==36==

312 30 0
                                    

Wooyoung szemei a tankönyvére ragadtak. Hétfőn angol témazárót írnak, és mindenki tudja, hogy milyen rossz a tantárgyból. Próbált volna koncentrálni, de kopogást hallott ablakán. Csodálkozva kapta fel fejét, azt gondolta, hogy csak egy madár az. De egy aranyos kis állat helyett Yeonjunt pillantotta meg. Az ablak bukóra volt nyitva, így hallotta a srác nevetését. Wooyoung rögtön nyúlt a telefonért, kereste San telefonszámát.
~Ha felhívod betöröm az ablakot és elvágom a torkod.-mosolygott Yeonjun, mint egy elmebeteg. Wooyoung gyomra fel-le liftezett a félelemtől. Lassan visszahelyezte telefonját az éjjeli szekrényre.
~Ha beengedsz elmondom, hogy miért jöttem. Nyugi, nem bántalak, egyelőre.-magyarázott az ablakban álló. Wooyoung bizonytalanul állt fel ágyáról, majd óvatosan kinyitotta az ablakot. Yeonjun be is ugrott a szobába, ezzel a frászt hozva a másikra.
~M-Mit akarsz?-dadogott Wooyoung a félelemtől. A magasabb srác ezen elmosolyodott, tetszett neki, hogy fél tőle.
~Van pár dolog, amit a drága pasid nem mondott el neked. Úgyhogy nekem kell.-eljászott egy sóhajt, miközben a falnak dőlt. Wooyoung teljesen összezavarodott, nem értette miről beszél az előtte álló.
~Tíz éve volt baleseted. Spoiler, igazából meghaltál aznap.-mondja ezt Yeonjun, aminek hallatán Wooyoung szemei kikerekedtek.
~Tessék?!-kiáltja el magát a srác. Yeonjun egy kisebbet kuncogott ezen.
~Minwoo is tíz éve halt meg, vagyis meghalt és megmentett téged. A lelke most benned van, Wooyoung. Te vagy Minwoo.-jelenti ki Yeonjun. Wooyoungot ekkor már légszomj gyötri, azt sem tudja hogyan kéne reagálnia. Yeonjun egy képet nyom a kezébe, amit Wooyoung rögtön megnéz. Sant és magát látta meg a képen. De ezt sosem készítették el, alul a dátum is legalább 11 éve volt.
~Az ott Minwoo. San hazudott neked, Wooyoung. Nem téged szeret, csak kihasznált egész végig.-folytatta beszédét Yeonjun, bár a szőke fiú nem igazán szentelt neki figyelmet. Lábai előbb reagáltak. Húsz másodperc múlva már kint szaladt az utcán, San háza felé. Hallani akarta a magyarázatot, járt neki egy. Kifulladt a sok futástól, de ez ellen a benne feldülemlett düh tett. Egyszerűen már a fáradtság sem tudta érdekelni. Egyből kopogott az ajtón, pár pillanat elteltével San nyitott ajtót. Amint Wooyoung meglátta őt, csak még dühösebb lett. San próbálta őt megölelni, viszont Wooyoung nem volt vevő rá.
~Mi a baj, Youngie?-kérdezte San, látszott rajta, hogy aggódik.
~Miért hazudtál..?-szipogta Wooyoung, amit San alig hallott.
~Miért hazudtál?!-Wooyoung most elüvöltötte magát, San egy kicsit ugrott is. A fiatalabb elővette a képet és San lábaihoz dobta azt. A magasabb srác csodálkozva nézte a kis lapot, egy idő után ismét Wooyoungra pillantott.
~Most boldog vagy? Elhitetted velem, hogy érzel irántam valamit, sőt, még a szüzességem is neked adtam! Remélem kurvára örülsz!-magyarázott Wooyoung, miközben folyamatosan csak sírt. San szíve darabokra tört, főleg azért, mert igenis szerette a fiút, nem is kicsit. Minwoonak köze sincs ehhez.
~Wooyoung én nem hazudtam. Mármint eltitkoltam előled dolgokat, de én egy percig sem hazudtam! Az érzéseim valósak.-San gyengéden ráfogott Wooyoung derekára, így próbálta őt magához húzni. Meglepetésére barátja nem ellenkezett. San emiatt felbátorodott és Wooyoung ajkaira hajolt. A csók rövid volt és félénk, de ettől függetlenül mindketten imádták. Wooyoung húzódott el először, már ő maga sem tudta, hogy mit akar.
~Én is csak egy hete jöttem rá, aznap, amikor összejöttünk.-mesélte el az igazat San. Wooyoung erre felkapta a fejét. Mostmár teljesen összezavarodott.
~Várj! Te is nemrég jöttél rá?-csodálkozott Wooyoung, erre San bólintott párat.
~Ne haragudj, már aznap el kellett volna mondanom, de nekem sem könnyű. Azért akarok veled lenni, mert melletted minden hülyeséget elfelejtek, amit életem során tettem. Youngie, én nagyon szeretlek.-San egy szőke tincset tűrt Wooyoung füle mögé, akinek a szíve egy hatalmasat dobbant az utolsó mondat hallatán. Egy ideig nem is tudott mit mondani, csak tátott szájjal állt egyhelyben. Hirtelen előre hajolt és egy újabb csókot adtak egymásnak. Wooyoung átkarolta San nyakát, míg a magasabb srác az előtte lévő derekát szorongatta. Így álltak egy jó darabig, egyikőjük sem akarta elengedni a másikat.
~Wooyoung? Mit csinálsz itt? Miért üvöltöztök?-jelent meg Yunho és Mingi mögöttük. A szólított páros elvált egymástól és a két srácra néztek.
~Hát.. mostmár nem kell elmondanunk Wooyoungnak az igazat, már tudja.-mesélte el a történetet San röviden. Yunho és Mingi sokkoltan álltak tovább.
~De mégis honnan?-jött egy jogos kérdés Mingitől. Wooyoung csak sóhajtott egyet.
~Yeonjun mondta el. Bemászott az ablakomon és elkezdett mesélni.-Wooyoung lerövidítette a sztorit, amúgysem kellett ezt részletekbe menően elmagyarázni.
~Tessék?! És bántott téged?!-kezdett el San aggódni, erre Wooyoung a fejét rázta.
~Vajon mi lehet a terve..?

ADDICTED || WOOSAN (16+)Where stories live. Discover now