"Şimdi senden egemen ve oyayı attığım konuma getirmeni istiyorum."
"Ali ölücek yağız söz verdin. Tamamı?"
Yağız gülümseyerek cevap verdi.
"Şüphen olmasın dedecim."
Behsat telefonu kapatıp arkasını döndü ve adamlarını çağırdı.
"Ellerini çözmeden arabaya taşıyın. Her ikiside baygın kalıcak. Ben arka arabada olucam siz ise önde tamamı?"
Adamlar başını sallayıp gittiler behsat ise dışarı çıkıp arabaya bindi.
##############
"Ya sana bişi yaparsa?" Dedi iskender.
"Ne yapabilirki o şerefsiz?"
"Babanızı vurdun ya?" Dedi iskender bagirarak.
Onur iki elini ön koltuklara yaslayıp kafasını uygara çevirdi.
"Kemal amcayı mı vurdun?" Dedi şaşırarak.
"Öyle gerekti." Dedi uygar.
"Herkes bisiler diyor ve hep bir olaylar dönüyor ama ben hiç birini bilmiyorum. Hah gerçekten harika"
Onur bagirarak isyan ederken iskender uygara dönüp sinirli bir sekilde baktı.
"Siz ne düşünüyorsunuz bilmem ama ben gercekten sıkıldım. Yağızı susturduktan sonra ortalık sakinleşicek ve siz bütün bu konuşmamaları kafanızdan siliceksiniz. Hatta bir cok seyi kafanızdan atın."dedi iskender uygara imalı bir sekilde bakarak ve devam etti.
"zira ben hicte iyi şeyler yapmayacagim."
################
"Yağız biz fabrikaya geldik oğlum."
"Tamam. Onları ortadaki sandalyelere bağlayın fakat oya biraz ileride kalsın. Başka birileride gelicek yanlarına."
Behsat telefonu kapatıp emir verdi ve egemen ve oyayı sandalyelere bağlayıp oyayı biraz uzak tuttular.
Behsat adamlarınıda alıp giderken yağız adamlarını arayıp baygın bir şekilde yatan aliyi almalarını söyledi.
Aliyide sandalyelerden birine bağlayıp kapıyı kapatıllar.
################÷
"Burası mı?" Dedi onur arabanın kapısını kapatirken.
Uygar yüzüne vuran güneşle yüzünü buruşturup elini alnına götürdü ve bu eski dökülmüş fabrikaya baktı.
Iskenderin telefonunun çalmasıyla elini cebine atıp telefonu açtı . Aynı zamanda hoporleride.
"Ahhh iskender bayılıyorum şu rahatlığına. Oysaki uygar ve onur ecel terleri döküyorlar degilmi uygar?"
"Dilini seviyorsan ona hakim ol zira ilk gördüğüm yerde boynuna dolayabilirim."
Yağız kahkaha atip konuşmaya başladı.
"ne kadar da ayıp degilmi iskender? Itiraf edeyim senin en çok şu saygını seviyorum. Cok zekisin."
"Uzatmada nerede olduğunu söyle"
"Mağlesef beni bugünde goremeyeceksiniz fakat ben sizi en başından beri görüyorum."
"En son uzatma demiştim"
"Fabrikaya girin."dedi net bir sekilde.
"Yine ne planın var acaba?"
"Plan mı? Yağızdan bahsediyoruz. Sinirlendi ve yine o aklını devre dışı bıraktı. BiR bok yaptığını sanıyor." Uygar konuşurken yağız gözlerini kapatıp sakinleşmeye calisti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜĞÜM...
Storie d'amoreDEVAM EDIYOR... Tesadüf diye bir şey yoktur. Herşeyin ve hayatına giren herkesin bırakacağı dersler ve izler vardır. +18 içerir