YARALANMA

197 8 23
                                    

evett ben daha fazla dayanamayacağım. bu yüzden bölümü hemen yayınlama kararı aldım ve bölüm sizlerle.. umarım beğenirsiniz 😍😍😍😍💙💙💙💙

koşarak hemen kayaların arkasına saklandık. plana uyuyorduk ki beklemediğimiz bir olay gerçekleşti. bize destek ekip yollamışlar, o yüzden biz bu ine değil bir sonrakine gidecekmişiz. biz de hemen sıradakine doğru koşmaya başladık. tekrar pustuk. yaklaşık bir 15-20 dk, sonra çatışma başladı. ama şöyle ki o sırada birini indiriyordum. onu indirirken bir başka şerefsiz bana sıktı. tabii hızlı hareket ettiğim için sadece sıyırmıştı. hemen tekrar saklandım. o sırada yanıma serkan geldi;

- komutanım iyi misiniz?

- iyiyim sadece sıyırdı.

- tamam komutanım, ama en azından atkınızla sarın ki kanaması dursun. zaten birazdan aylin gelip, bakar dedi. ben de kafamı sallayınca eski yerine gitti. 2 saat sonra burada temizlendi. sonra aylin gelip, yarama baktı. yani baktı derken dikiş attı. biz de hemen sıradaki ine doğru koşmaya başladık. yolda gördüğümüz ve güvenliğinden emin olduğumuz ağaçlığın oraya biraz dinlenmek için gittik. normalde telefon çekmez buralarda, ama ne hikmetse telefonum çaldı. ayla aradığı için bakmak zorunda kaldım;

- efendim ayla?

- aa! abi sen nasıl açabildin telefonu? neyse iyisin demi? deyip ağlamaya başladı. noluyor ya? yine rüyasında annemi mi gördü acaba? iyi de daha yeni yeni akşam oluyor. imkansız, neyse açıklar herhalde.

- abim noldu? dedim. o da hıçkırdıktan sonra;

- şey haberleri görünce korktum. bir de t-telefonu açmayınca ç-çok korktum abi dedi. acaba ben size ne kadar söyleyecem telefonu açmayabilirim, çünkü çekmez operasyona gidince ulaşamazsanız korkmayın diye kaç kere diyecem ya.

- abim ben size kaç kere telefonu operasyon da çekmez diye söyleyeceğim. neyse kapatıyorum abim dedim. sonra kapattım, çünkü işimiz var demi yani.

1 HAFTA SONRA..

sonunda artık bir haftadır zehirin inlerini temizlemekten yorulduk. ne çok uyuşturucu ini varmış meğer şerefsizin. şuan şerefsizi artık yakalamaya gidiyoruz. bu 1 hafta içinde yaklaşık 10-11 tane in temizledik. mermi sıyıran kolum biraz daha iyi ama hala sarılı. bir de onunla uğraşıcaz eve gidince ohooo. acaba bu sürede ne yaptılar? hepsini çok özledim. mesela ayla yine kabus gördü mü acaba?, yada bu sürede kimle uyudu? çünkü ayla genelde biriyle uyur. ya benle ya asenayla ama bu ara kimle uyudu çok merak ediyorum doğrusu. ya ege- yok artık! egeyle uyumamıştır demi yok yok uyumamıştır. neyse biraz daha düşünürsem sinirlenicem ve zaten başım çatlıyor. asena peki ya benim güçlü prensesim ne yapmıştır bu 1 haftada? off ben sanırım hepsini çok fazla özledim ya. peki ya kumsal? o ne yapmıştır? acaba gitti mi üniversiteye? gittiyse ve ben son kez görememişsem. hayır gitmemiştir ya hem daha var zaten tabii bir aksilik olmamışsa ve gitmek durumunda kalmamışsa. şimdi sadece kumsalı yanında az da olsa gülüyorum. çünkü onun üzülmesine dayanamıyorum ve benim yüzümden üzülmesine asla dayanamam. o yüzden sırf mutlu olsun diye tebessüm ediyorum. eskiden çok fazla gülerken falan fotoğrafımız vardı. gerçekten çok tatlı ve güzel bir kız, zaten aşığım hemde çok fena ama bizden olmazki. daha önceden de anlatmıştım ki bu çok önemli bir sebep. tabii kumsal ona aşık olduğumu falan bilmiyor. yani olmaz bizden, biz umutsuz vakayız diyelim. azıcık bir umut kırıntısı bile yok çünkü ben askerim, o da psikolog olacak. o yüzden olmaz. yanlış anlamayın onun psikolog olacağı değil benim olmaz dediğim. ben kumsalın sonunun a- annem gibi olmasını istemiyorum, benim sonumun babam gibi olmasını istemiyorum, defne teyze, mert amca ve onur abi ile ege onların da üzülmesini istemiyorum. bu yüzden olmaz. veya hadi diyelim kumsalın sonu annem gibi olmadı. peki ya ben şehit olursam o zaman kumsalın halini düşünmek bile istemiyorum ki 1 hafta önce yani ben operasyona çıkmadan şehit olacağımı düşündüğü için o inciler akmıştı. düşüncesinde bile böyle oluyorsa ya gerçek olursa? yok hayır hayır benim bunu kumsala yapmaya hakkım yok. yapamam ki. küçükken bile kumsal çok güzel bir kızdı. bir kere ortaokulunda buna bir çocuk yavşadı diye o çocuğu ölmekten beter etmiştim. hak etmişti ama, sen kimsin ki benim dokunmaya bile kıyamadığım, tek bir damla gözyaşına kıyamadığım birine yavşarsın. neyse ben size bunları anlatırken çoktan zehiri yakalamıştık, serhat yarbaya teslim etmiştik ve tabura gitmiştim. şuan da duş aldım ve sivil üstlerimi giydim. saçımı da yaptım ve kabul ediyorum çok yakışıklıyım. neyse hemen taburdan çıkıp arabama bindim ve eve sürmeye başladım. 

ALPARSLANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin