Oya;
Egemenin bileğimden tutmasıyla ona doğru döndüm ve sorar gibi baktım.
"Madem beraber inmeyecektik ne diye on dakikadır beni bekliyorsun burda?"
Yaptığım hataya içimden çığlık atarken hiç bozuntuya vermeden konuşmaya başladım.
"Gözümün önünde soyunursan tabi senden önce giderim."
Kaşlarını kaldırıp başını salladı ve konuştu.
"Sevgilim değilmisin?"
"Daha önce yanımda soyundunmu?"
"Hayır."
" O zaman?"
"Tamam bu bir hataydı.özür dilerim. Bulabildinmi bari adamı?"
Sorduğu soruya içten içe kahkaha atarken cevap verdim.
"İnstegramı yokmuş mağlesef."
Göz devirdi ve konuşmaya başladı
"Çok üzüldüm."
"Bende ya hiç sorma neyse artık fan hesaplarından idare edeceğiz."
Bana gıcık olmuş gibi baktıktan sonra,yatağa dönüp tişörtünü üzerine geçirdi. Sonra da altını giydi ve aynaya doğru yürüdü ve saçını düzeltmeye başladı sonra bi anda bana dönüp ellerini beline koydu. Ne diye sinirlendi yine diye düşünürken konuşmaya başladı.
"Benden demi yakışıklı dedim cevap vermedin.şimdide adamın hesabı yok diye bana derdini yanıyorsun. Amacın beni sinir etmekse gerçekten başarıyorsun."
Dediklerine dayanamayıp yüksek sesli kahkaha atarken kaşları daha da çatıldı.
Gülmekten ellerimi karnıma koyup bastırırken konuşmaya çalışdım.
"Bu oyunu sürdürmedim diye onur bana kızıcak. Ama çok komiksin."
Gözleri kocaman açılırken kapıya doğru yürürken konuşmaya başladı
"Ben ona bir kızıcam varya-"
İri kollarından tutup kendime çevirdim ve sırtını duvara yasladım. Ellerimi göğsünde tutarken egemen de bir ellerime bir bana bakıyordu.
"Bu oyunu ben başlattım. Ceza benim cezam. Bana hesap sor."
Egemen gözlerimin en derinine bakarken ağzını açıp geri kapattı. Kafasını yana döndürüp uzun bir nefes verdi.
"Benden yakışıklı değil yani dimi?"
Kafamı geriye atıp ağzımdan cık sesi çıkardım .
Alt dudağını dişlerinin arasına alıp kafasını bir bir sağa bir sola salladı ve elleriyle yüzümü tuttu.
"İnan sana kıyamıyorum. Öyle derin bakıyorsunki değil adımı nerede olduğumu unutuyorum. Elim ayağım titriyor. "
Kollarını açıp beni saraken bende aynı şefkatle sardım onu. Gerçi pek mümkün olmadı ama. Kendimi geri çekip dudaklarımı dudaklarına değdirdim.hareketsiz kalırken göğsünün kasıldığını anlamıştım.karşılık alamayınca geri çekilirken bir elini enseme götürüp diğerinide kalbimin tam üzerine koydu ve dudaklarımızı birleştirdi.
Acelesiz ve masumca öpüyordu beni. Ellerimi kollarına koyunca tüylerinin ürperdiğini hissettim. Geri çekilerek alnını alnıma yasladı.
"Sen... Sen hep sen kal oyam. Sen hep kendine sahip ol. ben taşıyamaz hale geldim içimdeki sana karşı beslediğim heyecanı. Ben seninim. Sen de sende kal. Benimsin dersem çok şey çalarım senden. Ve bir kuş gibi özgürsün. Tüm duygularında ve hisselerinde. beni istediğin sürece ruhum, bedenim, gücüm ve iradem hepsi senin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜĞÜM...
RomanceDEVAM EDIYOR... Tesadüf diye bir şey yoktur. Herşeyin ve hayatına giren herkesin bırakacağı dersler ve izler vardır. +18 içerir