36. If it's not rough, it isn't fun

137 9 0
                                    


Woedend stormt Rae naar the great hall, haar hoofd is zo rood als een tomaat en moet zich inhouden om niet ter plekke een woede aanval te krijgen. Aan de gryffindor tafel zit het trio en Rae gaat er met een zucht bij zitten. Hermione fronst, ze wil haar mond open doen om wat te zeggen maar Harry onderbreekt haar. 

'professor Dumbledore heeft me vanavond uitgenodigd bij zijn kantoor' zegt Harry terwijl hij een slok van zijn soep nam. Ron kijkt hem bedenkelijk aan, 'waarvoor?'. Harry haalt zijn schouders op, 'ik heb echt geen idee' antwoord hij. 

Draco loopt woedend the great hall binnen, gefrustreerd staart hij naar de bruine krullen van een gryffindor die hem steeds op zijn zenuwen werkt. Ze is niet meer uit zijn hoofd te krijgen, dag en nacht is ze in zijn hoofd en elke dag wil hij haar meer. Ze is net een parasiet. Draco gaat naast Pansy en Blaise aan de Slytherin tafel zitten met zijn blik nog steeds gevestigd op de bruin harige. Blaise zucht als hij Draco wanhopig naar Rae ziet staren, 'kun je nog wanhopiger zijn?'. Draco kijkt hem woedend aan, 'ik ben niet wanhopig!' snauwt hij. Pansy kijkt vol jaloezie naar de wit harige, 'is zij degene waar je me steeds voor inruilt??' vraagt ze vol ongeloof. Draco kijkt de 2 geërgerd aan, 'hou je bek Pansy'. 

Haar prachtige bruine krullen vallen sierlijk over haar lichaam en haar glimlach verlicht de hele zaal. Elke keer als hij haar lach hoort maakt zijn hart een sprongetje en hij haat het. Wat doet ze met hem??

'ik begrijp het wel' zegt Blaise met een grinnik wat ervoor zorgt dat de 2 slytherin's hem streng aan kijken. 'ze is erg sexy in een enge manier'. Draco kijkt hem woedend aan, 'als je ook maar met 1 hand aan haar komt dan-'. Voordat Draco zijn zin kan afmaken onderbreekt Blaise hem, 'dan wat Draco? ga je je papa op me af sturen??' lacht Blaise wat Draco nog bozer maakt. 

Gefrustreerd staat Draco op van de tafel en loopt hij the great hall uit, Pansy probeert hem nog terug te roepen maar hij loopt vors door. Hij probeert tot rust te komen maar zijn hart gaat als maar tekeer. 

Rae ziet Draco woedend the great hall uit lopen, Pansy krijst nog wat naar hem maar hij negeert haar. Opeens krijgt Rae een pijnlijk gevoel in haar onder buik, ze maakt zich zorgen. De wit harige slytherin zit altijd in haar hoofd, ze probeert het tegen te gaan maar op één of andere manier kan ze niet meer stoppen met over hem denken. 

'Ik ben zo terug' mompelt Rae terwijl ze opstaat van de tafel. Hermione kijkt haar fronsend achterna maar haalt haar schouders op en gaat weer verder met het gesprek. Rae loopt door de gangen en kijkt steeds om zich heen op zoek naar Draco. Plots word ze in een klaslokaal getrokken, ze kijkt geschokt om zich heen en ontspant als ze 2 bekende grijze ogen ziet. 

Hij kijkt haar woendend aan en duwt haar agressief tegen de muur aan met zijn hand om haar keel. Rae grinnikt zachtjes duidelijk genietend van de situatie. Met zijn andere hand streelde hij over haar rechter bovenbeen heen. Ze huivert zachtjes van verrukking terwijl zijn slanke vingers langs haar been gaan en steeds warmer worden naarmate ze langer op dezelfde plek blijven. Draco's ring was koud tegen haar huid terwijl hij hem langs haar dijen laat glijden. Draco's voorhoofd botst tegen de hare en hij kijkt haar met lust en boven al woede in zijn ogen aan. Draco huivert zachtjes, hij probeert er alles aan te doen om zich in te houden maar het gaat niet meer. Hij drukt zijn lippen hard op de hare en kneep nog ietsje harder in haar keel. Draco trok zich terug om zijn mond naar haar nek te brengen. Rae kreunt zachtjes terwijl Draco op haar gevoeligste plekje in haar nek zuigt. Als Draco zich terug trekt opent Rae snel alle knoopjes van zijn blouse. Hijgend pakt Draco Rae op bij haar benen en tilt haar naar het bureau van één of andere professor. Hij legt Rae met haar rug op het bureau met haar benen om hem heen. Hij leunt over haar heen en drukt zijn lippen opnieuw hard op de hare. Terwijl zijn lippen nog steeds op de hare vast zitten opent hij ook de knoopjes van haar blouse. Haar nagels krassen op zijn rug als hij kusjes plaatst op haar decolleté. Van haar decollete gaat hij langzaam naar haar oor, hij bijt zachtjes in haar oor en fluistert : ' wees een brave meid en help me '. Rae grijnst en knikt gehoorzaam. 


