OY VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN... 🥰
1 ay sonra;
"Olmaz oya o yakışmadı sana." Uygar oyanin elindeki elbiseyi alıp geri yerine koydu.
"Bak bu siyah. Daha çook yakisir." onur elindeki elbiseyi oyaya gosterirken uygar oayayı seyrediyordu.
"Ay evet bu daha güzel. " oya elbiseyi alıp deneme odasına giderken onurla uygar arkasından gülüyordu.
"Burası ona iyi geldi." Dedi onur.
"IItalya yıllar önce banada iyi gelmişti. "
Uygarın telefonu çalmasıyla cebinden çıkardı ve iskender olduğunu gordu.
"Sen burda kal iskender arıyor ben bir bakayım."onur başını sallayıp kıyafetlere bakarken uygar mağazadan çıkıp telefonu açtı.
"Efendim?"
"Attığım fotoğraflara bak!"
Uygar hızlı bir şekilde kapatıp mesajlara bakarken gördüklerine inanamadı.
Fotograflarda onur ve oya restorantta kahve içiyordu. Bu korkunç degildi. Korkunç olan yağızın onların bir arka masasında oturmasıydı.
Nasıl farketmediler.
Yağız fotoğrafın çekildiğinden haberdar gibi duruyordu.
Iakenderin yeniden aramasıyla hemen açtı.
"Şimdi ne olucak?"dedi iskender.
"Egemen görmesin. Zaten perişan halde. Birde buraya gelirse oya onu istemez. Bir aydır burdayız yeni kendine geldi. Dedesini öldüren birini hayatında istemiyor ve daha gerçekleri duymamişken."
"Egemen haftalardır evden çıkıyormu sanıyorsun." Dedi iakender sinirli bir sesle.
"Bu sorunu halledicem."
"Oya ya bişey olurs-"
"Olmuyacak!"dedi uygar sert bir sesle.
"Izin vermem." Ekledi.
"Sonra konuşuruz girmem gereken toplantılar var."
Iskenderin dediğine uygar telefonu kapattı ve arkasını döndü.
Oya siyah elbiseyi giymiş onurla yorumlar yapıyordu.
Ne kadarda yakışmıştı ona siyah.
Uygar ona hayranlıkla bakarken kendini toparlayıp yanlarina döndü.
"Begendin mi bunu?"oya hevesle başını sallarken uygar gulumseyip devam etti.
"Aliyoruz o zaman."
"Ben üzerimi değiştireyim."
"Hadi bekliyoruz seni. "
Uygar ve onur oyayı beklerken oya da uzerini değiştirmiş onların yanına gelmişti.
Birlikte dışarıya çıkıp alışverişe devam ettiler.
#######
İskender'den:
Elime aldığım kalem kağıdı masaya koyup gözlük taktım.
Kalemin kapağını açıp başladım yazmaya
Oya' ya
Biliyorum kızgınsın. Abime onun verdigi sevgiye yaptığı yanlışlara...
Fakat inan degil başka bir ülke ölüm bitirmez o icimizdeki hisleri.
Kördüğüm olduğunu bende biliyorum. Berbat bir his en nihayetinde bende aşık oldum ve acı vericiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜĞÜM...
RomanceDEVAM EDIYOR... Tesadüf diye bir şey yoktur. Herşeyin ve hayatına giren herkesin bırakacağı dersler ve izler vardır. +18 içerir