Yazar;Herkes arabalarından indi ve kapıya doğru yürüdüler.
Egemen her ne kadar uygarın gelmesini istemese bile tatsızlık çıksın istemiyordu.
"Oooo nermin yenge içerisi bişiyler kokuyor ne yaptın bakalım?"
İskender onurun ensesine vurdu ve konuşmaya başladı .
"Ulan ne yağcısın be. Koskocaman ev nereden aldın kokuyu."
"Ben alırım abi ben alırım."
Herkes içeri girdi. Egemen üzerini değiştirmek için yukarı çıkınca oya ile iskender uygarıda alıp bahçeye çıktılar. Onur düş alıcağını söyleyip yukarı çıkmıştı bile.
"Ben hız yapınca egemen sinirlendimi oya ?"
Dediğine güldü oya ve cevap verdi
"O alışkın öyle şeylere. Eskiden hep hızlı sürerdi özellikle geceleri."
Uygar kafasını sallayıp güldü.
"Egemen den beklenmeyen haraketler. Bize hep bağırdı hız yapınca. İşte kaza yazıcaksınız ölüceksiniz falan."
"Abim oya ya çok farklı. Aşk işte."
İskenderin dediğine uygar büyük bir kahkaha atarken oya konuyu değiştirmeye karar verdi."Araban baya hız yapıyor ama. Onurun çok hoşuna gidiyor bu haraketlerin. "
Uygar gülerek ayağa kalkıp oyanın yanına oturdu ve telefonunu çıkardı.
"Bak demin yaptığım hızın iki katını yapıyor bu. Tekerleklere bir baksana."
Oya dikkatle uygarın gösterdiği fotoğraflara bakarken iskender ayağa kalktı ve konuşmaya başladı.
"Ben de bir duş alıyım. Uygar sen rahatına bak."
İskender uzaklaşırken uygar hala oya ya fotorafları gösteriyordu. Yanlışlıkla kenara kaydırdı ve uygarın videosunu gördü.
"O ne?"
"Yaaa görme görme ." Uygar telefonu çekerken oya gülmeye başladı.
"Ya lütfen göster."
"Arabada çektiğim salak salak videolar neyse izleyelim" dedi ve oya ya yaklaşıp videoyu açtı. Video ilerledikçe oyanın kahkahaları daha da yükseldi.uygar oyaya bakıp gülümserken içeri egemenin girmesiyle ona doğru döndü ama bozuntuya vermedi.
"Bak bu son ama başka göstermem."
"Tamam tamam karnım çatlıcak zaten."
Egemen ateş saçan gözleriyle uygar ve oya ya bakarken avuçlarını sıktığının farkında bile değildi.
Egemen bahçeye bir adım daha atarak oya nın görüş alanına girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜĞÜM...
RomanceDEVAM EDIYOR... Tesadüf diye bir şey yoktur. Herşeyin ve hayatına giren herkesin bırakacağı dersler ve izler vardır. +18 içerir