San arca égett könnyeitől. Csak ült az ágyán és zokogott. Térdeit mellkasához ölelte, miközben a falnak dőlt. Teljesen legyengült, nem csak testileg, lelkileg is. Fájt neki az igazság. Képtelen volt felfogni, hogy Wooyoung Minwoo. Vagyis nem teljesen. Wooyoung szimplán csak magában őrzi Minwoo lelkét. Sannak mostmár összeállt a kép. Bár azt kívánta, hogy ez másképp legyen. Legszívesebben visszatekerte volna az időt, és maradt volna tudatlan. Ez az információ ismét összetörte őt.
~Sannie?-a fiú meghallotta kishugát. Rögtön letörölte könnyeit és a kislány felé fordult.
~Te sírsz?-Siu kétségbeesetten ugrott bátyja mellé az ágyra. Két másodpercbe sem telt, máris ölelgette a srácot.
~Apu! Sannie szomorú!-kiáltotta el magát a kislány. San már mondta volna, hogy nincs semmi baj, és hogy nincs mi miatt aggódni, de apja már bent is volt a szobában.
~Mi történt, fiam?-az apuka is helyet foglalt az ágyon. San megrázta a fejét.
~Semmi érdekes..-nyögte ezt ki könnyek között. Apját, viszont nem tudta átverni.
~Ha nem lenne érdekes nem sírnál! Siu kérlek hagyj minket kettesben egy kicsit.-az apuka a fiatal lányra nézett, aki ajkait biggyesztve, de kiment a szobából.
~Ma kiderítettem valamit, amit bár ne tettem volna!-San a tenyereibe temette arcát, utálta az egész helyzetet. Menekülni akart, de nem tudott hova.
~Hallottál már a lélekvándorlásról? Mint kiderült Minwoo lelke Wooyoungban van! Amikor már azt hittem, hogy sikerül elfelejtenem ezt az egészet..-San képtelen volt folytatni. Ismét sírva fakadt. Apukája egyből átölelte fiát. Szörnyen érezte magát, mivel nem tudott mit tenni.
~És emiatt nem akarsz Wooyounggal lenni?-kérdezte a férfi, erre San felkapta a fejét.
~Szeretem őt, apa..-vallotta be San, ma már másodjára. De egyik vallomása sem jutott el még Wooyounghoz. Az apuka eléggé meglepődött.
~Hát ez gyorsan ment, ezek szerint!-jelentette ki, kicsit el is nevette magát, ezzel egy mosolyt varázsolt San arcára.
~Ne add fel!-a férfi ennyivel le is zárta a beszélgetést. Megütögette fia vállát, majd kisétált a szobából. San végignézte, ahogy bezárodik az ajtó. Gondolatai ismét újdonsült barátjáról szóltak. Ez alkalommal, viszont valami más volt. Mintha szíve újból dobogásba kezdett volna, torka teljesen kiszáradt. Az ággyal szemben lévő szekrényre pillantott, amin egy tükör is díszelgett. Meglátta saját magát, vörösen virító szemekkel.
~Basszus..-szólta el magát San, közben ökölbe szorította mindkét kezét. Próbált lenyugodni, de a torkát csak kaparta Wooyoung hiánya. San most tapasztalja a dampír énjének hátrányát. Ha a vámpír oldala kötődik valakihez, anélkül képtelen élni. Ez egyféle roham, ami a vámpíroknál, és dampíroknál alakulhat ki. San tudta, hogy nem lenne helyes írnia Wooyoungnak, de nem bírta ki.Üzenetek: Wooyoung
San
Szia YoungieWooyoung
Oh, szia SanSan
Nem is tudom hol kezdjem..Wooyoung
San.. megijesztesz..
Minden rendben?San
Nem tudom..Wooyoung
Hogy érted?
Megsérültél?San
Nem, nincs semmi bajom
Csak..
Látni akarlak..Wooyoung
San ne mondj ilyeneket..
Zavarba hozol..San
Fogadok most vörös az arcod.. olyan szívesen látnám..Wooyoung
San.. jézus..
Ne fokozdSan
Ne haragudj, nem tudom magam kontrollálni valamiért..Wooyoung
Ne kérj bocsánatot.. tetszik..San
Oh.. jó tudni ;)
Szóval.. találkozhatnánk?Wooyoung
Most?
Holnap úgyis találkozunk!San
Én addig nem tudok várni, megőrülökWooyoung
Ne dramatizáld túl..San
Wooyoung én nem drámázom
Csak látnom kell téged.. legalább csak egy kicsit..Wooyoung
San..San
Youngie, kérlek..Wooyoung
Kezdem úgy érezni, hogy valami nagy baj van, és ez egy kicsit sem nyugtat meg..San
Youngie, ne aggódj ennyit
Látni akarlak, ennyiWooyoung
Várj tíz percet még, oké?
Mindjárt megoldomSan
Oké..
Látta
أنت تقرأ
ADDICTED || WOOSAN (16+)
أدب الهواةCsak egy pillantás kellett ahhoz, hogy meglássam őt benned. Ő vagy te, és te vagy ő..