Ben geldimmm dndbnjdfbvf bu bölüm için aklımda güzel şeyler var zaten başlıktan da anladığınızı umuyorum çünkü benim okuyucularım çok zeki şknfdvnbjk neyse bazılarınız heyecandan yerinde duramıyor gibi hissediyorum. Yukarda da yüzüğümüz var...
Diğer bölüm yada ondan sonraki bölüm yıl atlamayı düşünüyorum yani sende olacak o kişi kendini biliyor zaten pkjdhfıdjhfkıd 😂😂😂😉 yıl atlama işini konuşmuştuk çünkü jkjkdnvfjkdf 😍😍😁
iyi okumalar..
ASENA'DAN..
Koltuğa oturduğumuzda Onur "Ne söyleyeceksin baba?" diyerek mert amcaya sorduğunda bende merakla bakmaya başladım. Mert amca da merakla "Oğlum sizin aranızda bir şey mi var?" diye sormuştu. Aslında şaşırmıştım tamam yeri geldiğinde söyleyecektik ama zaten sevgili olalı üç gün olmuştu. Yani ne ara anlamıştı hiçbir fikrim yok?
Bir süre ikimizde şaşkınlıktan konuşamasak da Onur'un benim elimi tutması ile kendime geldim. Tam konuşacaktım ki onur elimi tutarken konuşmaya başladı "Evet, sevgiliyiz. Daha çok yeni olduğu için söylemeye fırsatım olmadı." dedi ki gerçekten çok yeniydi. Birden hiç beklemediğim bir şekilde defne teyze, mert amcanın yanından kalkıp bize sarıldı.
Biz beklemediğimiz için ellerimiz havada kalmıştı. Arkadan mert amca, ikizim ve ege'nin gülme sesi geliyordu. En sonunda defne teyze bizden ayrıldığında geçip mert amcanın yanına oturdu. Mert amca boğazını temizleyerek bize baktı. "Bunu Deniz'e söyleyeceksiniz değil mi?" diye sorduğunda bir süre durdum. İyi şeyler olmazdı belki ama tabii ki söyleyecektim.
Sorusuyla birlikte Onur bana dönerken bir süre bakıştık sonra Onur, mert amcaya döndü. "Daha yeni dedim baba. Ama en yakın zamanda söyleriz." dediğinde mert amca başını salladı. Sonra bir şeyler mırıldandı ama duyamamıştım. Saatime baktığımda geç kalmak üzereydim bugün zaten nöbet vardı ama mert amca çağırdığı için buraya gelmiştik.
Mert amcaya baktığımda defne teyzeyle bir şeyler konuşuyorlardı. Rahatsız etmek istemeyerek Ayla ve ege'ye döndüğümde onlar da kendi aralarında konuşunca Onur'a döndüm. "Ben gidiyorum, geç kalıyorum çünkü.." dediğimde ayağa kalkıp "Ben bırakayım?" diye sorar gibi konuşunca kafamı iki yana salladım.
"Yok ya hem biraz yürümüş olurum. Sıkıldım arabadan, hem hava da güzelken yürüyeyim biraz.." dediğimde gülümsedi ve hızla yanağıma öpücük kondurdu. Sinirle ona bakarken hızla etrafımı taradım kimse bakmıyordu. İyi güzel.. "Tamam gidiyorum.." dedim ve odadan çıktım.
Hastaneden çıktığımda hızlı hızlı kendi çalıştığım hastaneye doğru yürümeye başladım. Sadece kafamı hiçbir şeye yormayacağım.
ALPARSLAN'DAN..
Otelde sıkıldığım ve zaten bir şey yapmadığım için bir de arkadaşlarının dışarı çıktığını görünce kumsal'a gitmek istedim. Üstümü değiştirip hızla yurda girdim ve kumsalların odasına çıkmaya başladım. Geldiğimde kapıyı çaldım tabii haberi yoktu.
Kapıyı çaldığımda çok geçmeden kumsal kapıyı açtı. Şaşkınlıkla "Senin ne işin var burada?" dediğinde kapıyı kapattım ve yanağına bir öpücük kondurup yatağının üzerine oturdum ve ekledim. "Sevgilimin yanına da gelemeyecek miyim?" Başımda dikilip "Geleceğini haber vermemiştin de, ondan şaşırdım." dediğinde omuz silktim.
"Sende sizinkilerin gideceğini ve senin yalnız kalacağını söylememiştin. Ödeştik" gözlerini devirip "Aynı şey değil!" dediğinde tekrar omuz silktim. Ve yanıma çektim, şuanda ikimizde birbirimize sarılmış bir şekilde oturuyoruz. Birden kıpırdanıp "Bunu söylemek istemezdim ama bırak beni.." Yüzümü saçlarına gömüp "Niye?" dediğimde derin bir nefes alarak "Hem vücudumun yarısı yatağın dışında hem de susadım." dediğinde kıkırdayıp çekildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALPARSLAN
Aventurayeşil çay kitabının devamıdır. onu okumasanız pek bir şey kaybetmezseniz, okursanız konulara daha hakim olursunuz ama okumanıza gerek yok. Sadece askeri bir kitap değil! Çoğunlukla tatlı bir aşk hikayesi fakat askeri kısımlarda vardır. Hem Askeri bi...