~Örülök, hogy eljöttél!-szólta el magát Changbin, miközben a szekrényeknek támaszkodott.
~Volt más választásom?-kérdezte San a száját húzva. Felix nem szólalt meg, csak csöndben állt Changbin mellett.
~Velem ne beszélj így, Choi San!-Changbin egy kissé idegessé vált. San csak a szemeit forgatta, utána sóhajtott egyet.
~Mit akarsz?-tért a lényegre San. Nem akart több időt pazarolni, főleg nem Changbinra.
~Látom már le is cserélted Minwoot.-Changbin gonosz mosolya egy komor tekintetté vált. San ajkai szétnyíltak, mivel mondani akart valamit, de képtelen volt bármit is kinyögni. Csak állt egyhelyben és azon gondolkozott, hogy mit kéne mondania.
~Neked nem tartozom magyarázattal.-végül ezt az egy mondatot sikerült kinyögnie.
~Igaza van, Binnie. Egyedül Minwoo vonhatná kérdőre.-Felix most először szólalt meg. Changbin egy gyilkos tekintetet küldött barátja felé.
~De Minwoo nincs, szóval megteszem helyette.-egy kicsit idegesnek tűnt.
~Changbin! Minwoo soha többé nem térhet vissza. Én csak tovább akarok lépni. A te helyedben én is ezt tenném.-San ezután el is ment onnan. Semmi kedve sem volt Changbin hülyeségeit hallgatni. Szerencse, hogy nem szólt utána a fiatalabb fiú. Igaz, még mindig fontos számára Changbin. De semmi sem olyan, mint régen. Ettől függetlenül megvédi Changbint. Ennyivel tartozik Minwoonak.~Te meg hol voltál?-kérdezte Mingi, közben egy hatalmasat harapott szendvicséből. San leült barátai közé.
~Csak beszéltem Changbinnal.-válaszolt egyszerűen, majd felkapta könyvét. Wooyoung összeráncolta homlokát.
~Ki az a Changbin?-kérdezte hirtelen. Hangjában hallatszott, hogy kissé dühös. Wooyoung nem tudta megmondani, hogy éppen mi zajlik le benne. San meghökkenten fordult Wooyoung felé.
~Wooyoung féltékeny!-ugrott fel helyéről Yunho, miközben Wooyoungra mutatott. A szőke fiú arca egyből vörös színbe burkolózott.
~T-Tessék? Csak érdekel, hogy kiről beszélünk!-Wooyoung is felállt székéről. Így kezdett el Yunhoval veszekedni. San és Mingi összenéztek, majd egyszerre vontak vállat.
~Fiúk nyugi! Üljetek le!-Sannak elege lett és leállította a két fiút. Wooyoung és Yunho durcásan helyet foglalt.
~Egyébként Changbin csak San exének az öccse.-szólta el magát Mingi.
~Minwoo nem az exem, Mingi.-javította ki San barátját. Wooyoung és Yunho értetlenül nézte a párost.
~Minwoo? Úgy érted az, akivel az a Felix srác összekevert?-érdeklődött Wooyoung, de San nem válaszolt. A matek könyvét bámulta megállás nélkül.
~Igen, hasonlítotok egymásra. El sem hinnéd mennyire.-San helyett Mingi válaszolt Wooyoungnak, aki csak kettőt bólintott. San hirtelen felállt az asztaltól. Mindenki csodálkozva nézett a srác után.
~San! San várj meg!-Wooyoung volt az első, aki észbe kapott, és a fiú után rohant. Nagy nehezen, de utol is érte őt.
~San kérlek ne haragudj! Nem kellett volna kíváncsiskodnom. Tudom, hogy önző dolog. Engem csak az érdekelt..
~Wooyoung!-San megfordult, Wooyoungot félbeszakítva ezzel. A szőke srác be is fogta. San szimplán Wooyoung csuklójára fogott, majd behúzta őt a mosdókhoz. Wooyoung hirtelen csak egy falat érzett háta mögött, és San kezeit maga körül. Akkor kapott csak észbe, amikor San ajkait érezte meg sajátjain. Az idősebb fiú kezei szorosan fogták Wooyoungot, még ha el is akart volna menekülni képtelen lett volna rá. Itt viszont pont ez volt a lényeg. Nem akart menekülni. Menekülés helyett viszonozta San mozdulatait. Egyik keze San vállán pihent, míg a másikkal beletúrt az idősebb hajába. Emiatt az egész össze-vissza állt, bár ez volt az utolsó dolog, ami érdekelte őket. San Wooyoung combjaira fogott, majd felültette a fiút az egyik csapra. Annyiban segített a másiknak, hogy saját dereka köré csavarta lábait. Wooyoung szótfogadott Sannak, hagyta, hogy ő irányítson. A pillangók a hasában tomboltak, de próbált nem erre koncentrálni, hanem a srácra, akit éppen lábaival tart közel magához. Továbbra is San hajával játszott. Ujjai köré csavart pár tincset, néha bele is túrt párat. San mindkét kezét Wooyoung combjain pihentette, közben megállás nélkül csókokat adott a fiúnak.
~Ez az, amit sosem fogok megunni.-súgta ezt Wooyoung ajkaira San, ami miatt a szőke fiú egy kisebbet kuncogott.
~Hát én sem.-Wooyoung a fejét rázta beszéd közben. Egy percre sem vette le szemeit Sanról. Egyszercsak kivágódott a mosdó ajtaja.~Bocs a zavarásért! Van itt egy kis írtani való ember, akit most ketté fogok tépni!
~Ne merj hozzáérni, Changbin..
YOU ARE READING
ADDICTED || WOOSAN (16+)
FanfictionCsak egy pillantás kellett ahhoz, hogy meglássam őt benned. Ő vagy te, és te vagy ő..