#17#

1.5K 33 4
                                    

Yazar;

Oya ile egemen içerde film izlerken,Iskender'de onurla bahçede top oynuyordu.

"Dur telefonum çalıyor." Dedi iskender ve topu onura atıp telefonu açtı.

"Efendim uygar." Dedi iskender nefes nefese.

Onur abisine bakıp gülerken elindeki topu yüzüne fırlattı ve içeri kaçtı.

Iskender yüzüne gelen topla neye uğradığını şaşırırken onur bahçenin kapısından bir bacağını içeri atmış diğerini dışarda tutmuştu.

"Lan gerizrkalı telefon konuşuyorum görmüyormusun beyinsiz"

Onur kahkaha atarak iceri girdiğinde egemen ile oyayı sarılarak gorunce hemen konuşmaya başladı.

"Ya yeter" dedi elleriyle gozunu kapatırken. "Olucaksa olsun artık yeğenim artık ben bile sıkılmaya başladım."

Egemen oynın göğsünden kafasını kaldırıp onura bakarken oya ile göz göze  geldi ve düzgün konuşmaya karar verdi.

"Gel lan buraya. Sende izle bizimle."

Onur gulumseyerek köşeli koltuğun üstünden atlayıp ikisinin arasına girdi ve oyanın kucağındaki mısırı alıp kendi kucağına koydu. Ayaklarını da sehbaya uzatıp bir sağa baktı birde sola.

"Rahatsız etmedim inşallah."

Oya gulerek cevap verdi.

" ne rahatsızlığı keyfine bak sen."

Onur  yengesine bakıp gülümsedi ve filime odaklanmaya başladı.

"Iskender nerde lan?" Egemenin sorusuyla onur ağzındaki mısırı çiğnerken abisine bakıp gülümsedi.

"Bilmiyorum valla en son kendine top atıyordu."

"O nasıl oluyo?"

"Bilmiyorumki abi. Duvara top atıyordu   duvardanda yüzüne tabi. En son baktığımda baya kötüydü ama sonra biri aradı ve durdu."

"Salak salak konuşma lan iskenderi taniyorum herhalde."

" yok yok o senin yanında uysal. Benim yanımda şımarıyo."

Egemen ayağa kalkıp bahçeye dogru yürürken onur arkasından bağırmıştı.

"Bana iftira falan atarsa sakın inanma abi."

Egemen goz devirerek bahceye çıktığında iskenderin gulerek telefon konustugunu gördü.

"Iskender" dedi yüksek ve kalın bir sesle.

Iskender abisine bakarken egemen gozlerinini kısarak karşılık vermişti.

"Tamam ben konişiyim abimle. Oldu tamam iyi akşamlar."

Iskender abisinin yanına gelip kolunun altına girdi ve sırtını sıvazladı.

"Telefonun nerde abi akşam altıdan beri şirkettekiler sana ulaşmaya çalışıyormuş."

"Çalışma odasında." Dedi egemen umursamaz bir tavırla.

"Önemli dediğiniz bir adam vardı ya ismi neydi onun?"

"Ibrahim kalkan."

"Aynen. Sizi dubaideki en onem verdigi otelinde ağırlamak istiyormuş. Uygarla konsumuş ama net bir cevap vermemiş."

"Anladım gideriz o zaman."

"Oya?"

"Oya'da gelicek." Dedi egemen ve salona doğru yürüdü.

"Abi ya dedim sana şu topla oynama diye." Onurun yüzünü ekşiterek söylediği şeye iskender sinirlenirken egemen araya girip koltuga oturdu.

"Yarın dubaiye gidiyoruz."

"Neden?" Dedi oya meraklı bir sesle.

"Bir takım işler var birde çalışmayı istedigimiz adam bizi otelinde ağırlamak istedi."

Oya başını sallayıp önüne dönerken onur gülmeye başladı.

"Develere bineriz yenge." Dedi ve elindeki mısır kovasını sehbaya bırakıp ayağa kalktı.

"Benim hazırlanmam gerek." Dedi ciddi bir sesle. Salondan çıkmak için hazırlanırken iskender önünü kesti.

"Nereye?"

"Eeee iskender bey biliyosunuz ben-"

"Kes lan kes. Yüzümün haline bak şişti lan şişti nasıl cikicam milletin içine. Hadi atıyorsun bari insan gibi atsaydın."

"Ozur dilerim abi ya isteyerek olmadı." Dedi onur.

Iskender onura inanamayarak bakarken,konuşmaya basladı.

"Uygar gelicek birazdan."

"O niyemiş?" Dedi egemen sinirli bir tavırla.

"Yarın hemen burdan çıkarız diye düşündüm."

Egemen kaşlarını kaldırıp kafasını salladı ve ayağa kalktı.

"Oya gel biz uyuyalım.malum yarın erken kalkıcaz"

Egemen elini oyaya uzatırken oya elini tutup koltuğa cekti egemeni.

"Çokmu uykun var?"

"Niye sordun?" Dedi egemen kulağına eğilerek.

Oya kahkaha atıp egemenin omzuna vurdu ve kaşlarını çattı.

"Herşeyi'de yanlıs anla." Dedi sessizce.
"Konu sen olunca"dedi egemen ve alnından öptü.

"Benim hiç uykum yok. Sen çık uyu biz onurla takılırız."

Egemen oyaya ağzı açık bakarken elini ensesine götürüp burnunda nefes verdi.

"Yok uyumam." Dedi ve elini oyanın omzuna atıp ayaklarını sehbaya uzattı.

"Böyle otururum seninle." Dedi gulerek.

Onur gülerek yanlarına geldi ikisinin gozunun içine baktı.

Egemen ne der gibi kafasını sallarken onur hemen lafa daldı.

"Diyorumki uygar abide gelince hep birlikte ortada sıçan'mı oynasak?"

"Yakartop gerizekalı." Dedi iskender koltuga oturuken.

"Her neyse işte ondan."

"Olmaz hem yarın erken kalkicaz."

"Taş taşıyalım demedim abi."

"Evet onur haklı hep otur otur olmaz.hem benimde canım sıkılıyor."oyanın dediğine egemen gulymserken onur arkadan işaret yaptı ve kaslarıyla konuştu. Bu şey demekti

"Hadi yenge birazdaha huyuna git kabul eder zaten."

"Tamam o iş bende "

Onur oya'ya gulumsedi ve egemenin kolunun altına daha da sokulup kulağına konuşmaya başladı.

"Hem ben içimdeki bu enerjiyi başka türlü nasıl atarım'ki" dedi ve nefesini kulağına üfledi.

Egemen kolunu oyanın boynuna dolarken gozlerini gozlerine sabitledi.

"Hic iyi yerlerde yüzmüyorsunuz oya hanım."

"Biliyorum."dedi ve ayağa kalktı.

"Hadi bahçeye çıkalım."

BÖLÜM SONU

DÜĞÜM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin