Uygar liderli.Yazarın anlatımıyla;
"Abi biz oyayıda götürücezde ne diyeceğiz?"
Egemen iskendere kaşları çatık bir şekilde bakarken,düşünmeye çalıştı.
"Benim sevgilim olduğunu ama yakın zamanda geçirdiği kazadan dolayı eski sevgilisi zannettiğini söyleriz ama tabi sen şimdi önden git anlat. O biraz kıt biliyosun. Anlaması uzun sürer.bende onurla oyayı alır gelirim.
İskender kafasını sallayıp kapıya doğru yürümeye başladı egemende bahçeye yöneldi.
"Oooo abi. Yav sana öyle çok yakışıyor ki şu şortlar. Bayılıyorum ya."
Onur abisine yağcılık yaparken oya da egemene bakıyordu. Onurun dediği kadar vardı. Uzun kaslı bacakları,şortla bir hayli uyumlu olmuştu.
"Sen niye bayılıyorsun lan
oya bayılsın."ONUR kafasıyla abisine oyayı gösterdi ve konuştu.
"Dilini yuttu zaten bak. Çok beğendi seni.:
Egemen elini beline koyup havalı bir şekilde gülerken oyanın yanına geldiğini gördü.
"Egemen beni sallarmısın?"
Egemen onları götürmek için bahçeye gelmişti ama oyanın bu isteğini geri çevirmek istemiyordu.
"Olur. Geç bakalım."
Onur topla oynamaya devam ederken egemen oyayı sallamaya başlamıştı bile.
"Hızlanıyım mi?"
"Hayır hayır böyle iyi."
"Korkuyormusun?"
"Biraz."
Egemen gülerken oya ayağıyla salıncağı durdurup ayağa kalktı.
"Hadi sıra sende."
"Beni sallayamazsın ki bu kaldırmaz" dedi sapancağı göstererek.
"Kaç kilosun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜĞÜM...
RomanceDEVAM EDIYOR... Tesadüf diye bir şey yoktur. Herşeyin ve hayatına giren herkesin bırakacağı dersler ve izler vardır. +18 içerir