^^^^
'Nee' mompelt ze zelfverzekerd.
'Je liegt' grinnikt hij.
'Ik lieg niet!' Zegt ze verontwaardigend.
'Ik zie het aan je ogen, je kijkt altijd weg als je liegt'.
Rae staat boos op van haar stoel en kijkt hem streng aan. 'Zoals ik al zei, ik lieg niet'.
Draco pakt haar vast bij haar kraag en kijkt haar doordringend aan.
'Leugenaar'
Rae slikt en Draco duwt Rae ruig tegen de muur aan. Hij heeft zijn rechterhand om haar nek en hij kijkt haar verlangend aan.
Hij versterkt zijn grip om haar nek, op het punt dat ze nog maar net kan ademen.
Hij komt iets dichter bij haar gezicht, 'je maakt me gek' gromt hij in haar oor.Rae bijt zachtjes op haar lip en Draco kijkt haar als maar verlangend aan.
Hij drukt zijn lippen ruig tegen de hare en ze gaat er maar als te graag in mee. Hij laat zijn handen bij haar nek los en glijd naar haar heupen.
Rae opent één voor één de knoopjes van Draco's witte bloes. Ze onderbreekt de zoen en plaatst wat zoenen op zijn buik.
Draco begint harder te ademen in Rae's oor, hij tilt haar op bij haar benen en laat haar zakken op één van de tafels.
Draco opent de knoopjes van Rae's bloes en doet m snel uit. Hij grijnst en maakt zijn riem los. Rae pakt zijn gezicht vast en plaatst wat zoenen in zijn nek. Van zijn nek gaat ze naar zijn oor, ze bijt zachtjes in zijn oor en hij legt zijn hand op haar bovenbeen.
'Ik wil je' fluistert ze sensueel. 'En ik wil je ruig'.
Draco's mond valt open en Rae giechelt zachtjes.
'Dit gedrag had ik niet bij jou verwacht Lupin' grijnst hij naar haar.
'Misschien ken je me niet zo goed als je denkt' antwoord
Onderbrekend duwt Draco haar met haar rug op de tafel en plaatst hij zoenen op haar decolleté. Een lichte kreun verlaat haar mond.
Draco leunt over haar heen en plaatst een zuigzoen in haar nek.
'Je bent van mij Lupin' gromt hij in haar oor. 'Alleen van mij. En als iemand je ooit op deze manier aan raakt ben ik de enige waar je aan zult kunnen denken'.
Rae begint sneller te ademen en hij pakt haar benen vast en legt ze op zijn schouders.
*
Rae zit tegenover Hermione, ze kijkt haar een tikje schuldig aan terwijl Rae meedogenloos haar eten op eet. Het hele trio is stil en kijken Rae ongemakkelijk aan. Ze kijkt op van haar bord en fronst naar de 3.
'Is er wat?' Vraagt Rae en Harry en Ron schudden snel hun hoofd.
Rae haalt haar schouders op en gaat weer verder met eten. Vandaag serveren ze wafels, Rae's favoriet.
JE LEEST
The Hated Gryffindor ((Dutch))✔️
Fanfiction(Sequel/vervolg op The Hated Slytherin) je hoeft niet perse het eerste deel te lezen om deze te lezen maar ik raad het je wel aan) Rae Winter Lupin-White beland na de tragische dood van haar moeder bij haar vader Remus terecht. Volgens het Ministeri...