Oya ve egemen sarılmaya devam ederken,uygar arkasını donup gözlerini kapattı.
Neydi bu? Canı falan mı yanıyordu? Yoksa severken aşık mı olmuştu?
Uygarın telefonuna gelen mesajla elini cebine attı ve gelen mesaja tıkladı.
05*******
Ah kardeşim ah. Sendemi aşık oldun (oyama) he? Bu seferlik seni eliyorum. Önünde başkaları var oda şimdi eleniyor.Uygar etrafına şaşkın bakışlar atıp arkasını döndü ve egemen ve oyaya baktı.
Önünde kim vardı? Egemen.
Hızla egemene doğru koşmaya başladı uygar. Onur ve iskender kaşlarını çatıp uygara baktılar.
Uygar koşmaya devam ederken kimse ne oldugunu bilmiyordu.
Uygarın egemeni sağa itmesiyle kurşunun karşıdaki duvara girmesi bir olmuştu. Uygara da gelebilirdi. Ama bu önemli değildi. Oya egemenle birlikte sağa itilirken kurşunun keskin sesiyle herkes uygara bakmisti. Uygar derin bir nefes koyverip etrafına bakarken egemen uygarın omuzlarından tutup gözlerine baktı.
"O neydi öyle?" Sesi titriyordu aynı elleri gibi.
"Abim." Dedi nefes nefese.
Kalbi cok hızlı atıyordu ve ciğerleri patlayacak gibiydi. Sebebi koşması veya kurşun değildi.
Egemen sessizce küfür edip oyanin elinden tuttu ve arabaya dogru yürümeye baslarken konustu.
"Orhanı ara ve eve gönder. Bizden önce önlemleri alsınlar."
Herkes derin nefesler alıp etrafına bakarken oya hala şoktaydı. Egemen onu peşinden götürürken oya arkasını dönüp uygar onur ve iskendere baktı.
Onlarda iyiydi fakat onlarıda istiyordu yanında." o eve gitmek istemiyorum." Dedi oya egemeni durdurarak.
"Ve bir arada olmak istiyorum. Onur iskender uygar." Egemen kaşlarını çatıp oya ya bakarken oya gayyet ciddiydi.
"Daha az önce kurşun resmen kulağımızın yanından geçti. Hanginize yarın için söz vericem ben he?" Egemen oya ya bakmaya devam ederken uygarlarda kulagini oyaya vermsti.
"Hanginizde kalıcak benim aklım. Her ne kadar söylemesi zor olsada onlarıda senide hergun yanımda görmek istiyorum."
Egemen şertçe başını sallayıp önden giderken oya uygara bakıp gülümsedi.
"Yağızı ben öldürücem." Dedi uygar bagirarak.
Egemen olduğu yerde dikilip gözlerini kapattı.
"Ya ben öleceğim ya da o." Uygarın ikinci bagrışıyla egemen ona doğru dönüp öfkeyle baktı.
"Ve eğer ölen taraf o olursa hayatınızdan çıkıcam. Sizde kalmama gerek yok çünkü oya ikinci kez birinin ellerini kanlı görmeni istemem."
Oya uygara dolu gozlerle bakarken uygar başını dikleştirip kollarını iki yana açtı ve haykırmaya devam etti.
"Ve yağız liderli. Emin ol şu andan itibaren attığım her adım senin ölümün için olucak."
Iskender gozlerini kapatıp uygara doğru yürümeye başladı.
"Buna izin vermem." Dedi Iskender bağırarak.
"Izin almıyorum." Dedi uygar sessizce.
Iskender uygara doğru giderken uygar arkasını dönüp uzun yolda yürümeye basladi.
"Abi!" Uygar adımlarını keserken şertçe yutkunmuştu.
Uygar kafasını arkaya cevirip iskendere bakarken iskender kendinden emin bir sekilde duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜĞÜM...
Roman d'amourDEVAM EDIYOR... Tesadüf diye bir şey yoktur. Herşeyin ve hayatına giren herkesin bırakacağı dersler ve izler vardır. +18 içerir