3th person.Een paar weken later, iedereen heeft net zijn O.W.L's achter de rug. Alles lijkt normaal te gaan en de 5e jaars krijgen op dit moment les in Herbology. Rae en Harry hebben de laatste weken een hechte band gekregen, net zoals broer en zus. Ze zijn misschien niet door hun bloed familie maar zo voelt het wel.
In Rae's donkere tunnel ziet ze eindelijk een beetje licht. Het ziet er naar uit dat ze compleet weer de oude is, behalve haar drink probleem is nog steeds heel erg aanwezig.
Na de Herbology les is het lunch tijd, de hele klas zit vol spanning doordat iedereen weet wat er gaat komen. De O.W.L's resultaten worden uitgedeeld tijdens de lunch in the great hall.
Professor sprout weet dat geen één van haar leerlingen zit op te letten, best logisch als je er over nadenkt. De leerlingen hebben 5 hele jaren naar deze dag gewerkt.
Ze weet dat het nutteloos gaat zijn om ze vandaag nog wat te leren dus ze stuurt alle leerlingen de les uit zodat ze zich mentaal kunnen voorbereiden op de lunch.Rae en the golden trio zitten in the great hall, de lunch kan op elk moment beginnen. Ze zijn aardig nerveus, vooral Hermione lijkt erg nerveus ook al is ze the brightest witch of her age. Rae zit nog aardig relaxed aan tafel maar ook zij is erg nerveus op de resultaten.
De hele zaal zit vol en opeens vliegen er allemaal uilen over de tafels heen. Bij iedere 5e jaars valt er een briefje op hun bord.
Rae is één van de laatsten die hun briefjes krijgt en als ze hem krijgt scheurt ze de brief snel open.Resultaten Ordinary Wizarding Level.
O: Outstanding
E: Exceeds Expectations
A: AcceptableP: Poor
D: Dreadfull
T: TrollCharms: O
Transfiguration: E
Defense against the dark arts: O
Potions: O
Herbology: E
History of Magic: P
Astronomy: E
Arithmancy: E
Alchemy: O
Care of Magical Creatures: E
Muggle studies: OOver het algemeen was Rae tevreden, behalve haar History of Magic resultaat was helaas iets minder goed. Hermione baalt omdat ze op bijna alles een O heeft behalve op één vak waar ze een E op heeft. Rae zucht en schud lachend haar hoofd, 'het is maar één vak Mione, maak je niet zo druk' mompelt Rae.
Hermione kijkt haar streng aan en gaat met haar armen over zich heen zitten.
'Hoe is het met jullie cijfers?' Vraagt Rae dit keer richting Ron en Harry.
'Prima' mompelt Harry simpel en Rae lacht zachtjes.
Plots hoort Rae een verschrikkelijk hard geluid in haar oren, ze drukt met haar handen op haar oren en knijp haar ogen dicht.'Rae? Wat is er?' Vraagt Hermione bezorgt.
'Horen jullie dat niet?' Vraagt Rae terwijl het geluid steeds harder en harder word.
Ze schudden hun hoofd en Rae kijkt de drie verward aan. Plots stopt het geluid en Rae slaakt een zucht van opluchting.
'Het is al weg..' mompelt ze zachtjes en de drie kijken haar nog steeds bezorgt aan.
De rest van de dag was niet heel bijzonder, maar die avond was het de nacht van de volle maan.
Rae had zich voorbereidt en ze loopt door de gang heen op weg naar the shrieking shack,
maar sinds een week is Rae's ruik en hoor vermogen verdubbeld, ze kan dingen ruiken en horen van een grote afstand.
JE LEEST
The Hated Gryffindor ((Dutch))✔️
Fanfiction(Sequel/vervolg op The Hated Slytherin) je hoeft niet perse het eerste deel te lezen om deze te lezen maar ik raad het je wel aan) Rae Winter Lupin-White beland na de tragische dood van haar moeder bij haar vader Remus terecht. Volgens het Ministeri...