Yazar; Egemen erkenden uyanmış sıcacık yatağında oyayı izliyordu. Ne ara bu kadar bağlandığını düşündü.
Nefesi,elleri,kokusu,sıcaklığı...
Günlerdir ne spora gitmiş ne'de erken uyanmıştı. Yıllarıdır hiçbir engelin bozamadığı bu düzeni oya haberi olmadan bozmuştu. Ama bu durumdan egemen ne şikayetçiydi ne de huzursuz.Şimdi ise kollarında huzurla uyuyordu oya. Egemen baş parmağını oyanın alnına götürdü ve alnından başlayıp burnuna doğru yol çizmeye başladı. Parmağı tam dudaklarının üzerinde durduğunda derin bir nefes aldı egemen. Yine elleri titremişti. Bu büyük heyecanı veren oya nın teniydi.
Oya gözlerini araladığında egemeni görmeyi beklemiyordu.
Dirseklerinin üzerinde doğrularak kalkmaya çalıştı ama egemen buna mani oldu.
" oya bak ben öyle bir and-"
"Tamam egemen açıklama yapmana gerek yok ben ordaydım."
Oya ayağa kalkıp komidinin üzerindeki sürahiden bir bardak su içti ayağa kalkıp egemene doğru döndü ve gördüğü ile şok oldu.
"Egemen eline ne oldu? Of Allahım biliyordum kırıldığını. Ağrın varmı?"
"Sakin ol özüm. Yok bişeyim. Ufak bir kırık işte."
Oya ellerini saçlarında gezdirip yatağa oturdu ve egemenin göğsüne sokuldu.
"Asıl ben özür dilerim.ama gerçekten amacım seni kıskandırmak değildi yani Uygar da öyle değil. Lütfen aramız açılmasın uygarlada."
Egemen başını sallarken oya ona sorar gibi baktı.
" ne oldu?"
"Onun ismini ağzından duymak beni deli ediyor."
Oya kafasını egemenin göğsünden kaldırıp çenesini göğsüne dayadı.
"Sen delisin zaten."
Egemen oya ya bakıp gülümserken.oyanın gözüne egemenin yanakları takıldı. Ne kadarda yumuşak gözüküyorlardı.
Egemen gövdesini yatak başlığına yasladı ve doğruldu. Oya bunu fırsat bilip egemenin kucağına oturdu. Egemen gözlerini kocaman açarken aynı zamanda kasılmıştı.
Oya ellerini egemenin yanağına götürüp sıkarken egemen homurdanmaya başladı.
" çekme çekme acıyo"
"Senin canında ne tatlıymış be sevilmeye gelmiyorsun."
"Ben sevmeyi seviyorum."
Oya ellerini egemenin göğsüne koyup okşadı ve konuşmaya başladı.
" ne yani sana böyle dokunmam hoşuna gitmiyor mu?"
Egemen gövdesini yatak başlığından çekip oyanın sırtını tuttu ve burnunu boynuna dayadı.kırık elini yan tarafında tutarken diğer elini oyanın tam kalbinin üstüne koydu.
"Burda benden başka kimse olmasın istiyorum oya. Çok mu şey istiyorum?
Boğukça konuşmuştu. Oya gözlerini kapatıp başını sallarken egemen dudağını boynuna değdirdi. Bu hareketi ile oya havalanıp egemenin saçlarına asıldı ve derin bir nefes aldı.
"Seni minik kız..." Egemen boğukça konuşunca oya elleriyle egemenin yanaklarini avuçlayıp alnını alnına yasladı
"Egemen."
"Hı."
"Öpsene beni."
Egemen mavilerini oya ya dikti ve bir hayli yaklaştı artık nefesleri birbirleriyle konuşuyordu. Egemen gözlerini kapatıp üst dudağını oyanın iki dudağına değdirdi ve yangını başlattı. Oya egemenin yanaklarını daha da sıkarken egemen oyanın ağzına doğru inleyip alt dudağını kavradı.oya daha da heyecanlanırken egemen kendini geri çekip alnını alnına yasladı ve konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜĞÜM...
RomanceDEVAM EDIYOR... Tesadüf diye bir şey yoktur. Herşeyin ve hayatına giren herkesin bırakacağı dersler ve izler vardır. +18 içerir