ASKERİN MEKTUBU!

58 5 49
                                    

ben geldiimmmm evet özlediniz mi bakayım? kjnbdjkj neyse yukardaki şarkı için mükemmel planlarım var ve bu bölümle alakalı 😂🥺🥺🥺😍 umarım beğenirsiniz ve şarkıyı mutlaka açın zaten ne ile akalaı olduğunu az çok tahmin ediyorsunuzdur bu yüzden zamanı gelince veya şimdi ama mutlaka açın şarkıyı😍😍😍😍😍😂😂😂


ALPARSLAN'DAN..

Yürürken en sonunda yurdun önüne geldiğimizde durduk.  "iyi geceler" deyip tam öpecektim ki geri çekildi, kalbimde ince bir sızı oluşurken belli etmemeye çalışıyordum. Fazla soğuk bir şekilde "iyi geceler.." diye mırıldanıp yurda girdi. Sadece onun iyiliğini istediğim için izin vermemiştim, aptal bir konser yüzünden miydi bu yaptıkları? öpmeme bu yüzden mi izin vermemişti? üstelik sadece onun iyiliğini istiyordum. Elimle ensemi ovup bende otel odama gittim. 

Sinirle telefonumu komodine koydum, üstümdeki deri ceketi yere fırlattım. Silahımı çıkarıp çekmeceme koydum. Ve eşofmanlarımı giyip yatağıma oturup kafamı ellerimin arasına aldım ve düşünmeye başladım. Yanlış bir şey mi yapmıştım?  Hayır, haklıydım. Ben tüm olacak şeyleri düşünmek zorundayım! Aksi takdirde çok yanlış bir şekilde sonuçlanabilirdi. Peki neden şuan böyle yapıyordu? "offf! siktir et". Yatağımın içine girip uyudum.

Sabah uyanıp duş aldım, üstüme de her zamanki gibi kazak ve pantolon falan giymiştim. Silahımı belime takıp, parfümümü sıktım. Tam telefonumu deri ceketimin cebine koyacakken durdum. Kumsal'ı arasam en azından kahvaltıya giderdik tabii ki dünkü tavırları bittiyse. Bitmediyse kabul etmezdi çünkü. Hızla kumsal'ı aradım.

Açtığında " Sevgilim? Günaydın.." dedim ama o sadece soğuk bir şekilde "Günaydın.." dedi. Anlaşılan hala trip atıyordu olsun şansımı denesem ne olur ki?. " Kahvaltıya gidelim mi?" diye sorduğumda cevabını biliyordum olumsuzdu ama yine de sormuştum işte. Ama aldığım cevap " Ben ettim, istiyorsan sen git." dedi, hadi ama ben bilmiyor muydum otelde kahvaltı yapmayı?! sırf birlikte bir şeyler yapmak için demiştim ama hala trip yiyordum.

" Kumsal, dün biraz rahat bıraktım ama yeter artık. Neden böyle yapıyorsun güzelim? senin için uğraşıyorum ben." dediğimde " offf! o zaman o konsere götürseydin!" dediğinde derin bir nefes aldım " Oraya geliyorum kumsal, orada konuşuruz" hiçbir şey demeden telefonu kapattı. Bu ' geleceksen gel! ne halt yersen ye! şuan sana bir şey diyemem!' demekti ve trip attığı zaman bunu yapardı. Huyunu az çok biliyordum.

Saçlarımı düzeltip hızla otelden çıktım ve aynı hızla yurda  girip kumsalların kaldığı odaya gittim. Kapıyı çaldığımda soğuk bir şekilde  " Geç!" diyerek kapıyı açmıştı ve içeri girmişti. Ama ben umursamadan kapıyı kapattım ve kumsal'a sarılıp yüzümü saçlarına gömdüm. Bir süre öyle dururken kokusunu içime çektim. Ayrıldığımızda " Güzelim, neden böyle yapıyorsun?" demiştim ama ben anlamadan birden hafif yüksek bir sesle konuşmaya başladı.

"Ne yapabilirim Alparslan? artık çok sıkıldım. Normalde partiden partiye koşan biri olmadığımı biliyorsun ama şuan cidden hayatım çok sıkıcı." Gözünden bir damla yaş akarken içim acımıştı ama olmazdı işte anlamıyordu. O konsere gidersek ve bir şey olurda  koruyamazsam o olmadıktan sonra ne anlamı kalacaktı?! Kalabalık ortamlar özellikle seçilir ama anlamıyordu, yada ben anlatamıyordum..

Ve ekledi. "Bir baksana ya. Sürekli ya seninleyim yada askerlerle. Yalnız başıma yürüyüşe bile çıkamıyorum.  Cidden bıktım artık!" dediğinde içimden kendime sabır dileyerek ve sakin olmaya çalışarak. "Güzelim sıkıldığını biliyorum ama ne yapabilirim? Bir süre böyle olmalı, olmak zorunda." dediğimde bana baktı. Bağırarak "Ne zamana kadar ya?! ata zaten hapiste! artık hiçbir şey yapamaz. Her şeyi geçtim, kendi başıma gitmiyorum zaten! Sen yanımda olacaksın!!" sinirle bağırdığında ben sakin olmaya çalışıyordum. Anlamıyordu bir türlü! her şeyin sorumlusu olarak beni görüyordu! ben ne yapabilirim ki?! izin veremezdim çünkü ben her türlü şeyi düşünmek zorundaydım. Normalde olsa giderdik, götürürdüm onu ama şimdi olmaz! çok fazla riskli ve ben ona zarar gelmesin diye uğraşıyordum. Adam öldürmüş ve takıntılı insanlar kolayca istediklerini yapabilirler! bir şekilde hapisten bile kaçmıştır belki! olmaz o yüzden ama anlatamıyordum, dinlemiyordu çünkü anlamak istemiyordu beni. Artık ne kadar sakin kalmaya çalışsam da bende sinirlenmiştim.

ALPARSLANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin