Yazar;
Egemen erkenden kalkmış üzerini değiştirmiş ve iskenderin odasina dogru yol almıştı.
Odasının önünde durup kapıyı açtı.
Yatağın üzerinde oturdu.iskender yüzüstü uzanmıs ellerini yastığın altından geçirmiş şekilde uyuyordu."Iskender gunaydın."
Iskender ses vermezken egemen eliyle sırtını dürttü.
"Hey uyan artık lan"
Iskender yüzünü buruşturarak gozlerini açtı ve abisine baktı.
"Kargalar bokunu yemedi be abi."
"Ne o hayvanlarla iletişimemi geçiyorsun."
"Bugünde baya komiğiz bakıyorum."
"Ben her zaman komigim lan"
Egemen iskenderin ustune atlayıp boğuşmaya başlamasıyla iskender bağırmaya başladı.
"Abi sakın cok gıdıklanıyorum."
Onurun birden içeri girip uzerlerine atamasıyla şoka girdiler.
"Lan sen ne ara geldin"
Onur gozleri kapalı bir sekikde gulerek hala egemenin sırtından inmezken egemen kafasına vurup konusmaya başladı.
"Mal İnsan bi soru sordum."
"Ya sesinizi duydum. Alla Alla ya. Valla kalkıyorum ben birdaha da asla güreşmem sizlede."
Egemen ağzı açık bir sekilde onura bakarken,onur ayaga kalkıp geri geri gitti.
"Şaka şaka geliryorummm."
Onur yataga koştu ve kendini abisinin ustune attı ve yataktan o ses geldi. Kırılma sesi.
"Lan hayvan."
Onur ayağa kalkıp kaçarken iskenderde arkasından koştu.
"Gel lan buraya maymun."
Egemen arkalarından gülerken ayaga kalktı ve merdivenlere giderken oyayla karşılaştı.
"Günaydın güzelim." Dedi ve yanina gidip şakağından öptü.
"Yatakta uyandırırsın diye düşündüm ama"
"Ama kıyamadım tabiki. Öyle guzel uyuyordunki kendime hakim olmayacağımı anlayıp kalktım yataktan."
"Hakim olmani kim soyledi?"
Egemen kaşlarını kaldırıp etrafa baktı ve dudağını ısırıp oyayı belinden tutup banyoya sürükledi.
Oya egemenin yaptığına gülümserken egemen banyonun kapısını kapatıp,oya ya döndü ve alnını alnına yasladı.
"Bune acele egemen bey?"
"Acelem sensin." Dedi ve kollarını beline sarıp dudaklarına yapıştı. Oya ellerini egemenin beline goturup kendine cekti ve dudaklarını ayırıp gözlerinin içine baktı.
"Kucağına al beni." Egemen gulumseyerek kalçalarından tuttu ve kucağına aldı. Egemen tam opucekken durdu ve konuştu.
"Beni öp oya."
Oya egemenin saçlarını tutup çekti ve kafasının geri yatmasini sagladı.
Egemen bisi demeden duruken oya yeniden dudaklarına yapışıp kendini ona bastırdı. Egemenden cok oya yerinde durmazken egemeni kendine çekti. Egemen hırlayarak oyayı lavaboya oturtup ellerini yanaklarına götürüp öpmeye devam etti.
Oya ellerini egemenin gomlegine goturup ilk iki düğmesini açıp dudaklarından koptu.
Egemen nefes nefese baktı oya ya ve elinin tersiyle dudağının üstünü silip gulumsedi.
Oya egemenin gözlerinin icine bakti ve açtığı yeri öptü. Egemen yutkunarak oyanın belini tuttu ve kendine bastırdı
Oya eğilip göğsünü öptü ve geri çekilip egemeni itti.Egemen gözlerini açıp oya ya istekle baktı.
"Neden durdun?"
"Burda durmak güzel." Dedi oya ve lavabodan inip kapıyı açacakken egemen bileğinden tuttu. Oya arkasını dönüp egemene baktığında egemen kaşlarını çatıp kafasını yana yatırdı.
