#1#

15.6K 129 4
                                    

Yazar;
Egemen her zamanki gibi sabah 6 uyanmış ve sabah sporunu yapmıştı.
Eve geldiğinde saat 7 i geçiyordu.eve girer girmez mutfağa girdi ve iskenderle karşılaştı.

"Günaydın."

"Günaydın.bugün şirkete gelemiyeceğim. Halletmem gerken bazı işler var.

Egemen iskendere sert bir bakış attıktan sonra kafasını sallayıp odasına çıktı ve hemen suyun altına girdi. Kendini savunmasız hissettiği tek yerdi.

Giyinme odasına girip hergün yaptığı gibi takımlarından birini seçip giydi ve artık şirkete gitmeye hazırdı.

Salona girip kahvaltı sofrasına oturdu ve kardeşlerini bekledi.

"Günaydın abi." Onur saçı başı dağınık ve pijamalarıyla oturdu sofraya.

İskender ise ardından oturdu.

İ;elini yüzünü yıkadın inşallah.

O;abi vallahi ne zaman sorucaksın diye merak ediyordum. Ben yüzümü yıkayarak  ayılıyorum sende bana sataşarak.

E;insan sevdigiyle uğraşır oğlum.hadi ye önündeki yemeği

İ; abi ben şirkete gelmiyorum diye alınmıyorsun dimi?

ONUR büyük bir kahkaha atarken cevap verdi

O; adamın umrunda bile değilsin abi.sen işe gitmezsen biz batarız. Sen bizim geleceğimizsin.

İ;bunu 2 yıldır mezun olamayan senmi söylüyorsun onur.

E;ben çıkıyorum  ve sen burda kalıyorsun iskender.

O;seni seviyoruz bebeğim.

Egemen öfkeyle arkasını dönerken onur sustum işareti yapıp önüne döndü.

EGEMEN dışarı çıktı. Arabanın kapısı açılınca koltuğa oturdu ve hemen asistanının ona uzattığı tableti eline  aldı.

A;bugün 4 tane toplantınız var ve mimarlar sizi görmek için sabırsızlanıyorlar egemen bey. İmzalamanız gereken belgeler masanızda ve saat 5 e özel bir görüşmeniz var. Ben ve şoförünüz ömer bey talebiniz üzerine size eşlik etmiyeceğiz.


Oya'nın ANLATIMIYLA; okuldan çıkmış otobüsle eve doğru giderken telefon çaldı.

"Alo yağız."

"Ah be yavrum bir kerede aşkım,balım böceğim diye aç şu telefonu be."

"Huyum kurusun."

"Biliyosun babamların yanına gitmem gerek.sensiz kalıcam ve bu çok zor. Evine gelicem vedalaşmaya evdemisin?"

"Eve geçiyorum şimdi.istediğin bişi varmı?"

"İstediğim tek şey sensin be yavrum."

"Seni seviyorum."

"Evlenicem senle kızım evlenicem."

"Görüşürüzzzz."

"Kaç sen kaç."

Onu seviyordum o benim herşeyimdi ve onsuz nasıl yapicam inan bilmiyordum. 2 ay onsuz nasıl film izleyeceğim,uyuyacağım,güleceğim.

Eve gelir gelmez hemen mutfağa girip bişiler hazırlamaya başladım.bu bizim son yemeğimizdi yani bi sürelik.

Aradan saatler geçti ama hala aramadı.babasıyla sorunları olduğunu biliyordum ve onu aramamaya karar  verdim. Ama saat gece yarısını geçmişti ve Ben daha da endişelenirken telefon çaldı
Nihayet yağız.

"Merhabalar ben ******* hastanesinden burcu hemşire.en son aramalarda sizin isminiz vardı ve sizi aradık.erkek arkadışınız trafik kazası vakasıyla hastanemize ulaştı.size haber vermek istedim.hastaya yardımcı olabilirsiniz. Geçmiş olsun."

Bardağın kırılma sesiyle irkildim. üşümüşmüydüm neden soğudu ellerim ve neden hala burdayım.

Evden çıktım sadece çıktım. Koştum ve tek ben vardım.hiç bir ses yoktu.nereye gidiyordum böyle.ıssız bir sokağa girdim yolları unuttum.ellerimi saçlarımdan geçirip karanlık yolda koşmaya devam ettim.

#######

Egemeninin ANLATIMIYLA; şirkette kahvemi yudumlayıp bilgisayarda mesajlara bakarken telefonum çaldı.

Kardeş onur arıyor...

"Efendim onur."

"Abi iskender abim merdivenlerden düştü çabuk gel abi ambulansı aradım başı kanıyor."

"Tamam tamam sakin ol geliyorum."

Hızla ceketimi alıp arabama bindim. İçimden iskendere küfürler sayarken bir yandan telefondan aile hekimini aramaya çalışıyordum.bu kadar hızlı gitmemem gerekiyordu ama gidiyordum.

Hızla giderken arabanın camına birinin çarpmasıyla hemen frene bastım. kime çarptım? Bu kadar hızlı kullanmamam gerekirdi.hızla arabadan inip yerdeki kıza baktım.Aman Allahım başı kanıyordu.çok hızlı çarpmıştım.hemen kucağıma alıp arabaya bindirdim.onu hastaneye yetiştirmem gerek.

Onurun anlatımıyla;

O;neden hala gelmedi abi?

İ;lan mal öyle şakamı yapılır.adamın doğum günü lan doğum günü.adam gibi şaka bulamadınmı?

O; hemen sinirlenme be abi gelir şimdi hem bak pastası çok güzel. Aha abim arıyor.

"Alo abi?"

"Ben bi kıza çarptım onur ve durumu ağır sen iskenderi yetiştirdinmi?"

"a-abi biz sana "

"Ne oldu lan ne oldu?

"Biz sana şaka yapmıştık."

Sessizlik.

"Eyer bu kıza bişi olursa ölümlerden ölüm seç onur tamamı?"

"Tamam abi."

İ;ne olmuş lan

O;bir kıza çarpmış

İ; ne ? Nerde? Kız iyimi? Nereye götürmüş?

O; aile hekimine götürmüştür abi oraya gidelim

İ;ben senin yapıcağın şakanın.yürü lan

#########
Egemenin ANLATIMIYLA; hayatımda ilk defa bu kadar korkuyordum ilk defa böyle hissediyordum. O kız yaşıyacaktı.

Hastaneye varır varmaz kapıda duran engin doktora gel diye bağırdım.sedye ye yatırdım kızı ve peşlerinden gittim.

Engin doktoru durdurup konuştum.

"O yaşasın.ölmesine sakin izin verme."

Başını sallayıp hemen içeri girdi ben ise gömleğimdeki kan ile kaldım orda...



DÜĞÜM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin