#41#

672 24 2
                                    


Hayat böyleydi işte canım dediklerin alırdı canını...

Oya uygara dikkatlice bakarken arkasından gelen sesle irkildi

"Oya"

İşte o ses. Bir zamanlar canı olan şimdi canını alan...

Arkasını dönmeye gücü yoktu. Egemenin yüzünü görmeye gücü yoktu.

Ayak seslerinin yaklaştığını anlayan oya ileri doğru giderken uygar onu omzularından tutup gözlerine baktı.

"Yüzleş." Dedi şertçe.

Oya başını olumsuz anlamda sallarken uygar egemene baktı.

Perişan haldeydi. Gözleri kızarmış,gömleği pislenmiş,saçı dağılmış...

"Ben yanındayım. " dedi tekardan.

"Yüzleş. " dedi

Oya başını uygarın omzuna vurup dudağını ısırdı ve burnunu çekti.

Yavaşca arkasını dönerken hala ağlıyordu.

Gözleri birleştiğinde egemen kaşlarını çatarken oya onun solmuş yüzüne baktı.

"Oya" dedi tekrardan ve daha da yaklaştı.

"Al canımı. Hak ediyorum. Sonuna kadar hemde."

Egemen gözlerindeki yaşı umursamadan konuşurken oya dudaklarını ısırarak ağlamaya devam ediyordu.

"Git. Gidiyim. Öleyim. Ölsünler, ama o adama bir daha öyle bakma oya." Egemen dişlerini sıkarak devam etti.

" beni unut ama o şerefsizi de hatırlama"

Oya başını olumsuz anlamda salladi.

"Çıkmıyorki çıkmıyor!"diye çığlık attı oya ellerini başına götürüp vurdu.

"Onunla güldüğüm,onu sevdigim,seviştiğimiz aklıma geliyor."

Egemen oya ya doğru bir adim atıp dişlerini sıktı ve arkasını hızla dönüp haykırdı. Boğazındaki damarlar neredeyse yerinden çıkıcaktı.

"Sus ne olur sus!" Dedi egemen dizlerinin üzerine çökerek.

Oya hickırığını tutamayıp elleriyle ağzını kapatırken uygar hızla kendine çekip sarildi.

"Şşşş tamam kafandan at bu düşünceleri. "

"Hatırlamak istemiyorum hiçbirşeyi. Lanet olsun o güne,o arabaya,o gözlere. " dedi.

Egemen bitkince oyayı dinleyip acıyla gozlerini kapatırken oya ağlamaya devam etti.

"Neden o?" Dedi ve devam etti.

"Ben onu nasıl sevmişim."

Egemen gözlerini açıp ayağa güçsüzce kalkarken belindeki silahı alıp arabaya doğru gitti.

Uygar hızla oyayı orda bırakıp egemene doğru koşarken oya egemenin ne yaptığını anlayamamıştı.

"Egemen onu aklından bile geçirme. " dedi uygar kolunu tutup silahı almaya çalışırken.

Oya hızla onlara doğru koşmaya başlarken egemen bağırarak konuşmaya başladı.

"Hepsi onun suçu. Bu Kızın bir hayatı vardı. Ailesi ,ablası,annesi, babası onları aldı elinden. Neden? Aşık olmuş. Aşk bumu lan âşk bumu amına koyayım."

Oya bağırarak kendiniyere atarken  elleriyle kulaklarını kapattı.

"Yeter yeter! Ne olur susun artık."

DÜĞÜM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin