#28#

896 32 3
                                    

Ali İskenderin yakasını tutup kafa atarken iskender geri sendeledi ve kavga etmeye başladılar.

Arabadan gelen bağırma sesleriyle uygar oraya koşarken oyanın bağırdığını gördü ve kapıyı açmaya çalıştı fakat kilitliydi öne doğru koşup şöför koltuğunun camına ateş edip camı kırdı ve elini geçirip kilidi oya kapıyı açıp kendini dışarı atarken uygar arabanın etrafında dönüp oyanın tam karşısında durdu. Egemen arabasını uzakta durdurup oraya doğru koşarken oya da koşmaya başladı. Uygar oya ya kollarını açıp ağlarken oyanın yanından geçmesine şaşırıp arkasına döndü ve egemenle birbirlerine sıkıca sarılmalarını izledi

Aşk buydu işte emek, üzülmek, çabalamak ve sonunda büyük bir hiçe ulaşmaktı. Uygar gözyaşlarını hırsla silip arkasını döndü ve İskender ve aliyi ayırmaya çalışan onuru gördü.

"yeter!" diye bağırdı.

İskender ayağa kalkıp elinin tersiyle ağzını silerken ali oya ya bakıyordu.

Egemen hırsla yürüyüp alinin yanına geldi ve yakasına yapıştı.

"sen?" dedi ve derin nefes koyverdi.

"doktor." dedi.

Uygar elini egemenin omzuna atıp geri çekecekken egemen uygarın elini itti.

Uygar yumruk yaptığı elini egemene çakıp onu yere itti.

"gerçzekalılar herşeyi böyle çözüceğinizi falanmı sanıyorsunuz? Bırakın onun işini ben görücem. Oyayı alın ve gidin burdan."

Egemen hırsla ayağa kalkıp öfkeyle uygara bakarken uygarın göğsü hiddetle inip kalkıyordu.

Oya ağlayarak konuşmaya başladı.

"bu adam bana yardım etmeye çalıştı." dedi aliyi göstererek.

Ali oyaya bakıp gülümserken egemen oyanın önüne geçip elini tuttu ve arabaya yürüdü.

Onur ve İskender de peşlerinden giderken uygar aliye bakıp konuşmaya başladı.

"seninle yalnız konuşucaz"

"bu şerefsiz varken zor."

Arabanın gittiğini anlayan uygar belindeki silahı çıkarıp babasını omzundan vurdu. Babası acı içinde inlerken aliyi kafasıyla işaret edip arabaya doğru yürüdü.

############

"o adamın bir suçu yok egemen."

"ona ben karar vericem."dedi egemen sinirli bir şekilde.

" uygar abim. " dedi onur

" uygar abim anlıycak "

Egemen aynadan onura bakarken onur önüne dönüp yola bakmaya devam etti.

" yarana bişi olmadı Dimi? "

" hayır yok bişiyim" dedi iskender.

*************

"anlat neden o oteldeydin?"

"kızımı almaya." dedi sigarasını rahat bir şekilde içerken

"kimden?"

"o orospu çocuğu abinden." dedi.

Uygar kaşlarını çatarak yaslandığı arabadan kalkıp alinin yanına geldi.

"abim? "

"abin ya abin. Ailemi öldüren hayatımı siken abin."

"abim yabancı devlette değilmi?"

"ne diyorsun lan sen! 2 sene öncesine kadar ailemle birlikte mutlu mesut yaşarken oyayla tanıştı ve yemeğe geldi bende o baban yüzünden istemedim. Kızımdan uzak dur dedim fakat ben Karadenize giderken arabada bir sorum çıktı ve biz bir kaza yaptık. Baharım ve karım zeynep öldü. "

Uygarın beyni dururken bahar ismini duymasıyla gözleri açıldı ve yakasına yapıştı alinin.

" bahar. "

" kızım ulan kızım. " dedi ali uygarı itip.

" en büyük kızım. " ali gözyaşlarını elinin tersiyle silerken uygar ellerini arabanın ön tarafına vurup çığlık attı. O büyük ve korkunç uçuruma haykırdı acısını.

"neden yaptı lan neden?" dedi kükreyerek.

"çünkü Oyayı istedi. Ondan uzaklaştırmam onu deli etti ve bizi ölüme terketti. Karım ve kızım öldükten sonra beni aylarca bir odaya tııktı hergün dövdü. Ama ben kaçtım güçlendim anlıyormusun? Ve kızımı almadan durmayacağım. Siz liderli ailesi hayatım boyunca benim peşimi bırakmadınız lan"

Uygar başını sallayıp konuştu.

"sana yemin ederim bulduğum ilk yerde ben öldüreceğim yağızı anlıyor musun?"

"o şansı sana tanımam liderli ."

Ali yürüyerek uzaklaşırken uygar dizlerinin üstüne çöküp ağlamaya başladı. Avcuyla ağzını kapatıp sessizce ağlarken gözyaşlarının ardı arkası kesilmiyordu. Sevdiği kızın katili abisiydi. Ve içinde öylesine hasret vardki bahara karşı bunu ancak abisinin ödedeği bedel söndürürdü.

################

"babasıyım dedi abi bunu oyaya söyleyecekmiyiz?"

"hayır." dedi egemen

"emin olmadan olmaz." diye devam etti.

"ya yarın herşeyi adam gibi anlatır açıklarsın yada babası olduğunu söylersin aksi takdirde ben artık asla susmayacağım." dedi İskender

Bu bir savaş ilanıydı. Herkesin kafası farkli düşünmeye başlamıştı ve fikir ayrılıklarına yol açıyordu. Egemen oyadan ayrılamazken İskender ona kıyamıyordu.

DÜĞÜM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin