Yukarıdaki müziği ali ile oyanın sahnesinde dinleyebilirsiniz.Iyi okumalar.
Ali olduğu yerde taş kesilirken egemen hala arkasına dönmeyen adama kaşları çatılmış şekilde bakıyordu.
Dayanamazdı kızının onu tanımamasına dayanamzdı. Çocukluğu gelirdi aklına. Bir baba ne kadar severse sevsin ne kadar öperse öpsün. Öptüğü kadar ve sevdigi kadar değildir sevgisi. Iki kere oper ama icinden binlercesi gelir. Sarılmak ister ama sadece gülümser. Anneler karşılık beklemeden sever fakat babalar hep içinde saklar.
Alinin titreyerek arkasına dönmesiyle egemen kaşlarını daha derin çattı. Alinin gözleri kızarmış boynundaki damarlar belirginleşmişti. Elleri yunruk halindeyken oya ya bakmamaya çalışıp egemene döndü.
"Iyimisiniz?" Dedi egemen aliye daha da yaklaşarak.
Ali başını sallayıp geri geri giderken yere düştüğünün farkında bile degildi. Yanına birileri koştu ayak sesleri dibinde bitti ve o ses.
"Yardım edin." Evet dedi ali içinden gulumsediginin farkında bile degilken yardıma ihtiyacım var ve hastayım fakat ilacım tamda yanımda dedi kendi kendine. Kaldıramayacağını biliyordu. Onu tanımamasını kaldıramıyacağını biliyordu. Seviyordu kızını delicesine seviyordu...
##########
"Efendim iyimisiniz?" Ali başına giren zonklamayla başını sallayıp yataktan kalktı ve kolundaki serumu bir çırpıda çıkarıp yan tarafa firlattı.
"Hemen kalkmayın efendim biraz dinlenmeniz ger-"
"Beni buraya getiren beyefendi nerede?"
" egemen bey sizinle bizzat ilgilenmemi isteyip gitti efendim."
"Anlıyorum bolca para dökmüş anlaşılan fakat ben gayet iyiyim."
"Sizinle görüşmek istiyor. Kardeşi iskender beyin hayatini kurtarmışsınız. Size minettar."
Ali başını sallayıp umursamaz tavrıyla ayağa kalkıp çantasını alıp dışarı attı kendini. Kızına kavuşma hayaliyle yanıp tutuşurken bir yandan da plan yapıyordu...
Müziği burda kapatabilirsiniz zira onurun şakaları kaldırmaz böyle duygusal muzikleri.
################
"Bişi dicem hepinizin canı bana emanet biliyosunuz dimi?
Onur dikiz aynasından egemenle oyaya bakıp gülerken iskender ortada otururken göz devirdi.
"Mal mal komşuma da sür." Iskender karnını tutup başını egemenin omzuna koyarken diğer kenardan oya da onurla bakışıp gülüyordu. Uygar onurun yanında oturup onla şakalaşırken onur elini radyoya uzatip actı ve telefonuyla bluetooth' a baglayıp youtube ye girdi ve şarkı aramaya başladı. Needed me şarkısını açıp yerinde zıplarken uygarda ona eşlik edip zıplıyordu.
"Lan bu nasıl şarkı lan adam bağırıyor be!" Egemen bağırırken oya elini egemenin ağzına uzatıp sus işareti yaptı.
"Istek parça varmı gençler?" Uygar heyecanla onurun elinden telefonu alırken onur büyük merakla ne açıcağını bekliyordu. Uygarın ibrahim tatlısesın dom dom kurşunu remix açmasıyla onur ıslık çalıp yerinde oynamaya başladı.
"Ulan ne şımarıksınız ya nerden gönderdin şu orhanı abi ya şunların arabasına bindik." Iskender uygarın elinden telefonu alip şarkı seçerken uygar onurla uğraşıyordu.
Iskenderin ahmet kaya doruklara sevdalandım şarkısını açmasıyla egemen alnından öpüp cama döndü ve başını cama yasladı. Küçük bir çocuk gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜĞÜM...
RomanceDEVAM EDIYOR... Tesadüf diye bir şey yoktur. Herşeyin ve hayatına giren herkesin bırakacağı dersler ve izler vardır. +18 içerir