"İyisin dimi oya?"
İyiyim iyiyim uygar sağolsun yaralı koluyla arabayı sürdü bide ben uyumuşum beni taşımış. Çok teşekkür ederim."
Uygar başını sallarken egemen de uygara bakıyordu.
"Uygar abi senin rengin hiç iyi değil bak kalk hastaneye gidelim."
Uygar göz devirerek onura baktı.
"Oğlum kaç defa diyeceğim ben gayet iyiyim. Hatta ben kalkiyim. "
Uygar ayağa kalkınca iskender eliyle uygarın omzunu tutup durdurmuştu.
"Hayatta bırakmam."
"Tamam bırakma ben giderim."
"Onu demediğimi gayet iyi biliyosun."
"İşlerim var. "
Uygar ayağa kalkıp bahçenin kaosuna doğru yürürken oya kalkıp kapıyı açtı ve konuşmaya başladı.
"Tekrardan geçmiş olsun ve sana çok teşekkür ederim."
"Teşekküre gerek oya kim olsa aynısını yapardı demiyeceğim bir gün gelirsem size bana mantı yapıcaksın tamamı ?"
Oya gülerek başını sallarken egemenin bakışları oyadan bir saniye bile ayrılmıyordu.
Uygarın çıkınca oya kapıyı kapattı ve egemenin yanına oturup elini egemenin dizine koyup gülümsedi.
"Sohbetinize doyum olmuyor,ben yatıyorum."
Onur ayağa kalkıp merdivenlerden çıkarken iskender de ayaklandı.
"Iyi geceler."
Egemen başını sallarken oya da aynısını yapıp başını egemenin omzuna koydu.
"Burası en güvenilir yer." Oya elini egemenin göğsüne koyup okşarken egemenin siniri hala duruyordu.
"O başın bugün uygarında göğsüne değdi."
Oya kafasını kaldırıp egemene inanamayarak bakarken egemen ne var diye bakıp kaşlarını kaldırmıştı.
"Egemen uyuya kalmışım ve çocuk taşımak zorunda kalmış ne var bunda?"
"Çok şey varda neyse."
Oya egemene sinirli bir şekilde bakıp giderken egemen ayağa kalkıp peşinden gitmeye başladı.
Anlaşılan oya egemene trip atacaktı.
#######
Uygar;
Bahar! Baharın kardeşiydi o. Evet o gördüğüm ilk günden beri kokusunu unutamadığım kişi baharın kardeşiydi.
Ne yapıcaktım şimdi ben baharı kaybettim ve şimdi,şimdide bu kız.
Neden hep egemen ha neden?
Yıllarca sevgilim dediğim kızın egemene aşık olduğunu öğrendiğim gün sevgilim ölüyor.
Şimdi ise eski sevgilimin kardeşini yine egemenle olduğunu öğreniyorum.
Neydi bu şimdi isyan falanmı?
Eve nasıl geldiğimi bilmeden konağa girdim babamla konuşmam gerekiyordu.
"Baba!" Haykırışım acıtsada kulaklarımı artık hem sağır hemde kör olmuştum. Yeter bu kadarı yeter.
Salona girdiğimde babamın şaşkın bakışlarıyla karşılaştım.
" baharın ve ailesinin canına kim kıydı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜĞÜM...
RomanceDEVAM EDIYOR... Tesadüf diye bir şey yoktur. Herşeyin ve hayatına giren herkesin bırakacağı dersler ve izler vardır. +18 içerir