Wooyoung érzései teljesen összekavarodtak. Egyszerre volt boldog, mert Mingi és Yunho kettesben lehetett. De eközben izgult is, mivel Sannal még sosem találkozott. Most látja először a fiút, és Yunho sincs mellette, emiatt csak még idegesebbé vált. Remegő végtagokkal lépett be a mosdókhoz. Egyből megpillantott egy személyt a csapoknál. Pár centivel volt magasabb Wooyoungnál. Izmos karjai és lábai voltak. Igazi férfias vállak és hát. Wooyoung tagadni sem tudta volna, hogy egy pillanatra a lélegzete is elállt. Egy hatalmasat kellett nyelnie, hogy összeszedje magát.
~S-San?-sikerült a fiúnak megszólalnia. Bár így is akadozva. San lassan felemelte fejét, majd a tükrön keresztül Wooyoungra meredt. Mindketten lefagytak. Wooyoung azért, mert San rendkívül helyes volt. El sem hitte, hogy léteznek ilyen tökéletes emberek. San viszont leginkább Wooyoung szemeit méregette. Egy mozdulattal az újonnan érkezett felé fordult. Így jobban fel tudta őt mérni. Az arca, a szeme, a testalkata. Maga Wooyoung ismerős volt Sannak. Fogalma sem volt, hogy hol találkozhatott a fiúval, és hogy ő honnan ismerheti, de az biztos, hogy San ledermedt az érzéstől.
~Ismerlek?-sikerült Sannak kiráznia magát sokkhatásából. Wooyoung egy zavart mosolyt erőltetett arcára, közben a fejét rázta.
~Még nem találkoztunk. De Yunho egyik barátja vagyok. Mingi pedig megkért, hogy keresselek meg.-magyarázta el a helyzetet Wooyoung. San kicsit felhúzta mindkét szemöldökét, majd bólintott egyet. Az érzése, hogy Wooyoungot látta már valahol egyszerűen nem hagyta nyugodni. Pár lépéssel közelebb araszolt a szőke fiúhoz.
~Biztos, hogy nem láttuk már egymást valahol?-finoman állára helyezte két ujját, mintha mélyen elgondolkozott volna.
~Hogy is hívnak?-kérdezte San hirtelen. Eszébe jutott, hogy még nem is tudja a srác nevét.
~Wooyoung.-mutatkozott be egyszerűen a szőke fiú. San bólintott egyet, jelezve, hogy megértette.
~Fiúk! Mi tart eddig?-lépett be Mingi a mosdóba, Yunho pedig követte őt.
~Csak bemutatkoztunk egymásnak, nyugodj meg!-védekezett San. Érezte, hogy Mingi valami hülyeséget ki fog találni, így inkább tisztázta a helyzetet. Ekkor szólalt meg a csengő. Mindenki lehangolódott, kivéve Wooyoung. Míg a többiek unott fejjel, addig Wooyoung izgatottan sétált osztálytermük felé.~Wooyoung? Baj ha San ül melléd?-lépett Yunho Wooyoung elé, aki már helyet foglalt a hátsó padban.
~Öhm, nem?-Wooyoung válasza egy kérdésre sikeredett inkább, de Yunho ezzel mit sem törődve huppant le Mingi mellé. Wooyoung kicsit szomorú volt amiatt, hogy nem Yunho mellett van, de annyira mégsem zavarta. Az előbb említett San is megérkezett, és meglepően egyből Wooyoung mellett foglalt helyet.
~Yunho dobott téged?-viccelődött San, emiatt Wooyoung száját elhagyta egy kisebb nevetés.
~Mondhatjuk így is. De őszintén nem izgat annyira. Már ott tartok, hogy összenyomom a fejüket, csak hogy végre smároljanak.-mutatott Yunhora és Mingire beszéd közben Wooyoung.
~Abban benne vagyok!-értett egyet San.
~Olyan nyílvánvalóak.-sóhajtott egyet San, közben hátra dőlt székében.
~Ne is mondd!-Wooyoung a szemeit forgatta. Nem értette, hogy a két srác miért nincs még együtt. Annyira egyértelmű, hogy bejönnek egymásnak. Szinte fájt nézni.
~Jó reggelt mindeninek! Ne is húzzuk az időt, kezdjük el az új anyagot.-jelent meg a teremben a tanár. Az összes diák fújtatva vette elő felszerelését. Wooyoung sem egy stréber, de sosem volt problémája, ha tanulásról volt szó. Éppen matek órájuk volt. Rengetegen majd bealudtak a reggeli matekon. Wooyoung ezt egy kicsit viccesnek tartotta. Bár mondjuk ki vágyik arra, hogy már korán reggel ezzel fárasszák? Wooyoung oldalra pillantott, és látta, hogy San már végzett is a számolásokkal.
~Hűha. Te aztán gyors vagy.-súgta ezt Sannak, lenyűgözve. San arcára került egy büszke vigyor.
~Mondjuk úgy, hogy vág az eszem.-San karjára támaszkodott, így nézte Wooyoungot. A szőke fiú gyomrában egy görcs keletkezett San tekintetétől. Nem tudta, hogy hogyan kéne reagálnia abban a pillanatban. Csak újból füzetére koncentrált. Vagyis próbált. Még mindig érezte, hogy San figyeli őt, ami igaz is volt. San egy másodpercre sem nézett másfele, akkor egyedül csak Wooyoung érdekelte. Telt ajkai, kicsit fehéres bőre, szőke haja, férfias állvonala, de Sant leginkább a fiú sötétbarna szemei kötötték le. Esküdni mert volna rá, hogy valahol látta már ezt a szempárt..
YOU ARE READING
ADDICTED || WOOSAN (16+)
FanfictionCsak egy pillantás kellett ahhoz, hogy meglássam őt benned. Ő vagy te, és te vagy ő..