~Azt próbáld meg, Changbin!-kiáltotta el magát Yunho. Az említett személy csak vigyorogni kezdett. Egy darabig még veszekedtek, Wooyoung képtelen volt tartani a tempót, ez túl sok neki így egyszerre.
~San, itt vagyok.-szólalt meg halkan egy hang mögöttük.
~Seonghwa, kérlek vidd el innen Wooyoungot. Őt akarják, nem akarom, hogy baja essen.-beszélt San, utána Seonghwa bólintott egyet. Wooyoung ijedten nézett barátjára.
~S-San én nem megyek nélküled sehova..-Wooyoung elhalt hangja összetörte Sant. El sem hitte, hogy ez történik. Nem akarta, hogy így derüljön ki az igazság.
~Nem lesz semmi baj, Seonghwa vigyázni fog rád. Nemsokára én is ott leszek veled.-óvatosan szerelme homlokára puszilt, majd végleg elengedte Wooyoungot. A fiú próbált ismét Sanhoz menni, de visszafogták. Seonghwa elhúzta onnan.
~Ne, ne! Sannie..-Wooyoung szemei könnybe lábadtak. Seonghwa szíve összeszorult, sajnálta a fiatalabbat. El sem tudta képzelni, hogy mennyire félhetett. Végül elértek Seonghwa házáig, bent leültette Wooyoungot. A srác még mindig remegett, könnyek folytak végig arcán. Sminkje teljesen szétfolyt, haja össze-vissza állt. El is felejtette mennyire aggódott kinézete miatt pár órája, most csak a barátaira vágyott. Hirtelen két ujjat érzett homlokán. Értetlenül nézett fel Seonghwara, aki miután elvette kezét a fiú fejétől csak elmosolyodott.
~Így nem érzik a szagodat. A farkasok simán kiszagolnak.-magyarázott Seonghwa, amiből Wooyoung semmit sem értett. Az idősebbnek leesett. Wooyoung még nem tud semmiről. A fejében arcon csapta magát hülyeségéért. Helyet foglalt Wooyoung mellett, utána egy hatalmasat sóhajtott.
~Nem fogod elhinni, de egy varázsló vagyok, úgy mint Yunho. Mingi és San pedig dampírok.-magyarázta el röviden Seonghwa, Wooyoung fején látni lehetett a zavarodottságot.
~Dampír?-ismételt meg egy szót. Seonghwa egyszerűen bólintott egyet.
~Félig ember és félig vámpír. Vannak sima vámpírok, mint Changbin. Meg farkasok, mint Yeonjun. Plusz a barátom Hongjoong, de őt még nem ismered.-beszélt Seonghwa folyamatosan. Wooyoung szája tátva maradt az információk hallatán, el sem hitte, hogy ez történik. Nem hitte el azt, amit hall.
~Várj! Én egy vámpírral járok?!-kérdezte Wooyoung, a kelleténél egy kissé hangosabban.
~Részben..-nevetett fel Seonghwa. Wooyoung szőke tincsei közé túrt. Ezután csöndben maradt, próbált mindent megemészteni. Seonghwa nem is akarta erőltetni, tudta milyen nehéz a srácnak ezt mind feldolgoznia.
~És San hány éves?-jött egy teljesen random kérdés Wooyoung felől. Seonghwa vállat rántott.
~Mit tudom én? Csak ötszáz éve ismerem.-jelentette ki, mintha ez valami teljesen normális dolog lenne. Wooyoung szemei kikerekedtek, egy pillanatra levegőt is elfelejtett venni.
~Mi a fasz?!-kiáltotta el magát Wooyoung. Seonghwa ledöbbent, nem számított a káromkodásra. Egy kicsit vicces is volt, de meglepő is. Hirtelen kivágódott az ajtó. San futott be rajta, egyből elindult Wooyoung felé. Magához ölelte a fiút, szinte majdnem megfojtotta. Egy valami, viszont más volt Wooyoungban. Nem érezte azt a tipikus vaníliás illatot.
~Mit csináltál vele?-nézett Seonghwara mérgesen.
~Mit vártál? Simán kiszagolják, muszáj volt elvennem az illatát.-mondta durcásan Seonghwa, közben keresztbe tette kezeit mellkasa előtt. San a szemeit forgatta rá.
~San te vérzel!-állapította meg Wooyoung ijedten. San lenézett, csak most vette észre a mély vágást hasán. San szemei elkezdtek vörösen izzani. Mingi rögtön kapcsolt. Elrángatta Sant Wooyoungtól, próbálta erősen lefogni legjobb barátját. Ő hiába akart menekülni, Mingi nem engedte neki. Mingi tudta, hogy San letámadná Wooyoungot.
~Mingi? Mi történik?-érdeklődött Yunho, nem értette San viselkedését.
~San túl sok vért vesztett, és az ösztönei pótolni akarják. Csak attól félek, hogy egyedül Wooyoung vére tudná megnyugtatni.-magyarázta el a történteket Mingi. Mindenki sokkoltan hallgatta végig. Wooyoung egy hatalmasat nyelt, majd elindult barátja felé. Óvatosan arrébb tolta Mingit, aki meglepetten hagyta ezt. Wooyoung San tarkójára fogott, a srác száját nyakának nyomta. Ekkor mindenki rájött, hogy Wooyoung mit akar elérni. Yunho már indult, hogy megállítsa, de Seonghwa visszahúzta őt. Mind tudták, hogy ez veszélyes, még maga Wooyoung is, de perpillanat San volt a legfontosabb. San nem is bénázott tovább, fogait barátja nyakába mélyesztette. Wooyoung egy kisebbet sikított a fájdalomtól. Nyakába, mintha valami kést döftek volna, teste legyengült. Mellé fázott is egy csöppet. Fülében hallotta, ahogy San a vérét issza. Minden egyes nyelést tökéletesen hallott. Már a lábain sem tudott megállni, majdnem összecsuklott. Ebben San állította meg, a fiú még mindig vérét itta, miközben szorosan magához szorította őt.
~San állj le! Meg fogod ölni!-Wooyoung csak halkan hallotta Mingi hangját. Hangsúlyából kivette, hogy kiabál, de akkor is olyan távolinak tűnt. Elvesztette a kapcsolatot a valósággal, minden sötétségbe borult.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ADDICTED || WOOSAN (16+)
FanficCsak egy pillantás kellett ahhoz, hogy meglássam őt benned. Ő vagy te, és te vagy ő..