#19#

1.5K 34 3
                                    

Yazar;

"Oglum insanın abisinin uçağı da farklı rahat oluyor lan"

Iskender kahvesini icerken onura goz devirip konuşmaya başladı.

"Başım şişti senden artık bir sus be" iskenderin isyanıyla oya ondan yana döndü. Uçağı gerçekten çok beğenmişti
Konforlu bir o kadar kaliteliydi. Hemen karşı oda da yatak odası olmasıda gözünden kaçmamıştı.

"Başka kimlerle seyahat ettin egemen?"
Oyanın ani sorusuyla egemen oya ya baktı oya da hala yatak odasına bakıyordu.

"Genellikle tek başıma oluyorum. Arasıra uygar geliyor benle bide iskender."

"He kız falan hiç olmadı yani benden önce."

"Bu uçağa binen ilk kadınsın."

"Yav abi atma ya" onurun lafiyla egemen oraya dönerken iskender elini abisine uzatıp konuştu.

"Hiç karışma abi bir kere daha o ağzını açarsa aşşa atıcam zaten."

Egemen sinirli bir şekilde onura bakarken oya ya donup konuşmaya başladı.

"Yorgunsan uyuyabilirsin"

"Yok uykum falan iyiyim böyle"

Egemen kaşları çatık bir sekilde oya ya bakarken iya kafasini cama cevirdi ve gökyüzünü seyretmeye başladı.

Egemen derin bir nefes alıp önüne dönüp kahvesini yudumlarken uygar konuşmaya başladı.

"Ben biraz şekerleme yapıyım malum toplantılar falan."

"Bende geliyim de sarılarak uyuyalım."

Onurun dediğiyle uygar iskendere dogru dönüp konuşmaya başladı.

"Arkamı kollamam lazımmı?"

Iskender kahkaha atıp başını salladı.

"Kızları görünce dibi düşüyor merak etme."

"Ayıp oluyor ama" onurun dedigyle uygar sırtına vurup odaya sokarken odanın kapısını açık bırakmışlardı.

Uygar ceketini çıkarıp yatağa atlarken onurunda atamasıyla yataktan ses gelmişti.

"Lan hayvan az dikkat etsene"

"Aaaa hayatım ne gerek var kalbimi kırmaya yatak kırmak varken."

"Kırdın ya zaten."

"Yok be olmaz bişi"

Uygar bacağının arasına bir yastik alip diger yastigada sarılmıştı kafasının altindakiyle birlikte tam üç tane yastıkla uyumaya koyulmuştu.

"Hey maşallah hey bir insan uyurken nasıl bu kadar seksi gozukebilir arkadaş"

Uygar gulumserken iskender diger tarafa geçip perdeyi çekmişti. Oya egemenin gorus alanından yatak odası yerine perde kalmıştı. Biraz yalnız kalmaları icin yapmıştı iskender.

Egemen ayağa kalkıp oyanın karşısına geçip konuşmaya başlamıştı.

" onur yüzünden bana tavırmi alicaksin  guzelim? Bak gercekten kimseyi getirmedim"

"Onur öyle demiyor ama"

"Lan onuru si-"

"Egemen susarmısın hiç yakışmıyor"

"Ozur dilerim bir anda ağzımdan kaçtı."

"Onemli değil. Hem ben..."

"Sen?" Dedi egemen meraklı bir sesle.

DÜĞÜM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin