#34#

798 25 3
                                    

Oya boynunda hissettiği huylanma ile gözlerini açarken arkasında hissettiği bedenle yüzünü oraya çevirdi.

"Egemen?"dedi doğrularak. Heyecanlanmıştı.

"Hayatım."dedi egemen oyanın boynunu öperek.

"Ne zaman geldin? Tek başına mı? iyimisin?"

Egemen gulerek alt dudağını ısırdı ve oyayı kendine çekerek yatağa uzandı.

"Sabah beşte geldim. Tek başıma grldim ve gözlerini açtığından beri daha iyiyim."

"Neden bizi çağırmadın. Doktor nasıl bıraktı?"

Oya kalkmaya çalışırken egemen onun kafasını tutup göğsüne bastırıyordu.

"Doktor bırakmadı ben geldim." Egemen ayaklarını uzatarak iyice yatağa yayılırken oya egemenin kollarından kurtulmaya çalışılıyordu.

"Ya sen bir usku dursana." Dedi egemen oyayı iyice sararak.

Oya dizlerinde doğrulup egemenin göğsüne vururken egemen yalandan kendini geriye atıp kıvranmaya başladı.

"Egemen iyimisin? Sevgilim bilerek olmadı özür dilerim. Egemen kalk."

"Ay çok acıyo valla gel bak."

Oya egemenin uzerine egilip göğsüne bakarken egemen oyayı tutuğu gibi altında aldı ve gıdıklamaya başladı.

"Senmisin beni istemeyen he?"

Oya kahkaha atarak kıvranırken egemen durmadan gıdıklamaya devam ediyordu.

Oya daha fazla dayanamayıp egemenin kasıklarına vururken egemenin kendini yere atmasıyla oda yere kapaklanmıştı.

Ikisi birlikte kahkaha atarken.

Uygar iceriden gelen seslere kaşlarını catarak yanıt veririken suyunu icmeye devam etti.

Onurun merdivenden indiğini görünce konuşmaya başladı.

"Günaydın."

"Gunaydın. Abimmi geldi?"

Uygar kaşlarıyla yatak odasını gosterirken onur sinsice gulumseyerek odaya dogru kosmaya başladı.

Onur kapıyı hızla açıp iceri dalarak yataga atlarken egemen ve oya ona hayretle bakıyordu.

Onur gözlerini acarak etrafa bakarken neye uğradığını şaşırmıştı.

"Siz niye yerdesiniz?" Dedi onur şaşırarak.

"Sen  niye bu odadasın asıl?"egemen yerdeki yastığı alıp onura atarken onur havada yakalayıp kafasının altına koyup uzandı.

"Valla süpriz yapayım dedim."

"Gözünü niye kapattın?"dedi oya gülerek.

Onur ciddi bir sekilde cevapladı.

"Şimdi yengecim burası yatak odası. Mahremiyet yani"

Oya kahkaha atıp ayağa kalkarken egemen onurun yanina uzandı.

"Lan madem mahremiyet niye kendi odan gibi giriyorsun."

"Supriz işte abi."onur abisine sarılırken onur onu itiyordu.

"Seni kim getirdi ya?"

"Kendim geldim." Dedi egemen rahat bir tavırla. Eline aldığı yastığa sarılarak arkasını döndü.

"Hadi çık lan bu odadan. Uyucam ben. Oya gel yavrum."

"Yok ben daha uyumam."dedi oya ve odadan çıkmak için hareketlendi.

DÜĞÜM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin