Gece Güngör:Kimsesi olmayan 16 yaşında genç bir kız.Çok güzel,asi,inatçı,kırılgan ve duygusal bir kız.Altınel ailesine bakıcı olarak gelicek.
Kuzey Altınel:16 yaşında zengin,kendini beğenmiş bir züppe.Aynı zamanda playboy gibi bir şey.Asabi,inatçı ve huysuz.Aynı zamanda çok yakışıklı ve tüm magazin ile kızlar peşinde.Nam-ı değer KÜÇÜK BEY.Altınel Holdingin varisi
Mira Altınel:Kuzey'in ikizi ama onun zıttı.Çok güzel ama biraz içine kapanık duygusal bir kız.Melis en yakın arkadaşı.
Peri Altınel:5 yaşında tatlı,bilmiş ve güzel bir çocuk.Mira'yı çok seviyor ama abisinin yeri onun için hep farklı oldu.
Melis Yıldırım:Yıldırım Şirketler grubunun varisi.Mira'nın en yakın arkadaşı ve sırdaşı.Rüzgar ile sevgili.16 yaşında ama çok neşeli ve çocuksu.
Rüzgar Kartal:Ailesi sosyetenin en ileri gelenlerinden.Kuzey'in bebeklik arkadaşı.Taş gibi çocuk.Duygusal ama aynı zamanda aşırı bir şekilde enerjik.Melis'e çok değer veriyor.
Aras Demir:Demir kolejinin ve bir çok şeyin sahibi.Tüm magazin ve kızlar peşinde ama o aşk adamı.Aynı zamanda Kuzey'in sol kolu.İstediğinde çok ciddi olabilen ama gerçekte çok tatlı bir çocuk.
Kerem Arslan:Annesi olmayan bir genç.Arslan holding varisi.Kuzey'in sağ kolu.Duygularını içine atan ama çok güvenilir bir çocuk.16 yaşında ama daha olgun biri.
Yağmur Altınel:Almanya'da yaşayan 16 yaşında güzel bir kız.Mira ve Kuzey'in hem arkadaşı hem de kuzeni.Bir nedenden dolayı İstanbul'a dönücek.(Hikayeye sonradan giricek)
Çağla Bingöl:Kuzey'in sevgilisi.Güzel ama bir o kadar da kendini beğenmiş bir kız.Babası zengin diye kendini bir şey sanıyor.
Görkem Çağlayan:Kuzey'in düşmanı.Zengin çok yakışıklı ve gıcık bir çocuk.Babasının holdinginde çalışıyor.(Hikayeye sonra katılacak)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Bey
Teen Fiction•Finalden sonra bölümler düzenlenecektir. ***** İki zıt karakter aynı hayatta birleşirse ne olur.Yaşadıkları şeyi anlatan kelime sadece üç harfliydi "AŞK" Gece ve Kuzey'in hikayesi Klasik gibi başladı hikayeleri ama devamı hiç de öyle olmadı. Aşka i...