Multimedya:uygar.
Bölümü beğendiyseniz oy atmayı unutmayın.😊😊
Yazar
#######"Bak endişelenecek bir şey yok tamamı şimdi bizim ara ara kaldığımız yazlığa gidicez. Oranın yerini kimse bilmez. Hem bişi olmaz emin ol."
Uygar oyayı yapıştırmaya çalışırken bunun böyle olmayacağını anlayıp elini radyoya uzatmıştı.
"Uygar dur zaten kolun yaralı. Hızlıca eve varalım kan kaybediyorsun. "
Uygar yarasına baktıktan konuşmaya başladı.
"Bana bişi olmaz ama için rahat edecekse şurayı aç ordaki bez parçasını koluma sar."
Oya hemen kapağı açıp bezi aldı ve uygara doğru döndü. Tişörtünü sıyırıp bezi oraya bastırınca dişlerini sıktı ama Uygar da hiçbir tepki yoktu.
"Hey sen nesin vampir mi?"
Uygar oya ya dönüp gözlerinin içine baktı. Ağzını açıp dişlerini gösterdi ve konuşmaya başladı.
"Evet ben bir vampirim.bak şu dişlerime."
Oya uygarın kolundaki bezi sertçe bağlarken uygar oyaya bakıp gözlerini gözlerine dikti.
"Uğraşma benden tepki alamıyacaksın hem ne yani canımın yanmasınımı istiyorsun?"
Oya göz devirerek önüne dönerken uygar radyoya uzanıp future-mask of şarkısını bulup sesini açtı ve yerinde hoplamaya başladı. Oya ona inanamaz bakışlarla bakarken uygar hala oynuyordu.
Oya radyoya uzanıp sesi kıstı ve uygara baktı.
"Onlar orda canıyla cebeleşirken sen burda oyun mu oynayacaksın?"
"Ahhh oya abartma egemene hiç birşey olmaz egemen oldukça kardeşlerinede bişi olmaz hem o adamı nasıl korkutacağını iyi biliyor. Anlıyacağın gör korkusu var bir bok olmaz."
Oya tepkisini bozmasada içten içe rahatlamış hissetmişti.
Oya önüne dönüp yol boyunca konuşmama kararı almıştı bile.
##############
Uygar arabayı bahçeye durdurunca oya ya döndü ve uyuduğunu gördü. Elini saçına açıp yüzünden çekti dudaklarına baktı ve kendi kendine mırıldanmaya başladı.
"Seni canım çekiyor oya. Sadece bedenini değil. Ruhunu,sesini,tenini her şeyini canım çekiyor.
Uygar oyayı izlemeyi kesip arabadan indi ve oyanın kapısını açıp onu kucağına aldı. Içeri girdi ve onu odalardan birine sokup yatağa uzandırdı. Yanına oturup onu izledi.
Kendini oya ya yaklaştırıp saçını kokladı ve burnunu yanağına sürdü ordan dudağına. gözleri kapalı bir şekilde dudaklarında dururken kafasını kaldırıp dudağını dudağına değdirdi. Bu gerçekten çok değişik bir histi. Titrediğini farketti uygar ve dudağını aralayıp daha da öptü. Oyanın uyanma ihtimalide vardı ama umrunda değildi. Oya kollarını kaldırıp uygarın boynuna sardı ve konuşmaya başladı
"Egemen."
Uygar gözlerini açıp kendini geri çekerken oya hala ellerini çekmemişti.uygarın iki eli oyanın kalçalarının yanında duruyordu ve oyanın onu bırakmasını bekliyordu. Oyanın sırtını dönmesiyle uygar hemen ayağa kalkıp odayı terketti.
Bu neden olmuştu. Neden oyayı öpmüştü ve tanıdık bir koku almıştı ondan. Neden oya uygara yıllar önce ölen sevgilisi baharı hatırlatıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜĞÜM...
RomanceDEVAM EDIYOR... Tesadüf diye bir şey yoktur. Herşeyin ve hayatına giren herkesin bırakacağı dersler ve izler vardır. +18 içerir