Birlikte yola çıkmışlardı. Şöhretlerini paralarını egolarını alıp çıkmışlardı yola. fakat akılları hep farklı yerlerde ve hep imkansız yerlerdeydi."Gidicegimiz yerde çok insan olucakmı?"
"Çoğu insan değil yenge."
Egemen aynadan onura sinirli sinirli bakarken konuşmaya başladı.
"Sen niye arabanı kullanmıyorsun lan?"
"Hiç kullanamam valla bak böyle çok rahatım."
" in lan arabadan"
"Egemen sakin olurmusun?"
Egemen başını sallayarak önüne döndüğünde onur arkadan uzanıp oyanın yanağına öpücük kondurdu
"Yengelerin birtanesi."
Uygar hızlı bir şekilde yanlarından geçerken egemen sınır olup kornaya basmıştı.
İskenderinde hızlıca geçmesiyle egemen burnundan solumuştu.
Boynunu bir sağa bir sola Yatırıp burnunu çekti ve yola odaklandı egemen.
"Madem arabalarımızı test ediyoruz bende bir bakiyim."
Egemen gaza basıp hız yaparken oya gülümsüyordu.
"Heyyt be hadi abi pert et şunları."
Egemen hızlı bir şekilde sürerken iskenderi geçmesiyle onur bir kahkaha savurdu.
Araba gittikçe hizlanirken egemen uygara yaklaştı ve geçti.
Egemen gülerken onurun telefonu çaldı ve onur açti.
"Efendim abi?"
"Yavaş gidin lan çok arkada kaldım."
"Oh olsun."
"Gozume gözükme onur tamami lan?"
" peki abi."
oya elini egemenin yanağına götürüp severken onur konuşmaya başladı.
"Abi bari arabada yapmayın be"
Egemen elini arkaya atıp onuru dövmeye çalışırken oyada egemeni tutuyodu.
"Egemen yeter kaza yapıcaz."
"Bana sakin mani olma oya bu maymun çok fazla olmaya başladı. Lan yanağımi sevmeme bile izin vermiyor."
"Takımın kırışıcak hem evde ben karismicam bak."
Egemen önüne dönüp arabayı sürerken oya ile onurda sessizce egemene bakıp gülüyorlardı.
Geldiklerinde ise egemen arabadan inip oyayı indirmişti ve oya onun koluna girmişti.
Onları beklemeyen insanlar konuşmaya başlarken egemen hiç bozuntuya vermeden içeri girdi.
"Merhabalar egemen bey lütfen buradan buyurun."
Salonun en güzel köşesine geçip oturdular. Uygar ve iskenderun gelmesiyle grup tamamlanmıştı.
"Eeee ne olucak şimdi?
"Ne olabilir mesela gerizekalı?"
Iskenderin dedigiyle Onur uygarın arkasına saklanırken uygar konuşmaya başladı
" onur yine be yaptı iskender?"
"Telefonda dengesiz dengesiz konusuyo."
Yanlarına gelen garsondan aldıkları şarap bardaklarını masaya koydu uygar
"Oya sen ne içersin?"
"Içki içmem."
" niye?"
"Nedeni yok."
Uygar başını sallayıp geriye yaslanirken egemen oya ya uzanıp alnına bir öpücük kondurdu.
"Çok güzelsin."
Oya başını sallayıp gülerken egemen yaptığı bu harakete inanamayarak bakıp güldü.
Sahneye çıkan adamın mikrofonla oynamasıyla herkes o yöne döndü .
"Öncellikle hepiniz hoş geldiniz. Buradan bakınca çok güzel görünüyorsunuz. Işıl ışıl .
Bugün burda bulunmamızın sebebi yapılan şirketler arası rekabetin yani guzelmi guzel işlerin,emellerin karşılığını almak için bulunuyoruz.Tabiki herkes ödül alıcak fakat asıl ödül birinciye. Iznizle acikliyorum.
EGEMEN LIDERLI
Büyük alkış tufanından sonra egemen ayağa kalkıp ceketini ilikledi ve etrafa çarpık bakışlar atarak sahneye cıktı.
"Iyi akşamlar. Her zamanki gibi kimseye kaptirmadigimiz 82 ci ödülümuz bu ve binlerce rakibimiz arasından tabi. Henry fordun çok güzel bir sözü var hiç çıkarmam aklımdan. Pek çok insan diğerlerinin boşa harcadığı zamanı kullanarak öne geçer.
Sağlıkla kalın."Egemenin sahneden inmesiyle herkes bir kez daha alkışladı.
Masaya işaret verip oyalarında kalkmasını sağladıktan sonra çıkışa yürüdü. Savaş ilanını vermişti çoktan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜĞÜM...
RomanceDEVAM EDIYOR... Tesadüf diye bir şey yoktur. Herşeyin ve hayatına giren herkesin bırakacağı dersler ve izler vardır. +18 içerir