Oy atmayı unutmayın.
seviliyorsunuz🧡💛"Gitmememiz gerek biliyorsunuz dimi?"
Onur dirseklerini önkoktukların arkasına yaslamış bir şekilde konuşurken iskenderin onu itmesiyle yana düşmüştü.
"Ne oldu be?"dedi onur uygarın üstünden kalkarken. Dirseğini bilerek uygarin kasıklarına bastırarak kalkarken uygar acı içinde inlemişti.
"Lan mal dikkat etsene. Ezdin heryerimi."
"Yoksa herseyini mi?" Dedi onur gülerek.
Egemen onura dikiz aynasindan tip tip bakarken onur konuşmaya başladı
"Abi bir daha alma şunları arabana. aaaa yeter be!"
"Seni almamayı planlıyordum bende."
Oya eliyle onura uzanıp yanağını sıktı.
"Ben bırakmam ooğluşumu"dedi
"Oh be yengem benim."
"Beni otele bırakıp geçersin egemen." Egemen oyaya dönüp kaşlarını çatarken oya devam etti.
"Aile sorunlarinızı çözdükten sonra konuşuruz. "
"Sende o ailedensin oya"
Oya egemene bakıp devam etti.
"Sizinle konuşacak çok şeyimiz var ve ben oraya gitmek Istemiyorum. "
"Ben seninde gelmeni istiyorum oya." Dedi egemen sinirle direksiyonu sıkarken.
"Ben istemiyorum ama." Oya yan tarafa dönüp kafasını cama yaslarken uygar ayanadan egemene bakıyordu.
"Seni ihmal ettiğimizin farkındayız faka-"
"Fakatı falan yok egemen. Birşeyler dönüyor ve ben bu işlerin merkezindeyim ama hiçbirşeyden haberim yok. Neden? "
Egemen diliyle dudağını islatırken sinirle başını salladı ve arabayi sert bir manevrayla sağa kırdı.
Iskender egemene sinirli bir şekilde bakarken egemmende ona bakıyordu.
Otele geldiklerinde egemen aşağı inecekken oya onu durdurup aşağı indi. Iskender egemene bakip aşağı inerken oya iskenderin koluna girmişti.
Egemen sinirle elini direksiyona vururken oya ona bakmadan otele girdi.
Onur geriye çekilip sessizce beklerken iskenderin ön koltuğa oturmasıyla konuşmaya başladı.
"Yengem iyimi?"
"Gayet iyi. Herşeye rağmen. "
Egemen iskendere goz ucuyla bakıp kaşlarını catarken arabayı çalıştırdı.
"Orhani aradim geliyor otele."
Uygarın dedigine egemen başını sallarken konsumaya başladı.
"Kapıdan ayrılmasın." Dedi egemen sert bir sesle.
#############
Oya dan
Hayatımı sevdiklerimden dinlerken buldum kendimi.
Sevgilim,değerli kardeşleri ve uygar.
Şimdi ise yaşanan bu olaylar ve ben...
Aşk tı tattım evet. Egemen sonuna kadar yaşatıyordu bana. Geceleri arasıra gözümü açtığımda onunla göz göze gelmem,benim için morali bozukta olsa gülmeleri ve en cokta sevmeleri...
Egemen hediye gibiydi. Kim gelirse gelsin ve kim ne düşünürse düşünsün benim düşüncelerimi ve duygularımı geçemez egemen oldukça.
Yatağımda uzanarak tavanı izlerken kafami kaldırıp camdan dışarıya baktım. Butun istanbul ayaklarımın altındaydı sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜĞÜM...
RomanceDEVAM EDIYOR... Tesadüf diye bir şey yoktur. Herşeyin ve hayatına giren herkesin bırakacağı dersler ve izler vardır. +18 içerir