==26==

378 28 3
                                    

San éppen a megszokott helyén ült és matek házit írt. Tegnap nem igazán volt hangulata hozzá. Meg persze Wooyounggal töltötte a délutánt. Ha ő ott van semmi másra nem tud koncentrálni. A fiú teljesen elveszi az eszét, olyan, mint a sokak által ismert rózsaszín köd. De ez valamiben mégis más. San nem csak szerelmes Wooyoungba. A függőjévé vált.
~Na és? Mi van veled és Wooyounggal?-fordult hátra Mingi egy perverz mosollyal az arcán. Yunho is csatlakozott hozzá. San csak bámult a párosra. Szerencséjére Wooyoung éppen akkor lépett be a terembe. San egy halvány vigyor kíséretében felállt székéről és elindult a fiatalabb felé. Wooyoung is elmosolyodott. Arra viszont nem számított, ami ezután következett. San ráfogott derekára, majd egy puszit nyomott arcára. Wooyoung hirtelen azt sem tudta, hogy hogyan kéne reagálnia.
~Szia Youngie.-San hangja lágy volt és nyugtató. Wooyoungnak nem is kellett több ennél. Nem tudta, hogy honnan szerezte bátorságát, de ő San szájára adott egy puszit.
~Szia Sannie.-Wooyoung ráfogott San egyik kezére és együtt indultak el padjuk felé. San imádta új becenevét, de ettől függetlenül csak Wooyoungtól képes elfogadni. Amint leültek egy sokkolt Yunhot és Mingit pillantottak meg. Yunho ajkai szétnyíltak a csodálattól, míg Mingi szemei szimplán kikerekedtek.
~Mingi tömd be a pasid száját! Úgy látom, hogy vágyik rá.-vigyorgott gonoszan San. Yunho ennek hallattán elpirult és előre fordult. Mingi a szemeit forgatta, utána ő is követte Yunho példáját.
~Végre nem én vagyok az, aki zavarba jön.-kuncog Wooyoung, amit San szinte szivecske alakú szemekkel hallgatott. Nem hitte, hogy Wooyounggal ilyen gyorsan fognak haladni, de nem is akart kiakadni ezen. Örült annak, hogy ez így alakult. Yunho irígy szemekkel nézte a mögöttük lévő párost. A két fiú egymás kezét szorongatta, San párszor egy puszit nyomott a fiatalabb arcára, a másik hiába mondta, hogy fejezze be. Azért Wooyoungon is látszott, hogy imádta a dolgot, de iskolában mégsem kéne. Yunho szíve összeszorult a párost látva. Nagyon örült nekik, egyáltalán nem erről volt szó. Féltékennyé vált. Ő is ezt akarta Mingivel. Már évek óta próbál összejönni a sráccal, de egyszerűen nem akar összejönni a dolog. Kezdte feladni.
~Yunho? Mi a baj? Miért sírsz?-Wooyoung hangja rázta ki gondolkodásából. Yunho észre sem vette könnyeit. Csodálkozva törölte meg arcát, utána szimplán felpattant helyéről és a mosdók felé rohant. Wooyoung is egyből felállt és futott utána. Wooyoung aggódott. Yunhot a csapoknál találta meg. Éppen a tükörben nézte saját magát és zokogott.
~Yunie! Mi történt?-Wooyoung szorosan átölelte legjobb barátját, hátát kezdte el simogatni nyugtatás képpen.
~Woo én nem kellek senkinek! Mingi is csak a testem miatt van mellettem!-fakadt ki Yunho hirtelen, minden egyes szó mardosta szívét.
~Ez nem igaz, Yunie! Mingi is szerelmes beléd!
~Ne mondd ezt, Woo.. hidd el, csak a szexre kellettem neki.-Yunho egyre halkabbá vált. Wooyoung szemei kikerekedtek.
~Ti lefeküdtetek?-csodálkozott a fiú, legjobb barátja bólintott párat.
~De azóta olyan távolságtartó. Mindent elrontottam, igaz?-Yunho okolni kezdte saját magát, ismét zokogott. Wooyoung szorosabban ölelte magához Yunhot, esze ágában sem volt itt hagyni.
~Megkérem Sant, hogy beszéljen vele. Minden rendben lesz, Yunie..

ADDICTED || WOOSAN (16+)Onde histórias criam vida. Descubra agora