Oya gulumseyerek kapiyi açtı ve merdivenlerden aşağı indi."Yenge bak koluma" diye bagirmaya basladi onur,oya iceri girince.
Oya kaşlarını çatıp onurun yanindaki sandalyeye oturdu ve elini koluna götürdü.
"Iskender bune böyle beş parmağının izi cikmiş resmen."
Iskender gylumseyerek masaya dogru geldi ve sandalyeyi çekerken konuştu.
"Hakketi."
Onur oyanin gozlerinin icine bakıp dudağını buzerken oya sinirli bir sekilde iskendere baktı.
"En adi suçlu bile savunma hakkını hak eder." Dedi ve ayaga kalktı.
"Nereye?" Dedi onu telaşlı bir sesle.
"Buz getiricem. Baksana şişti iyice."
Onu başını sallayip kafasini öne eğerken iskender konusmaya başladı.
"Abim nerde oya?"
"Bilmem." Dedi oya ve gulerek mutfaga ilerledi
Onur sinisice gulerken iskendere donup kaş göz işareti yaptı.
Iskender onura bakıp ne diyon der gibi bakarken onur eğildi ve sessizce konuşmaya başladı.
"Gusül abdesti alıyodur." Dedi ve gulmey başladı.
" gevşeme hemen. Doğru konuş abin hakkında. Diğer kolunu kızartmam. kırarım."
Onur arkasina yaslanip bağırmaya başladı.
"Aaaaaa!yenge kurtar beni. Abim bni tehdit ediyor." Kafasını ordan oraya salladı onur ve ağlıyormuş gibi yaparken egemen içeri girdi.
"Yine niye ötüyo bu?"
"Yav yatağı kırınca bende sinurlendim koluna falan vurdum. Onurun her zamanki haraketleri işte.
Oya iceri hızla girdi ve buzu onurun koluna koyup gulumsedi.
"Günaydın sevgilim. " oyanın cümlesiyle onur konusmsya basladı.
"Ooooo sevgilimler falanlar filanlar havada uçuşuyo. Bende diyorum abim niye bu sabah bi mutlu. megersem muradını ermi-
Lafını kesen egemen olmuştu.
"Onur senin kafanı keserim." Dedi ve sesli bir sekilde sandalyesini çekti. Egemen sinirli yüz ifadesini korurken oya sinirlenip lafa daldı
"Bu siniriniz ne? Egemen ve iskender sizden bahsediyorum. Yav şu çocuk olmasa ev buza döner. Hep bi ağır tavırlar bi abilik taslamalar. Allah aşkına kac kere geliyosunuz siz dunyaya yada size yarının garantisini kim vermiş. Ya ben her sabah uyandigimda acaba bugun onur bizi nasil güldürücek diye düşünüp motive olurken siz çocuğu hırpalayıp duruyorsunuz lutfen yapmayın bunu. Bir daha görürsem bu kadar sakin kalırmıyım bilmiyorum."
Egemen oyaya hayranlıkla bakarken iskenderin bakislarida onuru şüpheye düşmüştü. O niye aşkla bakıyordu? Onur dudakları aralanmıs bir şekilde abisine bakarken aklından geçenlerin bir saçmalık olduğuna inanmak istiyordu ama iskenderin oyaya olan bakışları buna engel oluyordu.
Iskender başını çevirip onurla goz göze gelince onur abisinin gözlerinin icine bakıp yutkundu. Iskender şüpheci bakışlarını gördüğünde onura baktı tekrardan.
Neden öyle bakıyor diye düşünürken,tabi ya dedi içinden oya ya olan bakışlarını görmüştü.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜĞÜM...
Roman d'amourDEVAM EDIYOR... Tesadüf diye bir şey yoktur. Herşeyin ve hayatına giren herkesin bırakacağı dersler ve izler vardır. +18 içerir