30. The second big bang

194 10 2
                                    

Song I listened to while writing this^^

'Draco??'

Draco staat twijfelend tegenover haar met haar kleren in zijn armen. 'Ik dacht dat je dit wel nodig zou hebben' grinnikt hij zachtjes.

'Waarom achtervolg je me??' Vraagt Rae verward.

'Ik ehh liep door de gang en achtervolgde het spoor van kleren'. Draco pakte haar bh van de stapel kleding af en kijkt er tevreden naar.

'Ik had rode lingerie wel bij je verwacht'

Rae rolt met ogen en gaat weer met haar kop onder water.
'Waarom ben je überhaupt buiten?' Vraagt hij met een duivelse grijns op zijn gezicht.

'Het was een Dare' zegt Rae als ze weer boven water gekomen is. 'Kun je je omdraaien?'.

'En het uitzicht missen? Dacht het effe niet'

Rae kijkt hem chagrijnig aan, 'oké, oké prima' zegt hij verontwaardigend en hij draait zich om.
Rae loopt het water uit en gaat achter Draco staan, 'bh graag'.

Hij geeft haar met een grijns haar bh aan, 'en als je er ook maar een seconde over denkt om te kijken dan lig je het hele jaar in de ziekenzaal' gromt ze naar hem.

Om en om geeft Draco haar haar kleren aan tot dat ze weer helemaal aangekleed is. Hij draait zich weer om en een duivelse grijns staat nog steeds op zijn gezicht.
'Stop met grijnzen' gromt Rae en ze kijkt hem boos aan.
Hij nam een stap dichterbij, Rae's ogen dwaalden naar de zijne en het was voorbij.
Hij drukte zijn lippen tegen de hare, er was niks vriendelijks aan. Ze verlangde hem, en hij verlangde haar. Rae probeerde uit schuldgevoel terug te trekken.
'Nee' gromt hij en hij bracht zijn lippen terug bij de hare. Rae gleed met haar hand onder zijn jasje om hem dichterbij te trekken. Er kwam een lage kreun achter in zijn keel vandaan, een smekend geluid dat elke centimeter van haar lichaam in brand zette.

Draco trekt terug en pakte Rae's hand vast. 'Waar gaan we heen?' Vraagt ze verward.
Er staat een duivelse glimlach op zijn gezicht, 'je ziet het zo wel'.
Niet zo ver van het meer vandaan staat een grote boom. Draco drukt Rae ruig met haar rug tegen de boom aan. Hij tilt haar op en ze draait haar benen om hem heen. Hij brengt zijn lippen bij haar nek, zoekend naar het goeie plekje.
Als hij het gevonden heeft plaatst hij er een zuigzoen. Rae kreunt zachtjes, pakt zijn gezicht weer vast en stopt haar tong in zijn mond.
Draco's handen glijden van haar heupen naar haar middel. Hij pakt de onderkant van haar trui vast en doet m snel uit.
Hijgend staan de 2 tegenover elkaar, Rae opent één voor één de knoopjes van zijn bloesje en geniet grijnzend van het uitzicht. Rae haalt haar elastiekje van haar pols en doet haar haar in een lage staart. Ze streelt met haar nagels over zijn buikspieren. Ze kijkt in zijn ijzige grijze ogen, zijn ogen staan hongerig en zo staan de hare.
'Ik wil je' fluistert Draco sensueel in haar oor.
Ze grinnikt, 'neem me dan'.





Het is 30 minuten geleden sinds Rae naar buiten is gerend. Hermione, Harry en Ginny kijken elkaar verward aan. Ze had allang terug moeten zijn. Ook Seamus weet dat Rae nog niet terug gekeerd is van haar dare.

'Misschien is ze bevroren' zegt Seamus.

Harry kijkt hem streng aan, ' wie bedenkt er dan ook zo'n domme dare??'.

'Ja wist ik veel dat ze het ook echt zou gaan doen'.

Hermione rolt met haar ogen, ' Harry ga je mee zoeken?'
Harry knikt en voordat ze weg willen lopen worden ze onderbroken door Ginny.
'Ik ga met jullie mee'.
Hermione en Harry knikken en ze lopen de commonroom uit. Met z'n drieën lopen ze de gangen door naar buiten. Als ze buiten aankomen is er niks te zien, een leeg en mistig veld gras en in de verte kunnen ze een klein stukje van het meer zien.
'Als ze buiten was is ze waarschijnlijk al naar binnen gegaan' zucht Hermione. 'Laten we verder in de gangen gaan zoeken'.
Harry en Ginny knikken en gaan weer terug naar binnen.

The Hated Gryffindor ((Dutch))✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu