De deuren van de kerkers gaan weer open en Narcissa komt naar beneden gelopen, met een bezorgde blik kijkt ze Rae aan en helpt ze haar omhoog. Terwijl Rae omhoog komt voelt ze een steek in haar buik en kreunt zachtjes van de pijn. Narcissa legt Rae's rechterarm om haar schouders zodat ze steun heeft en lopen ze de kerkers uit. Voor het eerst in maanden komt ze uit de kerkers en ze word verblind door het zonlicht. Narcissa brengt haar naar een kamer achterin het huis, het is een grote kamer met een 2 persoons bed erin en een prachtig interieur. Narcissa liet haar zakken op het bed, "Dankje" mompelt Rae zachtjes en Narcissa glimlacht. "Geen probleem, ga jij je maar opfrissen ik ben zo terug" zegt ze en Rae knikt zachtjes.
Narcissa loopt met een zucht de kamer uit naar de bijeenkomst. De kamer waar de bijeenkomt gehouden werd was een donkere, kille ruimte onder het huis. "Ah Narcissa we waren al aan het wachten op je" zegt Voldemort en Narcissa neemt plaats naast Draco en Lucius. "Hoe is onze gevangene?".
"Ze is erg zwak en erg gewond" slikt Narcissa en Voldemort grijnst. "Sinds de bloedhonden voor een tijdje weg zijn geef ik Bellatrix de eer om haar martelaar te zijn" zegt Voldemort en Bellatrix slaakt een kreetje van blijheid. "Dank u my lord".
"Maar je mag haar niet in levensgevaar brengen, we hebben haar nog nodig aan onze kant" gromt hij streng en Bellatrix haar glimlach verdwijnt.
"My lord, als ik vragen mag" begint Snape. "Hoe gaat u haar in hemels naam overhalen om aan onze kant te komen?".
"Nadat ik klaar ben met haar zal ze smeken om aan onze kant te komen" grijnst hij en Draco staart kil naar voren. De laatste paar maanden voelde hij zich ongelukkiger dan ooit, hij dacht als hij deed wat zijn vader van hem vroeg dat hij eindelijk gelukkig zou zijn maar het is alleen maar slechter geworden.
Toen Rae de douche uit kwam verwachtte ze Narcissa in haar kamer maar in plaats daarvan stond Bellatrix er. Rae sloeg een zucht en er verscheen een grijns op Bellatrix haar gezicht. "Waar heb ik dit bezoek aan te danken?" vraagt ze en Bellatrix komt op haar af gelopen met een grijns van hier tot Tokyo. Bellatrix pakt Rae vast bij haar schouders en gaat met haar gezicht naar haar oor. "Ik denk dat wij veel plezier gaan hebben samen" fluistert ze. Met haar rechterhand pakt ze haar stok uit haar zak en druk hem tegen Rae's keel. "Ik ga je over en over martelen tot op het punt dat je net je laatste adem uit wilt blazen en dan zal ik je helen. Je zult bij me op je knieën gaan smekend om je te laten sterven". Rae slikt zachtjes en Bellatrix begint gierend te lachen. Bellatrix doet weer een stap naar achter terwijl ze nog steeds haar stok op haar richt. "Crucio" roept Bellatrix en Rae valt met een schreeuw op de grond. Bellatrix begint hard te lachen van het zien van de hopeloosheid van de tiener. Ze doet haar stok weer terug in haar zak en pakt in plaats daarvan een mes, ze gaat op haar hurken en pakt Rae's rechter arm stevig vast. Agressief begint ze het woord "Bloedverrader" in haar arm te schrijven terwijl Rae het uit schreeuwde.
Draco zit rustig op zijn bed als hij opeens geschreeuw van uit één van de kamer uit de gang hoort. Het geschreeuw was te horen door het hele huis en de blond harige werd er erg onrustig van. Het geschreeuw bleef als maar door gaan en Draco begon onrustig te ijsberen door zijn kamer. Agressief schoof hij alles van zijn bureau af en het kletterde hard op de grond. Hij bleef sprakeloos stil staan voor zijn spiegel, elke keer als hij naar zichzelf keek zag hij een mislukkeling. Huiverend keek hij naar zichzelf en plotseling stopte het geschreeuw. In plaats van het geschreeuw kon je haar nu horen huilen, wat nog erger was dan het geschreeuw. Boos brak Draco het glas van de spiegel in duizend stukjes, een paar stukjes kwamen terecht in zijn vuist en het begon erg te bloeden. Hij zakte naar de grond en probeerde met zijn handen zijn oren dicht te drukken, hij kon het niet meer aan horen. Het was zijn schuld dat ze dit moest doorgaan, alles is zijn schuld. Hij probeerde er alles aan om niks te horen maar het gesnik was in zijn hoofd geprint.
De dagen vlogen voorbij, Rae was de tijd inmiddels verloren en voelde zich elke dag minder levend. De meeste tijd verbruikte ze in de bibliotheek, de rest van de tijd werd ze gemarteld door Bellatrix. Rae had bijna de hele bibliotheek al uit gelezen en ze was bang dat ze binnenkort niks meer had om te doen in haar vrije tijd. Slapen was haast onmogelijk, ze had maximaal 1 uur per avond slaap. Haar hele lichaam zat onder de wonden en sneeën en ze werd als maar dunner en dunner. Als ze terug dacht had ze nog liever in de saaie kerkers gezeten met de bloedhonden dan in het luxe huis met een bitch zoals Bellatrix. Alle mogelijke ontsnappingen had ze al uit geprobeerd maar geen enkele poging was geslaagd, al was het haar 1 keer bijna gelukt. Helaas werd ze gepakt en kreeg je een 24 uur lange marteling, zelfs Bellatrix werd er na een tijdje moe van. Rae zat rustig in haar boek te lezen tot dat er iemand binnen kwam. Een blond harige jongen kwam tevoorschijn en Rae keek hem fronsend aan. "Oh... ik wist niet dat jij hier zou zijn" mompelde hij en hij liep weer naar de deur om weg te lopen. "Wat zoek je?" vroeg Rae wat hem liet stoppen met lopen. "Oh gewoon een boek, niks bijzonders ik kan later wel terug komen".
"Kun je me gezelschap houden?" vroeg Rae liefjes en Draco keek haar verward aan. "Maar je zei.." begon hij maar hij werd onderbroken. "Ik weet wat ik zei maar ik ben van gedachte veranderd". Draco liep naar haar toe en zag toen pas hoe erg ze er aan toe was. Hij slikte en keek haar schuldig aan. "Wat ben je aan het lezen?" kucht Draco na een lange stilte. Rae pakt de 2 boeken op van het bureau die ze aan het lezen was. " 'Evil Curses and Dark arts' en 'wandless magic' ". Draco kijkt haar fronsend aan, "Dat klinkt.... ingewikkeld". Rae knikt, "Dat is het ook". Hij zucht zachtjes en pakt zachtjes Rae's rechter hand vast, "Ik wou nog zeggen dat het me heel erg spijt. Het is mijn schuld dat je hier bent e-" zegt hij tot dat hij onderbroken word. "Ik snap het" mompelt Rae. "Je wou hoger aan de top komen bij de Dark Lord en ik was je entree kaartje". Draco schud zijn hoofd maar voordat hij iets kan zeggen stopt Rae hem. "Ik snap het Malfoy. Wees nu een brave jongen en help me met boeken dragen naar mijn kamer". Ze keek hem met een kille blik aan en hij zucht.
JE LEEST
The Hated Gryffindor ((Dutch))✔️
Fanfiction(Sequel/vervolg op The Hated Slytherin) je hoeft niet perse het eerste deel te lezen om deze te lezen maar ik raad het je wel aan) Rae Winter Lupin-White beland na de tragische dood van haar moeder bij haar vader Remus terecht. Volgens het Ministeri...