Kartal elindeki sigarayı küllüğe bastırıp sırtını koltuga yasladı gözlerini sıkı sıkı ya kapatmış düşüncelerden arınmayı çalışıyordu.
Uzerindekileri çıkarıp kendini banyoya attı. Suyu açıp altına girdi ve gözlerini kapattı.
//
Oya;
İçimde hiç bilmediğim duygular vardı yaşadığımdan habersiz anılarım. Herkes vardı fakat kimse yoktu. Kafam karışık ruhum altüst olmuştu. Aklıma Egemenin bana attığı yalanlar geliyordu şimdi Bir yandan da ne kadar çok sevdiğini bildiğim geliyordu...
Uçurumdu o mis gibi deniz kokan esintisiyle beni yanına çağıran. Bir yandan soğuktu atlamak cesaret birazda delilik istiyordu. Fazlasıyla boğuluyordum sevgisinde ama attığı yalanlar beni öldürdü. Hemde Yaşama fırsatı sunmadan. Seçenek sunmadan. Ölen bir tek bedenim olsaydıda olurdu. Arada duygu nefret ve sevgim alabora olmuştu.
Egemen bir uçurumdu sessizliğine kanıp atladığım sonra da çığlıklar attığım... megerse tüm sesler denizinde gizliymiş. Gözlerinde...
Uygarın saçlarımı sevmesiyle daha da uykum gelirken yuzumu ona dönüp gülümsedim.
"Ne oldu?"
"Teşekkür ederim."
Dediğim şeye kaşlarını çatıp gülerken ona doğru dönüp başımı iyice dizine yasladım.
"Yanımda oldun hep nasıl ödeyeceğim sana borcumu."
Uygar oya ya eğilerek fisıldamaya başladı
"İyi olarak." Dedi bastırarak.
Gözlerinin içine bakarken benden gözlerini kaçırması dikkatimi çekti. Elinin üzerine elimi koyup gözlerimi kapatırken yüzümü yana döndüm.
Oda yüzünü bana eğerken Yanağımdan opucegini anladım ve ani refleksle ona doğru döndüm. Dudaklarının dudaklarıma degmesiyle gözlerini kapatırken ona bakıyordum. Sol gözümden aniden akarken bunun ihanetin bir simgesi oldygunu düşündüm. Degildi belkide ama yasak gibi gelen bu hislerle gozlerimi kapattım ve elini sıktım.
Uygar kendini çekmezken üst dudağını oynatmasıyla onu karşılamam bir olmuştu. Şimdi iç iceydi dudaklarımız ama ikimizden de kipirdayan yoktu.
Uygarın kendini geri çekmesiyle Gözlerinin hala kapalı olduğunu anladım.
Gozleimi açıp ona bakarken göz göze geldik.
Ellerimi yanaklarına koyup onu kendime cekerken uygar duraksayıp konuşmaya başladı.
" dur! egemene aşıkken beni öpme! Lütfen dur"
Oya gözlerini açıp uygarq bakarken yüzündeki acı onu mahvetmişti.
"Ben onu-"
"Seviyorsun oya. Deliler gibi hemde"
Oya sol gözünden akan yaşı eliyle silerek uygarı omuzlarından itti ve ayağa kalktı.
Salondan çıkmasıyla elini ağzına götürüp hickırığını gizleyen uygar endişeliydi.Eli ayağı titrerken ayağa kalkıp eline gelen aksesuarı eline alıp karşı duvara fırlattı.
Oya banyoya koşup klozete çökerken kusmaya başladı.
Deli gibi öğürürken kafasını kaldırıp sifonu çekti ve elini yüzünü yıkadı.Haftalardır Suphelendiği şey onu çok korkutuyordu.
########
Egemen elini alnına koymuş düşünürken telefonun çalmasıyla irkildi ve hemen eline alıp açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜĞÜM...
RomanceDEVAM EDIYOR... Tesadüf diye bir şey yoktur. Herşeyin ve hayatına giren herkesin bırakacağı dersler ve izler vardır. +18 içerir