Oyanın anlatımıyla; güzel bir uyku çekerken duyduğum sesle irkildim.
"Ya abi bir bırak zaten hala şaşkınım. Abim asla bu saate kadar uyumazdı."
"Lan gerizekalı bırak uyusun işte çekil şu kapıdan."
"Abi uyan abi ev yanıyor."
Gözlerimi açtığımda kendimi egemenin göğsünde bulmayı beklemiyordum.egemen gözlerini açıp yüzünü ekşitti. Belli ki sinirlenmişti.
"Onur kaç tamamı bak bu sefer kesinlikle kaç . Sabah sabah Deli ettin beni."
Ben geri çekilip yataktan kalkarken egemen saate bakıp büyük bir şok geçirdi.
"Saat 9 mu olmuş?"
"Evet niye bu kadar şaşırdın?"dedim gülerek.
"Yenge abim hergün 6 da kalkıp koşuya gidiyor."
Egemen sinirlenip ayağa kalktı ve kapıyı açtı. onura tam vuracakken onurun kaçmasıyla egemen peşinden gitti.iskender arkalarından göz devirirken bende gülmeye başladım.
"Bunlar hep böyle miydi?"
"Her zaman böylelerdi."diyip gülümsedi.
"Hadi geç kalma bende şunları ayırıyım."
İskendere başımı sallayıp lavaboya girdim ve elimi yüzümü yıkadım. Üzerimi değiştirdikten sonra aynanın önündeki parfümü elime aldım.bu koku benim kokumdu biliyordum.
Elime alıp iki fıs sıktıktan sonra kapıya doğru yönelmemle egemenin içeri girmesi bir oldu.Dün gece onu beklerken uykuya dalmıştım. Ne ara yanıma geldiğini bilmiyorum ama ona alıştığım baya belliydi.
Egemen giydiğim elbiseye bakarken bende ona ne var bakışı attım ve hemen bir elini beline koyup diğer eliylede kafasını kaşıdı.gözlerini kaçırarak konuşmaya başladı.
"Ben şey yapıyım üzerimi değiştireyim sen aşşa in ben geliyorum."
Onun bu hallerine gülerken oda bana bakıp önüne döndü ve giyinme odasına girdi.
Daha merdivenlerden inmeden iskender ile onurun sesini duyabiliyordum .
"Tam bir hayvansın onur.bekle bir abim gelsin oya gelsin mal."
"Valla hep en erken abim geldiği için alışık değilim abi.hem biz gelene kadar abimde ağzına zeytin falan atıyordur."
"Ya tamam sus ağzındakilerin hepsini gördüm. Iyiki vurmuş bir tane ağzına."
"HAla acıyor valla."
"Günaydın."dedim içeri girerek ve hemen oturdum herhangi bir sandalyeye.
"Oooo gün çoktan aydı yenge biz çoktan selamlaştık abiimle. Bak iz kaldı hatta."
"Baya sert vurmuş." Dedim yüzümü ekşiterek.
"Buz koydum ama nafile.eli çok ağır."
Egemen içeri tüm ihtişamıyla girerken hala sinirli olduğu belliydi.
"Günaydın abi."
"Konuşma onur uzun bir süre konuşma."
"Ne yaptım ki ya. Allah aşkına sen söyle yenge."
"Uyandırmak istedi seni hem bak ıncınıda almışsın zaten. Çocuğun yanağı şişmiş."
Onur abisine yavru köpek gibi bakarken iskenderinde onura bakıp güldüğünü gördüm.
" Ben hep burda kalmıyordum dimi? Yanı evim nerde benim ?"
"Burda kalman için çok ısrar ediyordum ama sen sadece ara sıra kalıyordun.evine gitmek istediğinden emin misin? Hem bak onurla iskender de alıştı sana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜĞÜM...
RomanceDEVAM EDIYOR... Tesadüf diye bir şey yoktur. Herşeyin ve hayatına giren herkesin bırakacağı dersler ve izler vardır. +18 içerir