-


De volgende dag nam Harry zowel Ron als Hermione in vertrouwen met de taak die Dumbledore hem gegeven had. 'hij houd van je Harry' mompelt Ron als hij een ei in zijn mond stopt. 'hij zal jou niks weigeren, of wel?'. 

Hermione schud haar hoofd, 'hij moet vastbesloten zijn om te verbergen wat er werkelijk gebeurt is als Dumbledore het uit hem kan krijgen' zei ze met een zachte stem. 'Horcruxes...... daar heb ik nog nooit van gehoord'. 

'Niet??' vraagt Harry teleurgesteld, hij hoopte dat Hermione hem een hint kon geven over wat Horcruxes waren. 'Het moet wel zwarte magie zijn' mompelt Hermione bedenkelijk. 

Harry zucht en staat op van de tafel, 'kom op, we hebben potions'. Hermione en Ron knikken met z'n drieën lopen ze naar het potions lokaal. Harry en Ron gaan zoals gewoonlijks naast elkaar zitten en Hermione neemt plaats bij een lege tafel. Net als de professor wil beginnen komt Rae nog hijgend binnen stormen. Ze neemt plaats naast Hermione die haar fronsend aan kijkt. Terwijl Slughorn begint met zijn les fluistert Hermione : ' Waar was jij gister avond?'.  Rae haalt glimlachend haar schouders op. Hermione zucht en opent haar mond om wat te zeggen maar ze word onderbroken door de professor, 'Miss Granger zou u stil willen zijn?'. 

Hermione word langzaam rood en knikt. Rae grinnikt zachtjes en Hermione geeft haar een flinke stoot tegen haar arm. 'Dus' begint de professor. 'Ik wil dat jullie allemaal één van deze ampullen van mijn bureau komen halen. Jullie moeten voor het eind van de les een tegengif maken voor het gif erin. Veel succes en vergeet de beschermende handschoenen niet!'. 

Hermione verliet haar stoel al voordat de rest van de klas het door had dat het tijd was om te bewegen. 'Het is jammer dat de prins nu je niet meer kan helpen, Harry' zegt Hermione op een amuserende toon. 

'Prins??' vraagt Rae verwarrend. Hermione zucht, ' ja de half bloed prins. Als je misschien minder bezig was met door het bed rollen met jongens en meer aandacht had voor je vrienden had je het wel geweten' snauwt ze . 

Rae kijkt haar verwarrend aan en Harry en Ron grinniken zachtjes. 'Ik was helemaal niet door het bed aan het rollen' gromt  Rae verontwaardigt. 'jaja' zucht Hermione. 

Aan het einde van de les was niemand klaar met het tegengif, Hermione en Rae kwamen nog aardig in de buurt maar de rest was niet eens op een kwart. Als Slughorn langs Harry gaat opent hij zijn hand met een bezoar erin. Sluhorn keek er 10 seconden lang naar. 'Je hebt lef jongen!' bulderde hij terwijl hij de bezoar van zijn hand pakte en het aan de klas liet zien. 'Je bent net je moeder, een bezoar zou inderdaad werken als een tegengif'. 

Hermione kijkt Harry vol jaloezie aan en Rae was er ook niet al te blij mee. 'tijd om af te ronden' roept Slughorn. ' En een extra 10 punten voor gryffindor'. Harry treuzelde expres en nam een grote hoeveelheid tijd om zijn tas in te pakken. Op het laatst waren alleen Slughorn en Harry nog over in het lokaal. 

'Waarom doet Harry er zo lang over?' zucht Rae als de 3 buiten het lokaal staan. 

'Hij gaat Slughorn vragen over Horcruxes' zegt Hermione terwijl de 3 naar de volgende les lopen. 'Wat zijn Horcruxes?' vraagt Rae. 'Je hebt echt wat gemist' grinnikt Hermione. 

'Kom op Harry, je komt te laat voor je volgende les' zei Slughorn terwijl hij zijn koffer dicht doet. 'Sir' begint Harry. 'mag ik u iets vragen?'

'Vraag maar raak jongen' glimlacht hij. 'Ik vroeg me af of u iets wist  van... Horcruxes'. Slughorn bevrieste en keek hem verward aan, 'wat zei je?'

'ik vroeg of je iets wist over Horcruxes, sir. Zie je ik-'

'Dumbledore heeft je hier voor op gezet' fluisterde Slughorn bedenkelijk. Zijn stem veranderde onmiddelijk, het klonk in shock en angstig. 'Hij heeft je die herinnering laten zien, of niet?'. 

'Ja' zei Harry met een zucht. 

'Ja, natuurlijk' gromt hij. 'Nou als je die herinnering gezien hebt weet je dat  ik niks, helemaal niks over Horcruxes weet'. 

'Sir' begint Harry wanhoopig. 'Ik dacht gewoon dat er meer was dan die herinnering'. 

'Dacht je dat?' vroeg Slughorn. 'Want dan heb je het fout, FOUT!'. 

Harry zucht terwijl Slughorn het lokaal uit stormt.



x Liza



The Hated Gryffindor ((Dutch))✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu