###
Dedesi bişi demeden egemene bakmaya devam ederken Egemen oyaya dönüp gülümsedi.
"Iskender ne diyor bu?"
Dedesinin rengi atarken egemen duruşunu bozmadan konuşmaya başladı
"Ben diyeyim dede. Oya benim sevgilim. evlenicez biz." Herkes egemene bakıp kaşlarını çatarken egemen onların tam gözlerinin içine baktı.
Dedesi egemen sinirle bakarken başını bir sağa birde sola sallamaya başladı.
"Keşke babana bu kadar çekmeseydin."
Dedi üzülerek. biliyrodu bu delilik ya onu yada oyayı belaya sokacaktı ama susuyordu Çünkü zamanında çok konuşmuştu.Egemen kaşlarını çatıp olduğu yerde dikilirken iskender uygarın oya ya olan bakışlarını yakaladı. Pişmanlıkla bakıyordu. Kaybetmekten korkarkacasına.
"Ben bir oğlumu sevda ugruna verdim egemen. Ama torunumu asla. Sen bana soylersin seni tanıyorsam soylersin lan!"
Behsat ayağa kalkıp egemenin tam karşısına geçti.
" baban olsaydı ondan damı saklardın sevdalını he? O bilmezmiydi bir gelini olucak?"
"Benim babama çektiğimi söylüyorsun fakat babamın kime çektiğini şimdi görüyorum. Babannem için verdigin emeklerin izleri hala sırtında dede
ki kaldıki benim bir meselem yok. Bırak dede bırak bende akıllanayım."Dedesi bakışlarını oya çevirip konuştu.
"Nereye gitmek istiyorsan git. Hanım kızı bırak rahat etsin sürükleme onuda."
Egemen bişi demeden oyayı aldı ve merdivenlere yöneldi.
"Nereye?" Dedi oya merakla. Dedesiyle arasının bu denli bozulması onunda moralini bozmuştu ve uykusu gelmişti. Evet o gerçekten umursamaz bir kızdı.
"Odamıza."
Odalarına geldiğinde egemen çekerini çıkarıp dolaba yöneldi ve dolaptan oya için bir tane tayt ve tişört çıkardı.
"Hadi ilk seni giydirelim" oya bişi demeden gülümserken egemen elini oyanın tişörtüne götürüp çıkardı ve alnından öptü. Dolaptan aldığı tişörtü üzerine geçirip eşofmanın ipini çözüp eğildi ve ayaklarından sıyırdı. Tekrardan dogrulup eline aldığı eşofman altını oyaya giydirdi.
Egemen oya ya gulumseyerek bakarken ellerini gömleğine götürüp bir çırpıda çıkardı. Dolaba gidip esofman altı alıp yatağa attı ve kemerini çözmeye başladı. Egemenin bu denli rahat olması oyayı utandırsada belli etmeyip yatağ ın uzerinden yorganı sıyırıp altına girdi ve egemeni bekledi.
Egemen eşofman altını giyip yatağa dizlerinin uzerinde çıkıp oyanın yanına geldi ve ellerini beline sarıp kendine çekti.
"Kokunu alarak dinlenmem gerek."
Egemen başını oyanın ensesine götürüp kokladi ve ensesine öpücükler konduramaya başladı.
"Gidicekmisin?"
" uyuyacağım ve sende uyuyacaksın. Senin nefes sesin bana ninni gibi gelicel ve daha da uyuyacağım tamamı?"
Oya bişi demeden gülümserken egemen ıyice sokulup bacağını oyanın bacaklarının üzerine atıp güldü.
"Iyice ısınalım."
"Iyice sokul o zaman." Oya gulerek egemene arkadan bakarken egemen bir elini oyanın boynunun altından sokup iyice kendine cekerken diger eliyle belini tutmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜĞÜM...
Любовные романыDEVAM EDIYOR... Tesadüf diye bir şey yoktur. Herşeyin ve hayatına giren herkesin bırakacağı dersler ve izler vardır. +18 içerir