giydim ve serhat komutanı dinlemek için harekat merkezine gittim. zaten komutan da oradaydı. selam verip, yerime oturdum.
- alparslan da geldiğine göre başlıyorum. sadullah lakabı zehir! lakabından da belli oluyor zaten kendisi bugün uyuşturucu getirtecek. o uyuşturucular onun eline geçmeden imha edilecek! eğer eline geçerse daha fazla uyuşturucu olduğu ini olacak ve gerisini siz düşünün. size güveniyorum. 10 DAKİKADA HAZIRLANIN VE HELİKOPTERİN ORAYA GELİN!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALPARSLAN
Adventureyeşil çay kitabının devamıdır. onu okumasanız pek bir şey kaybetmezseniz, okursanız konulara daha hakim olursunuz ama okumanıza gerek yok. Sadece askeri bir kitap değil! Çoğunlukla tatlı bir aşk hikayesi fakat askeri kısımlarda vardır. Hem Askeri bi...