Sabah;
Egemen oyanın yanaklarını öperken bir yandanda kokluyordu. Bir hediyeydi Allahtan egemene oya. Duzenini hiç bozmayan hatta sevgisini bile gosteremeyen adam guzel bir kadının kölesi olmak için can atıyordu. Öl dese ölür öldür dese öldürürdü.
Tek taş vardı ayaağına takılan. Yalanları. O her masumca uyuduğunda aklına geliyordu egemenin. Masum bir kızı kandırıyordu ve yetmezmiş gibi deli gibi sevip deli gibi sevmesine neden oluyordu. Ağırdı bu çok ağırdı. Eyer oya gerçeği öğrenirse egemen tek kalırdı. Oya da oyle. Daha oya ya olan sevgisi egemene ağır gelirken birde oyanın ona duyduğu sevgiyi üstlenmesini kaldıramazdı yani bu aşk bitemezdi. Egemen yüklerden şikayetçi degildi fakat bir gun oya ya olan sevgisiyle yalnız kalmaktan çok korkuyordu..."Sevgilim uyan artık." Dedi egemen oyanın saçlarını severken.
Oya huysuzlanıp egemenin göğsüne daha çok sokulurken egemen oyayı öpmeye çalışıyordu.
"Sevgilim ama daha çok erken."
"Ama iskenderle onur aşağı inmişler seni bekliyorlar. Birlikte develeri ziyaret edicekmişsiniz."
"Hıhı öyle yapıcaz ama ben çok açım."
"Doyurucam senin o güzel karnını hadi kalk bak yoksa uyurum sanada sarılırım akşama kadarda bırakmam."
"Hmmm ne güzel bie planmış öyle."
Egemen kaşlarını kaldırıp yerinde kıpırdarken devam etti.
"Bak bak." Dedi ve oyayı gıdıklamaya başladı.
"Sen başka türlü kalkmassın bu yataktan."
Oya kahkaha atıp egemenin ellerini tutmaya çalışırken egemenin iki bacak arasına dizini geçirmesiyle egemen kendini yan tarafına atıp inlemeye başladı.
"Offf bak bu çok sertti."
Oya nasıl yaptığını anlamasada endişeli bir tavırla konuşmaya başladı.
"Ben gerçekten oraya vurmayacaktım özür dilerim."
"Nereye?" Dedi egemen oya ya bakıp göz kırparken.
"Pislik yapma. Kalk bir bak bişi olmuşmu"
"Ne?" Dedi egemen ve kahkaha atmaya başladı.
"Ya bişi olmuşmu onu diyorum."
"Nasıl bir şey olabilirki? "
"Ne biliyim egemen sen daha iyi bilirsin."
"Alt tarafı çocuğum falan olmaz yani"
"Ne?" Dedi oya yatakta yanına gelip kollarını tutarken.
"Şaka yaptım şaka. Acıdı sadece."
"Özür dilerim" dedi oya gozlerinin icine bakarken.
"Sen bana bakınca geçti. "
##############
"Nerdeler bunlar ya dün gece yetmedi herhalde." Onurun gulerek söylediği şeye iskender göz devirirken konuşmaya başladı.
"Şu şaçma sapan şakalarından ne zaman vazgeciceksin acaba ?"
Onur cevap vericekken uygarın arkadan gelip gözlerini kapatmasiyla aniden ellerini uygarın elinin uzerine koydu" oooo yenge sonunda geldin."
"Ne yengesi be! Elimden bilemi tanımadın?"
"Aaaa uygar abi pardon ya ellerin çok yumuşaktı ondan şey yaptım."
"Ulan ellerim kocaman. Oyanın elleri böylemi."
"Nasılki?"
"Bilmiyorum ama küçüktür herhalde."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜĞÜM...
RomanceDEVAM EDIYOR... Tesadüf diye bir şey yoktur. Herşeyin ve hayatına giren herkesin bırakacağı dersler ve izler vardır. +18 içerir