Wooyoung egyáltalán nem aludt az éjjel. Annyira izgult, hogy alig bírta kivárni a reggelt. Végre hét órát ütött az óra. Felkelt ágyáról, majd felvette egyenruháját. Utána a hajával és a sminkjével bajlódott egy kicsit. Szőke haját homlokánál szétválasztotta, a sminket illetően nem ment túlzásba. Maradt az egyszerűnél. Szinte ugrálva indult le a lépcsőn, válltáskáját felkapta magára. Apukája már az ajtóban állt.
~Szia apa.-egy finom ölelést adott a férfinak, aki csak a fiú hajába puszilt.
~Vigyázz magadra.-az apuka hangja kissé megtört volt, biztos nagyon féltette fiát. Ezt Wooyoung is tudta, így egy szívmelengető mosolyt küldött felé.
~Nem lesz semmi baj, ígérem.-nyugtatta apját Wooyoung, majd kilépett az ajtón. Házuk előtt megpillantotta legjobb barátját, akivel rögtön egymás karjaiba rohantak.
~El sem hiszem, hogy ez megtörténik!!-kiáltotta el magát Yunho boldogan.
~Menjünk is!-húzni kezdte Wooyoungot. Egész úton arról zagyvált, hogy milyen jó lesz együtt lógniuk. Wooyoung nem mindig értette azt, hogy Yunho miről beszél, de ezt már megszokta. Yunho elég gyerekes, de ez az, amit nagyon lehet szeretni benne. Az iskola épületéhez értek, amit Wooyoung vidáman méregetett. Bentről még nagyobbnak tűnt az építmény.
~Keressük meg a fiúkat!-mondta izgatottan Yunho. Wooyoungnak fogalma sem volt, hogy hova mennek, csak követte legjobb barátját. Egy tető szerűségre értek.
~Mingi!!-Yunho integetni kezdett egy fiúnak. A srác haja vöröses volt, szemei elég aprók.
~Szóval ő Mingi?-bökött egyet Yunho oldalába Wooyoung. Yunho egy kislányos mosolyt villantott, majd bólintott egyet.
~Yunho! Ki a barátod?-sétált eléjük a szólított fiú.
~Ő itt Wooyoung. Akiről meséltem. Végre az iskolánkba járhat.-mesélte izgatottan Yunho. Wooyoung látta azt, ahogy Mingi Yunhora néz. Egy pillantásból megállapította, hogy Mingi is teljesen odavan legjobb barátjáért.
~Wooyoung! Sokat hallottam rólad.-vigyorgott Mingi.
~Én is hallottam már rólad..-Wooyoung Yunhohoz fordult, akinek az arca pirosodni kezdett.
~Hol van San?-terelte a témát a zavarban lévő fiú.
~Biztos mosdóban.-Mingi vállat rántott.
~Wooyoung? Megkeresnéd Sant? Fekete haja van, piros csíkokkal. Szeretnék Yunhoval beszélni.-Mingi Wooyounghoz fordult, aki csak bólintott egyet.
~A mosdók arra vannak.-mutatott a megfelelő irányba Mingi. Wooyoung el is indult.
~San bele fog zúgni Wooyoungba.-jelentette ki Mingi, miután az említett fiú elment onnan.
~Honnan tudhatnád biztosra?-érdeklődött Yunho. Mingi sóhajtott egyet.
~Ismerem Sant. Wooyoung pedig totál az esete. Csak figyelj.-Mingi játékosan kacsintott egyet.
~Most fogadunk?-nevette el magát Yunho.
~Ha te nyersz, akkor megteszek bármit, amit kérsz. Ha én nyerek, akkor eljössz velem randizni.-Mingi arcára egy perverz vigyor ült ki.
~Ahhoz nem kell fogadnunk. Szívesen elmegyek.-Yunho csak azután ébredt rá, hogy mit kotyogott ki, miután kimondta. Egyből szájához kapott.
~Ezt jó tudni.-kuncogott Mingi elégedetten, miközben végignézte, ahogy Yunho arca vörösödik.
ESTÁS LEYENDO
ADDICTED || WOOSAN (16+)
FanficCsak egy pillantás kellett ahhoz, hogy meglássam őt benned. Ő vagy te, és te vagy ő..