Yazarın anlatımıyla; yağız başka bir hastanede oya başka bir hastanede...
Ayrı yerlerde aynı acıyı yaşıyorlardı ve belkide bu son acılarıydı...
Yağızın ani kalp çarpıntısıyla tüm doktorlar başına toplandı kalbi çok hızlandı ve bir anda çok yavaşladı bunun sebebi oyaydı oyanın şu an kalbi durmuştu ve onu hayata döndürmek için ellerinden gelenleri yapıyorlardı.
Oyanın ani bir nefes almasıyla yağızın kalbinin durması bir oldu.
Hayat böyledir işte hep birilerini alır elinden hep bi acı yaşatır sana. Hep en derininde olanı alır.
Oyanın kalp ritminin düzene girmesiyle doktorlar dışarı çıkıp egemeni bilgilendirmeye gitti.
"Abi bir kalp durmasıyla endişelendik tabiki ama şuanda durumu stabil. Endişelenmeye gerek yok evlat onu iyleştireceğim."
EGEMEN minnet dolu gözlerlerle baktı doktora ve kocaman sarıldı.çaresizlik böyle bişiydi bir insana en değerli kişiyi emanet etmekti.
"Evlat kızın yakınlarını araman gerekir.telefonu pantolonun cebinden çıktı bak istersen yakınlarına ."
"Eyvallah engin abi."
Telefonun kişilerine girip son aramalara tıkladı ve en son konuştuğu kişiye baktı.
Yağız'ım sevgilisiydi herhalde belkide kocası.nasıl açıklayacaktı ben senin karına yada sevgiline çarptım diye.Çalıyor...
Oya hanım sizi saatler önce aradık konuştuk ama siz gelmediniz. Başınız sağolsun erkek arkadaşınızı kaybettik.
Duyduğu ile donup kaldı egemen ölmüştü sevgilisi ölmüştü uyandığında ne diyecekti ona nasıl söyleyecekti.ard ardına yaşanan bu belalar iyice yıkmıştı egemeni.
Arkadan gelen sesle irkildi.
O;abi
Egemen onura doğru öfkeyle yürüdü ve yüzüne yumruğu geçirdi.
E;yapicak başka şaka bulamadınmı lan!
İ;abi sakin ol. Kıza bişi mi oldu?
E;sevgilisi ölmüş telefonunda teknumara vardı oda sevgilisi aradım ama kaza geçirmiş ve ölmüş.herhalde kız onun acısıyla attı kendini dışarı ayağında ayakkabı bile yoktu.
O sevdiğine koşarken ben engel oldum niye çünkü onur beyin şakaları yüzünden.O;Ben çok özür dilerim
E;özür dilemen gereken ben değilim. Oya
İ;tamam sakin olun sen git abi üstünü başını değiştir bi duş al kendine gel biz burdayiz.uyanınca haber veririz.
E;ben burdayım iskender hiçbir yere gitmiyorum.
Doktorun gelmesiyle herkes o yana döndü
D; evlat. Kızımızın durumu gayet iyi bugün yarın uyanır ama uyandığında neler hissettiğini bilmemiz gerek.ayağını elini hissetmemesi geçici bir tedavi ile düzelir ancak.kafasına aldığı darbe ona hafıza kaybı yaşatabilir.uyandığında onunla konuşmamız gerek. İyi geceler.
E;Allah belanı verseydide şu telefonu elime almasaydım.
###########
2 gün sonraOyanın ellerini kııpırdatmasıyla doktor içeri girmiş,uyanmasını bekliyor.
D;uyanıyor .
Oyanın gözlerini açmasıyla yüzünü buruşturması bir oldu.başı çok ağrıyordu.neredeydi neden buradaydı.en son ne yapıyordu.onu bile bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜĞÜM...
عاطفيةDEVAM EDIYOR... Tesadüf diye bir şey yoktur. Herşeyin ve hayatına giren herkesin bırakacağı dersler ve izler vardır. +18 içerir