geldimmmmmmmmm bakalım neler yazacağım bu sefer jnkdnbfn ama biraz sinirli biraz öfkeli biraz mutlu biraz da hüzünlü bir bölüm olacak 😂😂 e daha ne olsun?! lkjkjdslkljfndskşlj umarım beğenirsiniz ve oy ve yorum yapmayı unutmayın kljdfbnksad 😂😂😍😍😍💙💙💙
iyi okumalar...
AYLA'DAN..
"AYLA?! SEVGİLİM DERKEN?!" babamın kükremesiyle dudaklarımı ısırdım. Odadaki herkes şok olmuştu. Babam kapıyı kapatıp bana bakarken " AYLA?! SANA DİYORUM?!" diye tekrar kükrediğinde yüzüne baktım. ben cevap veremeyince babam hızla kolumdan tutup ege'nin yanından kaldırdı. Ama canımı acıtmayacak şekilde tutmuştu.
Konuyu dağıtmak için " prense-" diyordum ki sözümü hızla kesti. " SEN BİR BABANIN OLDUĞUNU UNUTUNCA PRENSES DE GİTTİ!!" gözümden bir bir yaşlar akarken " bab-" diyordum ki tekrar sözümü kesti " AYLA! GEÇ ŞURAYA OTUR BANA HER ŞEYİ ANLAT BAK DÜŞÜNDÜKÇE DELİRİYORUM BEN HADİ!!!" dediğinde gösterdiği sandalyeye oturdum. Ege'nin yanında olan sandalye değil başka bir sandalyeydi bu.
" e-ege i-ile b-b-ben şeyiz" dediğimde babam sinirle bağırdı. " AYLA NEYSİNİZ?! BAK DÜZGÜN ANLAT ŞİMDİ DALACAĞIM HEPSİNE HE!" dediğinde ağlarken hızla başımı salladım. " e-ege i-ile b-b-ben s-sevgiliyiz." dedim. Babam bir süre sinirlerini yatıştırmak ister gibi durdu. sonra sinirle bana soru sordu, şuan gözlerinden alev çıktığına yemin edebilirim ama ispatlayamam.
" NE ZAMANDIR?!" diye sorduğunda hıçkırarak " i-iki ay oldu y-yada d-daha fazla a-ama baba söyleyecektim sana yemin e-ederim söyleyecektim." babam sinirle " NE ZAMAN SÖYLEYECEKTİN?! SENİ İSTEYECEKLERİ ZAMAN BENİ ARAYIP BABA BENİ İSTEMEYE GELİYORLAR BİR GELSENE?! Mİ DİYECEKTİN AYLA?!" dediğinde arkadan ege " deniz amca-" derken babam sinirle ona dönüp " SEN KES LAN SESİNİ?! SENİNLE DE BİRAZDAN KONUŞACAĞIM BEN!! SENİNLE Mİ KONUŞUYORUM LAN BEN?!" dedikten sonra mert amca bir şey diyecekti ki " LAN BİR KESİN SESİNİZİ!! KIZIMLA KONUŞUYORUM BEN! SİZİNLE Mİ KONUŞUYORUM?!" diye bağırdığında herkes susmuştu.
" PEKİ DİĞER MEVZUYU NE ZAMAN SÖYLEYECEKTİN AYLA?!"dediğinde ağlayarak ona baktım. "n-nereden biliyorsun b-baba?" dediğimde daha da sinirlenerek bağırmaya başladı. " SÖZDE SÜPRİZ YAPACAKTIM! HASTANEYE GİTTİM! BİR DE NE DUYAYIM?! AYLA HANIMIN DİPLOMASI ALINMIŞ!! AMA BABASININ HABERİ YOK! AYLA BEN O DAĞDAN BU DAĞA KOŞARKEN NE DÜŞÜNÜYORUM BİLİYOR MUSUN?! OĞLUM NASIL?! ŞEHİT Mİ OLDU?! AKŞAM ONU HABERDE Mİ GÖRECEĞİM?! YA DA YARALANDI MI?! SONRA BİR DURUYORUM DİYORUM Kİ KENDİ KENDİME ACABA BENİM KIZLARIM NE YAPIYOR?! NASILLAR?! NE DURUMDALAR?! SONRA DURUYORUM DİYORUM Kİ YA SAÇMALAMA DENİZ! İYİCE KAFAYI YEDİN SEN! BİR ŞEY OLDUĞU ZAMAN ARAYIP SANA SÖYLERLER DİYORUM!! ama ben çoktan unutulmuşum!! ne yapalım? vatan sağolsun!!" dedi son sözüne vurgu yaparak. Ben deli gibi ağlıyordum tam egeye doğru dönmüştü ki hızla arkasından sarıldım.
Bir süre durduktan sonra " ayla çekil!" ben hala sarılmaya devam ederken " AYLA?! ÇEKİL DEDİM!!!" omuz silkip sarılmaya devam ederken konuştum " baba-" deyip devam edecekken babam hızla bana doğru döndü. bu sırada babama sarılmayı bırakmıştım ve hıçkırarak ağlıyordum. babam beni istemiyordu?! prensesi öldürmüştüm ben! " VAYY! TEBRİKLER BİR BABAN OLDUĞUNU HATIRLADIN HA?! UNUTMUŞTUN AMA!! ACABA ALPARSLAN DA EVLENMİŞ MİDİR?! NE DERSİN AYLA?! YA DA ASENA TERFİ ALMIŞTIR BELKİ! HA?! AAA ÇOK ÖZÜR DİLERİM! OLDUYSA OLMADIYSA DA BENİM HABERİM YOK YA HANİ!! ÇOK CİDDİ SORUYORUM AYLA! İSTEME GÜNÜN GELDİĞİNDE BABA BİR GELSENE BENİ SENDEN İSTEYECEKLER AMA SEN YOKSUN?! DİYECEK MİYDİN?! O ZAMAN MI HABERİM OLACAKTI HA?! BEN NELER HAYAL ETMİŞTİM AYLA BİLİYOR MUSUN?! SEN O HAYALLERİ ÇÖP ETTİN! TEBRİKLER KIZIM!!" diye bağırdığında " baba yemin ederim söyleyecektim. sadece d-diplomam g-gitti, s-sonra e-ege k-kanser oldu.. s-söyleyemedim.." deyip hıçkırarak ağlarken mert amca babamın yanına geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALPARSLAN
Pertualanganyeşil çay kitabının devamıdır. onu okumasanız pek bir şey kaybetmezseniz, okursanız konulara daha hakim olursunuz ama okumanıza gerek yok. Sadece askeri bir kitap değil! Çoğunlukla tatlı bir aşk hikayesi fakat askeri kısımlarda vardır. Hem Askeri bi...